Loading...
nl

OPROEP LICHTWERKERS

Charlie
Charlie feb 7 '07
Ja, precies. Jij begrijpt het tenminste, Dien!!!!! ;)
Waarvoor ben ik anders een lichtwerker??
Charlie
Charlie feb 7 '07
2 vragen: Wie heeft er nu angst?
En wie wil werkelijk weten wie HIJ is??
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
;)Luister ik ben niet voor niets een oude wijze zoals ze zeggen :)Samen met mijn dochter. Kijk eens op google lichtwerkers misschien vindt je informatie Sterkte meis
Charlie
Charlie feb 7 '07
Thnx, Dien. Wij begrijpen elkaar!!!!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Ik heb geen enkele angst en ik wil weten wie HIJ is.

Wie heeft er hier niet opgelet dat goed en kwaad niet bestaan? Het is enkel en alleen degene die ernaar kijkt die het de stempel kwaad eraan geeft.

Volgens mij ben jij de demoon in jezelf aan het bevechten charlie. Daar willen wij je zeker bij helpen!
LPChip
LPChip feb 7 '07
Nims, bekijk jij die documentaire in het 2012 topic eens, klopt hij duurt 1,5 uur, maar misschien dat je dan anders over deze materie denkt. ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Hij duurt 3 uur en ik heb helemaal gezien, het zijn namelijk 2 delen. Jij duidelijk niet. Wat er in die documentaire verteld wordt is absoluut niet wat Charlie verteld. Het gaat over het versnellen van de tijd-vakken. Niet over het uitkomen van het kwaad.

Controleer eerst je bronnen voordat je eraan refereert ok ;).
LPChip
LPChip feb 7 '07
Ik heb het over deze: http://video.google.nl/videoplay?docid=2025737815077941161&q=Marcel+Messing

Zover als ik kan zien, is er geen deel 2, dus ik denk dat jij een andere bedoelt.

Dit gaat over "Worden Wij Wakker" en beschrijft hoe o.a. Bush bezig is de wereld te veranderen zodat wij allen slaven worden in onze eigen huizen.

En je hoeft me niet zo aan te vallen, want ik bedoel het niet slecht hoor!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Ik bedoelde inderdaad een andere. Die ging over de maya kalender en het einde der tijden in 2012. Mijn welgemeende excuses.
LPChip
LPChip feb 7 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Ik bedoelde inderdaad een andere. Die ging over de maya kalender en het einde der tijden in 2012. Mijn welgemeende excuses.
Excuses aanvaard. :)Maar dat neemt niet weg dat het een erg interessante film is die ik zeker aanraad om te kijken. :)

Heeft iig mijn ogen geopend.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Ik ben hem nu aan het kijken, maar na de eerste 6 minuten valt het me erg tegen, hoe hij de angst van de maatschappij gebruikt om zijn eigen verhaal te vertellen. Hij koppelt zaken aan elkaar zonder onderbouwing. Misschien dat dat in zijn boek wel naar voren komt, maar helaas lijkt het nu alsof hij precies hetgeen doet waar hij de anderen voor veroordeeld: Namelijk het gebruiken van de angst tegen het kwade om zijn mening door te drijven. Hoe dan ook ik kijk nog even verder, mss dat mijn mening dan nog veranderd.

Het wordt steeds erger. Gaat ie moeilijke woorden gebruiken die helemaal niets met het verhaal te maken hebben om zijn verhaal nog meer kracht bij te zetten. Dit is echt pure bangmakerij. Jammer.

Eindelijk iets interessants over de klei-tabletten van sumeria (ofzoiets). Het gaat over de mens-engelen :). Daar kennen we er meer van ;).

Tip, spoel verder naar ongeveer 15 minuten :). Dan is het interessant als hij niet zijn eigen kennis deelt :).
LPChip
LPChip feb 7 '07
Ja klopt, begin is niet zo boeiend, laatste stuk tot einde is pas echt interessant als hij over het kwaad begint enzo. (daar begint hij geloof ik na 45 minuten pas over.)
Wendy's
Wendy's feb 7 '07
Heeeey nims!!! Ik verzoek je om niet zoveel berichtjes achter elkaar te posten over hetzelfde ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Hebben we hier geen moderators dan die dat samen kunnen voegen :p .
LPChip
LPChip feb 7 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Hebben we hier geen moderators dan die dat samen kunnen voegen :p .
Jawel, maar moet jij als forumleider niet het goede voorbeeld geven? :p Voorkomen is beter dan genezen :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Bedankt wendy :D
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Kijk ik heb de band niet gezien want ik heb geen geluid Maar ik denk er zo over. Als we nu eens minder veroordelen en meer samen werken in harmonie,liefde, kracht en licht dan staan we al veel sterker. Voorbeeld ik had me net nog voorgenomen iedereen in hun eigen waarde te laten fietst er een vrouwtje voor mij niet echt mager die niet door fietst waardoor ik moest wachten ik dacht fiets eens door dombo tot ik dacht verdorrie Dien je zit je net zelf wijs te maken niet te oordelen over anderen en bood in mijzelf mijn excuses aan. Als ik iemand zie lopen in weet ik veel wat voor kleren en een raar kapsel mijn dochter zou gelijk beginnen met lachen ik niet meer want ik ken haar of zijn achtergrond niet ik weet wel dat die persoon er waarschijnlijk niks aan kan doen dat ze er zo bij loopt. Ik lach iedereen vriendelijk toe die ik tegen kom ookal kijken ze nog zo boos ik oordeel niet meer zo makkelijk over iedereen en probeer iedereen positiever te benaderen. Wat ik bedoel te zeggen is als we nu allemaal eens wat liever en verdragelijker voor elkaar zouden worden dan zou de wereld er een stuk beter uit zien pak elkaar bij de hand en straal heel veel liefde uit naar elkaar maar vooral met elkaar. ;)

Liefs Dieneke
LPChip
LPChip feb 7 '07
En zo werkt het ook. De referentie naar deze film heb ik meer geplaatst om Charlie's oproep te verstevigen. Het werdt afgeschilderd alsof er wat met haar is, en dat vind ik niet goed. Hiermee laat je iemand niet in zijn/haar waarde maar bevooroordeel je iemand. Daarnaast is het iets waarvan ik instinctief weet dat het komt.
Anne
Anne feb 7 '07
Misschien even een domme vraag maar die film die jullie kijken waar jullie het over hebben waar kan ik die vinden..ik wil hem ook zien :)
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Bij Lchip http:video aanklikken 7 februari u14.59

snap je
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies