Hoi Prada,
Zoals eerder gezegd wil ik graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel en niet klopt.
Ik heb de eerste foto gebruikt. Die op het strand is moeilijk om in je ogen te kijken, dus die heb ik niet genomen.
Wat me opvalt is een diepgelegen angst in je ogen. Ik weet niet of je snel schrikt, of erg onrustig voelt, maar het lijkt wel alsof je steeds op je hoede bent. Alsof je bang bent dat er iets ergs kan gebeuren.
Ook vraag ik me af, of je last hebt van voedsel-allergieëen. Misschien dat je het zelf misschien niet zo erg voelt, maar ik heb echt het idee dat je gevoelig bent voor je voedsel, en dat als je de verkeerde dingen eet (bepaalde kleur en smaakstoffen) dat je hier last van kunt hebben.
Ik zie dat je erg gesloten ben over je innerlijk. Het is erg moeilijk om je te lezen.
Wat betreft het spirituele heb je je dus ook nog afgesloten uit zelfbescherming. Want zoals terecht tegen je is gezegd, ben jij hooggevoelig. Ik weet alleen niet of dit wel zo prettig voor je is, of dat jij er juist veel last van kunt hebben omdat het teveel voor je is.
Je bent soms een beetje kortzichtig in bepaalde dingen, maar dat zal ook nog wel met de leeftijd te maken hebben. Iets verder / langer nadenken voordat je iets doet of zegt, zou je weleens kunnen helpen
.
Gezelligheid houd jij van, maar dan wel het liefst met mensen die je kent. Feestjes van onbekenden zal jij niet zo snel alleen naartoe gaan.
Je doet de dingen het liefste op je eigen manier. Het maakt je niet zoveel uit hoe de rest erover denkt.
In je hoofd ben je nog wel eens afwezig. Je ziet dan niet wat er werkelijk om je heen gebeurd en dat gaat dan langs je heen.
Wat betreft je gaves zou ik je aanraden om je te verdiepen in aura's lezen. Dat is namelijk iets wat jij zeker kunt. Misschien herinner je je nog wel, dat je als klein meisje goed kon aanvoelen hoe iemand zich voelde. Dit wist jij door het aura van die persoon te lezen.
Ik zie ook iemand die zichzelf een beetje aan het zoeken is. Echt zoiets van: "Is dit het nou?". Dat is wat ik denk waar je op dit moment over nadenkt.
Aandacht houdt je niet zo van. Als jij midden in de belangstelling staat, dan heb je liever dat deze belangstelling snel weer naar iemand anders toegaat.
Toch zie ik ook nog dat rebelse in je. Onrecht is bijvoorbeeld iets dat jou erg raakt en ook nog tegen wil vechten.
Mensen kunnen jou soms hard vinden in jouw uitspraken. Alsof sommige dingen jou eigenlijk niets doen. Ik weet nog niet precies waarom dat zo bij je is, maar dat wordt vast wel duidelijk als je wat meer jezelf gaat ontdekken.
Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel en niet klopt.