"De armen willen rijk zijn, de rijken willen gelukkig zijn, de vrijgezellen willen getrouwd zijn en de getrouwden willen dood zijn."
- Ann Landers -
"Het is beter om een slecht orgineel te zijn dan een goede kopie."
- De Marquise Du Defand -
"Ik beschik over het vrouwelijke vermogen een klus te klaren als iedereen het bijltje er al bij neer heeft gegooid."
- Margaret Thatcher -
"Ik heb altijd geloofd dat het succes van de ene vrouw kan bijdragen aan het succes van de ander."
- Gloriavanderbilt -
"Niemand zal ooit de strijd der seksen winnen. Er wordt te veel geheuld met de vijand."
- Henry Kissinger -
"Eerst dacht ik dat hij zijn hond uitliet. Toen pas zag ik dat het zijn afspraakje was."
- Edith Massey -
"Om het geluk in de liefde te leren kennen moet je zonder blind te zijn de ogen weten te sluiten."
- Anoniem -
"Een heleboel mensen willen graag met je meerijden in een limousine, maar als vriend wil je iemand die samen met jou de bus neemt als de limousine kapot is."
- Oprah -
"Vrouwen hebben het al moeilijk genoeg in deze wereld. Ze de waarheid vertellen zou te wreed zijn."
- H.L. Mencken -
"Je hebt iemand anders nodig om je rug te krabben."
- Luyia -
"Liefde is de enige staat van het leven waarin het geluk van de ander van levensbelang is voor je eigen geluk."
- Robert Heinlein -
"De beste spiegel is een oude vriend."
- George Herbert -
"Tijdens ons huwelijksnacht wierp mijn echtgenoot één blik op mij en zei:' Is dat allemaal voor mij?"
- Dolly Parton -
"Als je er iemand over kunt vertellen, is het niet het ergste wat je ooit gedaan hebt."
- Mignon McLaughlin -
"Alle kussen die ze hem had onthouden kreeg hij dubbbel en dwars terug bij de grote verzoening."
- M. S. -
"Pis niet op mijn been om dan te zeggen dat het regent."
- Judy Sheindlin -
"Liefde is als vuur. Je weet nooit of het je hart zal verwarmen of je huis in lichterlaaie zal zetten."
- Joan Crawford -
"Sommigen van ons worden de mannen die we graag hadden willen trouwen."
- Gloria Stienem -
"Mensen blijven me maar vragen of ik opnieuw zal huwen. Alsof je na een auto-ongeluk opnieuw een auto-ongeluk zou willen meemaken!
- Stephanie Beecham -
"Als je weg bent, keer ik mij constant om en zeg 'kijk daar eens' of 'wil je een broodje?' Yin zonder Yang. Een lege beker.
- Maya V. Patel -
"Een man heeft altijd één van succes verzekerd, heel speciaal, hocus pocus pilatus pas-recept, dat een enorme afwas met zich meebrengt."
- Pam Brown -
"Een vrouw spreekt omdat ze dat wil, terwijl een man alleen praat als dat moet; als hij zijn sokken bijvoorbeeld niet kan vinden."
- Jean Kerr -
"De bloemen en de complimenten vergeet je. Wat je niet vergeet zijn de momenten dat je boven bij het raam stond, de donkere straat aftuurde en wachtte tot hij om de hoek kwam."
- Pam Brown -
"Een vrouw wil een man, een carrière, kinderen, vriendinnen, luxe, comfort, onafhankelijkheid, vrijheid, respect, liefde en goedkope panty's waar geen ladders in komen."
- Phyllis Diller -
"Liefde, de grote tovenaar, kan twee mensen in verschillende richtingen laten lopen en toch voortdurend zij aan zij."
- Hugh Pratner -
"Je kunt tegen hem te keer gaan, tieren en vloeken, en dan kijkt hij op van de krant en zegt: 'Zei je iets, schat?'
- Ann Webb -
"Kinderen kunnen nooit geloven dat hun moeder iets liever doet dan het wassen van hun spijkerbroek."
- Pam Brown -
"Een vrouw moet zich ervan vergewissen of haar jurk niet te kort is, haar broek niet te strak... of ze haar benen heeft geschoren en haar lippen heeft gestift, of ze haar haar moet opsteken of juist niet. Een man kijkt alleen of z'n rits dichtzit en gaat het podium op."
- Rachel Berger -