Ik wil toch even reageren. Ik ben het er helemaal mee eens dat je iedereen in zijn waarde moet laten en dus vind ik ook dat dit ook geld voor degene die in het wilde weg gaat roepen dat het kwade heeft geopenbaard. Uiteraard mag je dat best roepen, maar wanneer wij om enige vorm van uitleg danwel verklaring vragen is het angstvallig stil.
Dan ineens begint iedereen een verklaring te zoeken voor het kwade dat Charlie hier schijnt te hebben ontmoet, maar ook daar geeft ze geen verdere uitleg op.
Wat mij dus dwars zit, is het feit dat er geen uitleg wordt gegeven voor wat er nu precies aan de hand is. Wat daar dan ook de reden voor mag zijn, wij willen ook graag in onze waarde worden gelaten. Ik zit er niet op te wachten dat iemand met dood en verderf dit mooie liefdevolle forum komt verstoren. Het kwaad heeft hier geen macht, dus geef het dan ook geen stem. Als ik ellende wil zien, zet ik wel gewoon het nieuws aan.
p.s. Dit laatste is niet persoonlijk aan jou gericht Charlie, maar puur mijn mening over het gevoel dat ik op dit forum wil uitstralen. Ik hoor graag je verhaal (mag ook via msn, mail, pb of forum). Het enige wat ik van je vraag is of je het even rustig kunt vertellen zonder dat je je angst laat spreken.