Loading...
nl

OPROEP LICHTWERKERS

Anne
Anne feb 7 '07
Ja dankje dinie ik snap het :)
Ik ga kijken.
XxX aNNe
LPChip
LPChip feb 7 '07
Yup, op pagina 2 van dit topic, en anders in het forum Levensvragen het topic genaamd: 12-12-2012 op de laatste pagina.
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Ik zal ook eens kijken want dat had ik nog niet gezien. Liefs Dinie
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Ik wil toch even reageren. Ik ben het er helemaal mee eens dat je iedereen in zijn waarde moet laten en dus vind ik ook dat dit ook geld voor degene die in het wilde weg gaat roepen dat het kwade heeft geopenbaard. Uiteraard mag je dat best roepen, maar wanneer wij om enige vorm van uitleg danwel verklaring vragen is het angstvallig stil.

Dan ineens begint iedereen een verklaring te zoeken voor het kwade dat Charlie hier schijnt te hebben ontmoet, maar ook daar geeft ze geen verdere uitleg op.

Wat mij dus dwars zit, is het feit dat er geen uitleg wordt gegeven voor wat er nu precies aan de hand is. Wat daar dan ook de reden voor mag zijn, wij willen ook graag in onze waarde worden gelaten. Ik zit er niet op te wachten dat iemand met dood en verderf dit mooie liefdevolle forum komt verstoren. Het kwaad heeft hier geen macht, dus geef het dan ook geen stem. Als ik ellende wil zien, zet ik wel gewoon het nieuws aan.

p.s. Dit laatste is niet persoonlijk aan jou gericht Charlie, maar puur mijn mening over het gevoel dat ik op dit forum wil uitstralen. Ik hoor graag je verhaal (mag ook via msn, mail, pb of forum). Het enige wat ik van je vraag is of je het even rustig kunt vertellen zonder dat je je angst laat spreken.
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Ik heb het antwoord al gegeven en daarop heeft ze gezegd dat klopt. Kijk eens op google lichtwerkers en de duivel misschien vinden jullie iets intressants. :rolleyes:

Kus Dinie
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
:)charlie

"Door in de goede afloop te geloven is de strijd al voor de helft gewonnen" dit wilde ik je nog meegeven

Liefs Dinie
Debiorah
Debiorah feb 8 '07
Ik snap dat charlie goede bedoelingen heeft maar zoals nims al noemde gaat dit verhaal nu zijn eigen leven leiden. Ik geloof zelf niet in zoiets als de duivel.
Wilde nog ff inhaken op die opmerking over de sumerische kleitabletten. Dit vind ik wel heel interressant. En voor iedereen die dat ook vind raad ik het echt aan om je eens te verdiepen in de sumerische geschiedenis en mythologie.
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
Ik weet dat je geen angst moet zaaien Ik geloof ook niet dat dat haar bedoeling was ze wilde alleen maar dat we onze krachten en liefde bundelden. Maar als er wel een god bestaat waarom dan geen duivel er is toch ook goed en kwaad.

Liefs Dinie
LPChip
LPChip feb 8 '07
Nou, oorspronkelijk is er alleen maar goed.

Het kwaad is door de mensheid zelf gecreeerd om andere mensen in bedwang te kunnen houden. Om die reden moeten wij allemaal de zoektocht naar onszelf aangaan en onze angsten overwinnen. Wanneer wij onze angsten overwinnen, zal het kwaad minder kans krijgen om grip on de situatie te krijgen. Daarnaast moeten wij zo veel als we kunnen liefde uiten om andere mensen te overtuigen dat het ook anders kan.
Debiorah
Debiorah feb 8 '07
Idd Chip zo denk ik er ook over, maar goed ieder zijn eigen natuurlijk. Wat jij geloofd is ook goed Dinie, dat is immers jouwn overtuiging.
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
Ik zeg niet dat ik charlie geloof maar als er een god bestaat waarom dan geen duivel. Maar dat we met liefde de mensen moeten overtuigen dat ben ik volledig met je eens dat voelt ook zo.
Charlie
Charlie feb 8 '07
Maar hoe willen mensen, wezens of wat dan ook op weg gaan naar hun eigen innerlijk als ze dat niet hebben?? Ik probeerde HEM energie door te geven via mijn handen, wat normaal heel goed werkt. Ik voelde dat HIJ ijskoude handen had en ik kreeg dingen door, maar toen ik HEM mijn energie door wilde geven, lukte dat niet met als resultaat dat ik opeens ook ijskoude handen had en HIJ dus ook nog!!!!!!!
Charlie
Charlie feb 8 '07
Sorry voor het ongemak, maar we hebben hier te maken met...............

MIJN VADER!!!!!!!!!!!!!!!!
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
JE VADER !!!!!!!!!!!!!! Leg eens uit Charlie
Charlie
Charlie feb 8 '07
Het is mijn grote taak hier op aarde om samen met anderen het op te nemen tegen HEM en ZIJN volgelingen!!!!! Het verklaard voor mij een hele hoop!!!!! Ik snap nu waarom ik deze ouders heb uitgezocht. Mijn moeder is al vervloekt door HEM en het gaat niet goed met haar!!!!! Ze is een keer bijna dood geweest!!! Ik was altijd al bang voor HEM en nu snap ik waarom!!!! Het was niets persoonlijks, want HIJ deed mij haast nooit wat!!! En toch, ik voelde altijd angst als ik bij HEM was. Ik durfde nooit tegen HEM in te gaan, HIJ zou mij dan wel niets doen, maar ik voelde dat er meer aan de hand was met HEM!!!!!!
Het is voor mij moeilijk uit te leggen, maar het verklaard voor mij een hele hoop!!!!!
Mirreke
Mirreke feb 8 '07
Sorry maar ik ben je ff kwijt...

Heb je wel contact met je vader? En wat is dan je taak volgens jou?
jo
jo feb 8 '07
sorry maar we moeten ons licht kracht en liefde tegen jou vader bundelen??

ik snap hier helemaal niks meer van... sorry
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
Ik probeer het te begrijpen misschien is haar vader iets wat wij niet begrijpen. Ik geloof dus wel in hemel en hel en ben er van overtuigd dat als je iets slechts gedaan hebt je heus wel appart genomen wordt. Maarja sorry, het is mijn versie, gelukkig geloof ik in god nu nog mijzelf aan god bewijzen. En vragen of hij mijn zonde/fouten vergeeft. God bij deze vergeef me en laat mij a.u.b nu wel zien hoe het moet. Geef me al je liefde die er is. Ik hoop dat ik het zo goed gedaan heb. Sorry moest ik ff doen.

Liefs Dinie
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 9 '07
Ik ben bang dat het zonder uitleg niet meer duidelijk wordt.
Mimi*
Mimi* feb 9 '07
Tja het verhaal lijd nu z'n eigen leven
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie