Loading...
nl

OPROEP LICHTWERKERS

Thomas A
Thomas A feb 9 '07
Dieneke, God heeft jou je fouten helemaal nooit kwalijk genomen, lijkt me dat hij wel telkens gehoopt heeft dat jij met zijn energie en liefde zou gaan werken. Onze God is een scheppende en geen straffende. Hij heeft jou ook nooit ver-laten, hooguit jij hem soms, maar daar is hij zeker NIET boos over hoor. Zijn liefde is nog steeds bij je , probeer dat maar eens uit........

Hij heeft jou allang vergeven, nou jij jou nog!

Thomas
Acheliah
Acheliah feb 9 '07
Dank je Thomas ik zal er zeker voor gaan.

Liefs Dinie
Ayasha
Ayasha feb 10 '07
Charly no offence maar zou je niet beter eerst aan je eigen rust werken voordat je rust aan de wereld gaat brengen? De wereld is een aardig groot plekje om helemaal in je eentje licht en liefde te sturen hoor.
Charlie
Charlie feb 12 '07
Maak er maar grapjes over. Oh en Kath, goed om te weten dat ik er dus echt alleen voor sta. dank jullie allen voor de geweldige steun en hulp, maar niet heus. Dien, dit is dus absoluut niet bedoeld voor jou, lieverd. Maar voor de rest die mij hier belachelijk maakt. Even voor de duidelijkheid: Persoonlijk maakt het mij niet uit wat er met me gebeurd, ik heb geen angst voor de dood of dat soort shit. Maar kom niet bij mij als er echt iets gebeurd. Ik wilde jullie helpen en het enige wat ik verwachtte was dat jullie mij zouden helpen. Maar wat doen jullie? KILL THE MESSENGER!!!!!!! Oh NiMS, wat zei jij ook alweer? Don`t shoot the messenger, toch? En wat doe je nu???????
Acheliah
Acheliah feb 12 '07
Dank je meis ik probeer iedereen te respecteren ook jouw niemand was raar toch en geen onderwerp te gek ????????????
Charlie
Charlie feb 12 '07
Het tegendeel is dus nu bewezen, Dien. Kun je zien hoe sommige mensen werkelijk zijn.
Acheliah
Acheliah feb 12 '07
Ja ok maar ik kan me wel voorstellen als je dit zo leest je natuurlijk wel raar op gaat kijken maar mijn liefde, kracht en licht bundelen ach daar heb ik geen moeite mee. Als het jouw helpt wie ben ik dan om nee te zeggen. En nee op deze site is niemand belachelijk ook jij niet !!!! We hebben allemaal onze gebreken jij, ik iedereen op aarde alles wat leeft heeft gebreken.Als het lukt stuur ik je mijn liefde, kracht en licht met alle plezier.

Kus Dieneke
Mimi*
Mimi* feb 12 '07
Charlie ik begrijp dat je je aangevallen voelt. Je moet nu niet denken dat iedereen je belachelijk maakt. Het is alleen een beetje onduidelijk. Als je het nu iet duidelijker uit zou willen leggen dan is het makkelijker om te begrijpen wat je nu bedoelt! Zoals Dinie al zei iedereen heeft z'n eigen gebreken . Je kan het ons niet kwalijk nemen dat we ( ik tenminste) het niet helemaal begrijpen. Dus bij deze vraag ik je voor een beetje meer duidelijkheid.

Groetjes,

Michelle
mause
mause feb 12 '07
ik denk ook dat er deze reacties komen, omdat het vrij onduidelijk is. normaal gesproken reageer ik ook wel. maar bij dit onderwerp heb ik er moeite mee, omdat ik niet goed begrijp wat je bedoelt. ik kan me voorstellen dat je je wat aangevallen voelt, maar denk dus echt dat dat komt, omdat mensen het niet begrijpen. als ik kan wil ik je natuurlijk helpen, maar dan moet het wel errst duidelijk zijn, van hoe en wat.

liefs maureen.
Charlie
Charlie feb 12 '07
Het enige wat ik vraag is dat we met zijn allen veel Licht en Liefde sturen naar iedereen om ons heen. Ik heb het al uitgelegd. Ik ben geen herhaalpaal!!!!!
Mirreke
Mirreke feb 12 '07
Ik snapte het eerder ook niet. Maar nu wel.
Mimi*
Mimi* feb 12 '07
Waar uitgelegd?
mause
mause feb 12 '07
dan zou ik er wel overheen gelezen hebben. voor mij was het in iedergeval erg onduidelijk. maar natuurlijk wil ik veel licht en liefde naar iedereen sturen.
Acheliah
Acheliah feb 12 '07
Zullen we dan allemaal onze krachten bundelen en kracht, liefde en licht sturen

Liefs Dieneke
Ayasha
Ayasha feb 12 '07
Charlie niemand heeft gezegd dat je er alleen voor staat, integendeel, als het erop aan komt sta je er nooit alleen voor. :)Het is alleen zoals mause al zei een beetje onduidelijk allemaal... :)
jo
jo feb 12 '07
we kunnen wel met z'n alle licht en liefde gaan sturen naar iedereen maar waarvoor? dat weet ik nog steeds niet eigenlijk?? ik heb alles 3x gelezen en hoe meer ik lees hoe minder ik ervan begrijp!

dit snap ik:
we moeten licht en liefde sturen naar mensen om ons heen?

we moeten onze kracht bundelen maar tegen wie? of voor wie?
LPChip
LPChip feb 12 '07
Om kort samen te vatten wat er speelt:

De mensheid is bezig met zichzelf uit te roeien door angst en wantrouwen te creeren.

Het enige wat wij hoeven te doen om dit proces te doorbreken, is op zoek te gaan naar onszelf, onze angsten te overwinnen, en verder liefde uit te stralen naar iedereen om ons heen.

Wanneer wij liefde uitstralen naar anderen zullen we een voorbeeld voor de anderen worden, die daarmee zullen zien dat het prettiger is om dit te doen. Die gaan op gegeven moment ook liefde uitstralen en doordat we dat met z'n allen doen, zullen we in feite onze krachten bundelen.

Doen we dit niet, dan zal angst ons gaan beheersen waardoor we op gegeven moment zo gek worden van onze angsten dat we paranoia worden en onszelf uitroeien.
Acheliah
Acheliah feb 12 '07
Daar zit wat in dus overwin je angst en ga liefde uitstralen ja lijk me een goeie gedachte
Mimi*
Mimi* feb 12 '07
Dankje LPChip nu begrijp ik het tenminste!

Liefs,

Michelle
Ayasha
Ayasha feb 12 '07
 Quote:
Origineel van LPChip:
Om kort samen te vatten wat er speelt:

De mensheid is bezig met zichzelf uit te roeien door angst en wantrouwen te creeren.

Het enige wat wij hoeven te doen om dit proces te doorbreken, is op zoek te gaan naar onszelf, onze angsten te overwinnen, en verder liefde uit te stralen naar iedereen om ons heen.

Wanneer wij liefde uitstralen naar anderen zullen we een voorbeeld voor de anderen worden, die daarmee zullen zien dat het prettiger is om dit te doen. Die gaan op gegeven moment ook liefde uitstralen en doordat we dat met z'n allen doen, zullen we in feite onze krachten bundelen.

Doen we dit niet, dan zal angst ons gaan beheersen waardoor we op gegeven moment zo gek worden van onze angsten dat we paranoia worden en onszelf uitroeien.
Is het daar, in dat geval, niet al een beetje laat voor? ;)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420