Loading...
nl

Kaartlezen

Acheliah
Acheliah feb 4 '07
Ik heb bij google: paragnosten, Horoscoop, tarot en kaartleggen bij astroportaal.com gekeken en heb 4 vragen gesteld bij kaartlezen.

Dit zijn mijn vragen en mijn antwoorde.

1. Wanneer komen mijn kinderen terug.

Kaart: 10 van pentagrammen

Gaat u er vandaag helemaal voor. Maakt u zich van de mogelijkheid bewust, dat u op het punt staat om een zaak af te sluiten, of een goede aanbiedingkrijgt om geld te verdienen, moet u deze een goede dag daarvoor gebruiken. Alles wat u vandaag aanpakt heeft een goede kans om u blijvend vreugde te bezorgen.

2. Hoe zit het met mijn maatje

Kaart: De heremiet (Trì¼mpfe)

Begroet de huidige dag met een gezond vertrouwen in de goden. U heeft alle reden tot gerustheid en bovendien goede kansen iets zin vols te doen of te ervaren. Houdt u niet vast aan verouderde rituelen en luister niet naar domme verhalen of nietszeggende uitspraken. Zoekt u naar waardevolle, verborgen innerlijke waarden en laat u niet door de buiten wereld beinvloeden. Als u in een belangen conflict terecht komt beslis dan zo, dat u over een aantal jaar met een goed geweten aan de dag van vandaag terug kunt denken.

3. Krijg ik mijn leven terug op orde:

Kaart: Koning van de kelken

Vandaag moet u naar uw gevoel luisteren en deze bewust tot uitdrukking brengen. Laat zien wat erin u omgaat, maar laat ook zien hoe graag u de mensen mag. Wat u problemen geeft, of wat u aan het hart gaat. Daar waar u een helder beeld voor ogen heeft, zal u meer dan eens beleven, hoe sterk u gevoel en u levendige fantasie u op de weg zult helpen. Het kan echter ook zijn dat een meelevende, symphatieke man u leven binnen treed of een belangrijke rol voor u speelt. U zult zijn nabijheid als zeer verrijkend en prettig ervaren.

4. Komt mijn leven terug op de rails

Kaart: Ridder van zwaarden

Vandaag kan het gaan vriezen, misschien waait er wel een koude wind in u gezicht. Gaat u het konflikt niet uit de weg. Houdt u hoofd koel en gaat u rustig en vast beraden voor. Let erop dat u nergens vastloopt, maar handig te strijden en glas helder te argumenteren. Dan heeft u ook in het geval van strijd een goede kans, als winnaar eruit te komen. Zelfs als een konflikt onbeslist blijft of u verliest, zult u er iets van hebben geleerd.

Dit waren ze Kus Dinie
Delen:
LPChip
LPChip feb 4 '07
Ik geloof nooit zo in die kaartleg dingen enzo die je op internet kan vinden, omdat daar geen ziel achter zit die het lot laat bepalen, maar een random generator.

Er was eens zo'n site waarin je met gedachten een stip naar rechts kon laten bewegen als je het hard wilde. Zo telekinetisch achtig. Ik heb em aangezet en deed niks en raad eens, de stip ging langzaam naar rechts.
Acheliah
Acheliah feb 4 '07
daarin kun je weleens gelijk hebben maar vond de antwoorden wel grappig Kus Dieneke
Debiorah
Debiorah feb 4 '07
Ik vind kaartlezen zeker geen onzin. Wel ben ik het met chip eens dat het op de PC wat minder geloofwaardiger maakt. Daarentegen geven de kaarten jou antwoorden vanuit je eigen onbewuste. Dus wie weet hoe sterk deze kracht is!

Zelf ben ik niet heel lang geleden begonnen met tarotkaarten. Het is nog maar een klein spel want ik heb ze zelf getekend. Ik ga nog opzoek naar een spel in de winkel maar wil wel de juiste uitkiezen. Ik leg zelf regelmatig tarot als ik met een vraag zit of gewoon om te kijken hoe alles ervoor staat. Het gaat er ook om dat je in staat bent de kaarten in de juiste context te zien en je niet naar de uitkomst gaat leven. Maar dat is hetzelfde met horoscopen.
Ook is de vraagstelling bij het tarot erg belangrijk het moet een duidelijke vraag zijn. "Hoe zit het met mijn maatje" zou bijvoorbeeld nog iets preciezer kunnen zijn.
Acheliah
Acheliah feb 4 '07
Ik hoop het wat betreft de vraag hoe zit het met mijn maatje ik had de naam genoemd maar wilde zijn naam hier niet noemen haha snappie. Maar ik vond de antwoorden wel grappig kwamen wel overéén met mijn vraag.

Kus Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '07
Ze komen overeen omdat je bepaalde antwoorden zoekt en er in terug kunt vinden. Wat lpchip zegt ben ik helemaal mee eens. Een kaartlegging via de computer is totaal niet betrouwbaar. Stel dezelfde vragen nogmaals, en kijk eens naar de antwoorden die je dan krijgt. Als dit door een mens gedaan zou zijn, krijg je bij een goede legger, dezelfde antwoorden.
LPChip
LPChip feb 4 '07
Ik ben eens gaan kijken op die astroportaal.com om te kijken hoe dat werkt.

Ik moet zeggen dat het systeem niet random is omdat je zelf de kaarten kiest. Dit is een plus voor deze site.

Ik heb daarom de site een beetje op de proef gesteld door een aantal willekeurige vragen te stellen waarop ik zelf het antwoord weet.

Conclusie: de antwoorden die je krijgt zijn zo algemeen dat je er eigenlijk alles uit kan halen wat je wil horen. Beetje hetzelfde als de vele magische kaarttrucs die je op internet kan vinden. Even kijken of ik een linkje kan vinden...

http://www.card-trick.com/missing_card.htm
Acheliah
Acheliah feb 4 '07
Jullie hebben gelijk. Ik geef het toe. Is wel jammer had graag antwoorden op die vragen gehad maarja hahaha eigenlijk weet ik het antwoord al he Thomas

Dikke Kus Dieneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420