Loading...
nl

Prada Wie wil mijn foto lezen?

Prada
Prada dec 3 '08
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1244
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1243

Ik heb hier 2 foto's 1 close-up en 1tje ten voeten uit.. Ze zijn gemaakt op vakantie in Juli 2008 heb helaas geen recentere foto.. Ik ben benieuwd wat er uit komt.

Alvast bedankt...
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 3 '08
Hey welkom! Ik wil graag je foto lezen. Als ik tijd heb zal ik het voor je doen. Misschien vind je het leuk om je ook even voor te stellen in het "stel jezelf voor"-forum?
gast
gast dec 3 '08
Hé welkom hier. Ik werd even in verwarring gebracht door het plaatje onder je naam want die wordt hier ook door Anne gebruikt. Misschien handiger om een ander uit te zoeken laugh
Anne
Anne dec 3 '08
hahah ja ik schrok zelf ook even ik dacht dat ik ineens zelf een bericht had getypt tonguehahah

Maar welkom Prada winkLeuk plaatje wink
Prada
Prada dec 3 '08
Hey ik had vanmiddag vlug me geregistreerd nu heb ik wat meer tijd ik zal even op zoek gaan naar een ander plaatje haha ;-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 3 '08
Hoi Prada,

Zoals eerder gezegd wil ik graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel en niet klopt.

Ik heb de eerste foto gebruikt. Die op het strand is moeilijk om in je ogen te kijken, dus die heb ik niet genomen.

Wat me opvalt is een diepgelegen angst in je ogen. Ik weet niet of je snel schrikt, of erg onrustig voelt, maar het lijkt wel alsof je steeds op je hoede bent. Alsof je bang bent dat er iets ergs kan gebeuren.

Ook vraag ik me af, of je last hebt van voedsel-allergieëen. Misschien dat je het zelf misschien niet zo erg voelt, maar ik heb echt het idee dat je gevoelig bent voor je voedsel, en dat als je de verkeerde dingen eet (bepaalde kleur en smaakstoffen) dat je hier last van kunt hebben.

Ik zie dat je erg gesloten ben over je innerlijk. Het is erg moeilijk om je te lezen.

Wat betreft het spirituele heb je je dus ook nog afgesloten uit zelfbescherming. Want zoals terecht tegen je is gezegd, ben jij hooggevoelig. Ik weet alleen niet of dit wel zo prettig voor je is, of dat jij er juist veel last van kunt hebben omdat het teveel voor je is.

Je bent soms een beetje kortzichtig in bepaalde dingen, maar dat zal ook nog wel met de leeftijd te maken hebben. Iets verder / langer nadenken voordat je iets doet of zegt, zou je weleens kunnen helpen wink.

Gezelligheid houd jij van, maar dan wel het liefst met mensen die je kent. Feestjes van onbekenden zal jij niet zo snel alleen naartoe gaan.

Je doet de dingen het liefste op je eigen manier. Het maakt je niet zoveel uit hoe de rest erover denkt.

In je hoofd ben je nog wel eens afwezig. Je ziet dan niet wat er werkelijk om je heen gebeurd en dat gaat dan langs je heen.

Wat betreft je gaves zou ik je aanraden om je te verdiepen in aura's lezen. Dat is namelijk iets wat jij zeker kunt. Misschien herinner je je nog wel, dat je als klein meisje goed kon aanvoelen hoe iemand zich voelde. Dit wist jij door het aura van die persoon te lezen.

Ik zie ook iemand die zichzelf een beetje aan het zoeken is. Echt zoiets van: "Is dit het nou?". Dat is wat ik denk waar je op dit moment over nadenkt.

Aandacht houdt je niet zo van. Als jij midden in de belangstelling staat, dan heb je liever dat deze belangstelling snel weer naar iemand anders toegaat.

Toch zie ik ook nog dat rebelse in je. Onrecht is bijvoorbeeld iets dat jou erg raakt en ook nog tegen wil vechten.

Mensen kunnen jou soms hard vinden in jouw uitspraken. Alsof sommige dingen jou eigenlijk niets doen. Ik weet nog niet precies waarom dat zo bij je is, maar dat wordt vast wel duidelijk als je wat meer jezelf gaat ontdekken.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel en niet klopt.
Prada
Prada dec 4 '08
Hey ik heb nix kunnen ontdekken wat niet klopt, dus ik vind dat je t erg goed hebt gedaan!

Dat van die angst klopt ook, dit is vaak als ik alleen ben, of bijvoorbeeld op een openbare plek met allemaal onbekenden mensen. Heb dan inderdaad het idee of r elk moment iets kan gebeuren.

Van mn voedsel klopt ook, als ik niet genoeg gevarierd eet krijg ik last van mn buik deze zet dan uit (krijg ik dikke buik) en ook kan ik dan moeilijk naar de wc.

Ik zeg vaak de dingen zoals ik ze vind, vind ik iets stom dan zeg ik dat letterlijk veel mensen om me heen hebben daar dan ook moeite mee.

Bedankt voor de lezing, ik ga me er zeker meer in verdiepen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 4 '08
Hey Prada, bedankt voor je antwoord. Ik had niet veracht dat alles goed zou zijn haha. Mocht je nog dingen willen weten dan moet je het maar vragen. Hier op Merudi kan je genoeg vinden dat je verder kan helpen.
Prada
Prada dec 5 '08
Hey allemaal

Ik heb gistern nog op dit forum en internet o.a. opgezocht wat hooggevoelig precies is, ik had hier nog nooit van gehoord. n heb er eens over zitten denken.

Origineel bericht van: NiMS
Wat betreft je gaves zou ik je aanraden om je te verdiepen in aura's lezen. Dat is namelijk iets wat jij zeker kunt. Misschien herinner je je nog wel, dat je als klein meisje goed kon aanvoelen hoe iemand zich voelde. Dit wist jij door het aura van die persoon te lezen.

Ik kon het me niet egt herrineren van vroeger als klein kind, maar juist van de afgelopen tijd.
Voorbeeld: op mijn werk hebben we een stagiaire ze kwam laatst binnen en normaal zeg je altijd even gedag, ik had zo het gevoel dat ze heel chagrijning was dus had maar even nix gezegd.. Ze liep zelf ook weer heel vlug verder zonder iets te zeggen.

Ook hadde we het laatst over kinderen op het werk, mijn baas (ong. 60jaar) heeft er geen, volges mij konden ze die niet krijgen.. En voelde opeens veel verdriet, was bijna in staat om mn zakdoek aan hem te geven..

Eerlijk gezegt dacht ik altijd dat iedereen dat wel kon aanvoelen, maar dit is nie volges mij..

Tussen mn ouders gaat t niet zo goed (de foto is genomen rond te tijd dat we daar achter kwamen) en voel ook altijd zon spanning hangen in huis, mn vader houdt nog veel van mn moeder, maar andersom niet egt meer volges mij. mn moeder is ook vaak boos..

Ik zorg dan eigenlijk ook vaak dat ik niet vaak alleen met hun thuis ben (woon nog thuis)
Het voelt een beetje of ik er wat aan moet doen, terwijl het hun probleem is..

Maarja ik weet er nog weinig van af.. Dus weet niet of het er allemaal mee te maken heeft ;-)

Ik hoor het graag
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '08
Origineel bericht van: Prada

Eerlijk gezegt dacht ik altijd dat iedereen dat wel kon aanvoelen, maar dit is nie volges mij..

Klopt, veel mensen staan er niet meer voor open. In principe zou iedereen het kunnen voelen, maar dat gebeurd erg weinig. Dit ook vooral omdat veel mensen nogal alleen maar met zichzelf bezig zijn en weinig geven om hun medemens (helaas).

Gelukkig ben jij zelf steeds meer aan het open staan, en kan jij hier ook iets mee gaan doen laugh.

Ik zorg dan eigenlijk ook vaak dat ik niet vaak alleen met hun thuis ben (woon nog thuis)
Het voelt een beetje of ik er wat aan moet doen, terwijl het hun probleem is..

Waarom is het alleen hun probleem? Jij hebt er toch ook last van? Waarom zou weglopen en vermijden de beste oplossing zijn?

Ik weet dat het misschien moeilijk is, maar kan je je ouders niet aanspreken op hun "onvolwassen"-gedrag? Tenslotte woon jij er ook.

Maak je omgeving zoals jij dat wilt. Je thuis zou eigenlijk veilig en vertrouwd moeten zijn, en niet vol met spanning moeten zitten.

Maarja ik weet er nog weinig van af.. Dus weet niet of het er allemaal mee te maken heeft ;-)

Volgens mij weet je veel meer dan dat je nu denkt winkhet is alleen maar een kwestie van zien smile.

p.s. wist jij al dat wij elkaar al een keertje in het echt gezien hebben wink.
Prada
Prada dec 5 '08
Hey ja ik zat r toevallig laatst aan te denken.. MOH toch in de BRabanthallen? Herkende je me van de foto of heeft Wendy je dat verteld?

Mn ouders doen er nie veel aan, mn vader probeert wel maar mn moeder wil niet en luisterd niet ze doet precies wat ze zelf wil zonder aan de rest te denken
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '08
Klopt indedaad op Masters smile. Ik herkende je niet van de foto, maar Wendy had het me verteld haha. Ik had al wel het idee dat je foto me bekend voorkwam, maar ik wist niet meer waarvan laugh.

Heb je ooit aan je moeder gevraagd waarom ze niet aan de rest denkt en alleen maar doet waar ze zin in heeft?
Prada
Prada dec 6 '08
Jah dan klapt ze dicht... Als je beetje persoonlijk word naar haar toe zegt ze nix meer.. Dat is nu juist het vervelende
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '08
En als je dan vraagt waarom ze niets meer wilt zeggen? Krijg je dan wel antwoord?
Wendy's
Wendy's dec 6 '08
nee
Anne
Anne dec 9 '08
Hej prada,

Ik wil je foto wel lezen, hoor graag een reactie terug van je.

Gevoeligheid..............................

Je bent een erg gevoelig persoon. Je vangt vaak dingen op en weet zo dingen over andere mensen zonder ze echt door en door te kennen. Je houd erg van rust, je voelt je niet op gemak op drukke plaatsen, je voelt jezelf dan niet lijkt het.
Door je gevoeligheid ben je zo gevoelig dat je van andere mensen van alles kan voelen en weten en het lijken dan je eigen emoties te zijn wat niet zo is. Je neemt gevoelens van andere over hierdoor raak je jezelf een soort van kwijt. Je hebt minder grip op jezelf. Alles gaat automatisch omdat je niet anders bent gewent van kleins af aan was je al zo.

Je trekt vaak dingen erg persoonlijk aan, je laat het niet direct merken aan de mensen om je heen maar je zit er wel degelijk mee. Niemand ziet het ook aan je alleen de mensen die het dichts bij je staan vragen dan aan je wat is er?

Door teveel indrukken op drukke plaatsen raak je overprikkeld kan je daarom soms chagerijnig over komen op mensen op dat moment. Het is je dan allemaal eventjes te veel.

Kracht..................

Je bezit over veel kracht. Als je ergens voor gaat dan ga je ervoor en maak je het af.
Ook heb je een soort kracht bij je wat om gezet kan worden in gaves. Gaves met betrekking tot mensen aanvoelen weten hoe ze zijn. Dit kan je nu al maar je kan het nog niet volledig omdat je jezelf nog niet heel erg goed kent. Je eigen gevoelens. Zodra je leert je eigen gevoelens te herkennen kan je die onderscheiden van andermans gevoelens en krijg je helderheid in jezelf en rust.

Jezelf...........................

Het lijkt en het voelt dat je er niet altijd bij bent. Het lijkt of dat je soms van een afstandje op je leven kijkt. Jezelf niet altijd helemaal voelt. Dat je alle dingen om je heen niet contineu optimaal ervaart.
Ik denk dat het komt door je gevoeligheid hierdoor ben je snel afgeleid op anderen gevoelens en emoties van anderen mensen. je kan het niet echt door hebben omdat het vaak ook onbewust gaat.

Het is daarom erg belangrijk om jezelf te kunnen voelen. Je eigen gevoelens te kunnen begrijpen en ze te herkennen.
Ik zou als ik jou was op internet wat zoeken over gevoelige persoon, hsp.
Misschien dat je er ook wat boeken over kunt lezen, het is erg belangrijk om wat meer grip op jezelf te kunnen krijgen daardoor kanje je gaves ook verder ontwikkelen, en sta je wat steviger in het leven.

Ik hoor wel van je wat je van de fotolezing vond.

Liefs aNNe
Prada
Prada dec 10 '08
Hey Anne, bedankt voor het lezen van me foto!

Het klopt dat ik erg gevoelig ben en ook alles persoonlijk aantrek. Ik kan ook erg van streek zijn als bijv. iemand uit mn omgeving verdriet ergens om heeft.

Of ik de gevoelens van andere overneem weet ik niet.. Het was me voor dat ik dit forum kenden helemaal niet bekend..

Ik ga wel eens naar markten of de stad op een zondag, het is dan altijd super druk en ik word daar altijd zo chagrijnig van haha, mijn vriend zegt dan altijd dat ik nie moet zeike hij heeft er iig geen last van.

Ik ben idd vaak eventjes "weg" ik zit dan in mezelf van alles te denken ik hoor en zie dan op dat moment ook nix van wat er om me heen gebeurt, er zijn dan wel eens mense die wat aan me vragen en dit heb ik op dat moment niet door..

Ik heb toevallig een boek besteld, heb m gister thuis gekregen en ben er in begonnen met lezen. het boek hoog sensitive personen van Elaine N. Aron ik hoop dat ik het dan allemaal wat beter begrijp..
Anne
Anne dec 10 '08
Hej prada smilegoed van je dat je het boek hoog sensitive personen van Elaine N. Aron hebt besteld.
Je zal er zeker wat aan hebben. Ik heb het zelf ook gelezen en vind het een erg goed boek. Ben zelf ook een hoogsensitiviteits persoon. smile

Het boek van Caroline bont- Hoogsensitiveit als kracht is ook een erg goed boek.
Laat me weten wat je van het boek van Elaine N.Aron vind winkAls je vragen hebt stel ze gerust.

Liefs aNNe
Prada
Prada dec 10 '08
(Y)Als ik m uit heb zal ik t je laten weten
Prada
Prada dec 30 '08
Hey Anne

Ik heb hem uit hoor het boek (Y) Heel veel dingen die er in stonden waren herkenbaar!

Alleen had ik in het begin vant boek beetje moeite om me gedachten erbij te houden (sommige stukken zijn beetje moeilijk beschreven vond ik) en gaat het vooral over HSP als kind zijnde, en daar weet ik verder nie meer zo veel van ;-)

Nu voelt het ook allemaal niet meer zo raar, dat vond ik namelijk wel voordat ik het boek had gelezen, snap er nu wat meer van allemaal

Misschien dat ik dat andere boek wat je zei ook ga lezen, of staat daar veel hetzelfde in?

xx
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske