Loading...
nl

Wat is dat als je dingen kan voelen van overleden.

Faith1988
Faith1988 nov 23 '08
Ik heb een vraag. in ons huis hadden we geesten, op geen enkele manier waren die weg te krijgen...... NEE IK MEEN DAT ECHT, of ze gingen en kwamen na die mensen die ze weg haden gestuurt, gewoon terug. de hoeveel heid was volgens mij meer dan 10 geesten onderhanderen klopgeesten, gewone , demonische, en een beschermengel van mijn moeder (haar vader)we hebben foto's van ze mijn moeder wilt mij die foto's niet geven omdat ik e anders weer mee bezig ga houden.... en omdat anderen mensen je da nvoor gek verklarden... dat kan ik me wel voorstellen zelf, liet ze het wel aan de buren zien... maarja Ik beloof dat als ik de kans krijg die foto's te ...... dan laat ik ze zien.. maar goed door dat wij foto's van hun haden begonnen ze alleen maar moelijker te worden Omdat we achter dingen kwamen.... als ik die foto's vast had en me ging consetren (hier was mijn vriendin bij en mijn moeder) opeens wist ik iets over een bepaalde persoon die niet meer leefden, en ik wou dan het zeggen dan werdt gewoon mijn keel dicht geknepen, je zag het gewoon, mijn buurmeisje die had ook al genoeg dingen gezien en gehoord, maar toen was het dudelijk en ze heeft er nooit meer over getwijfelt. ik weet niet maar ik voel als ik ercht mijn best doe hun pijn en des te meer ik er op in ga des te meer informatie ik over dat persoon krijg ik heb me al een lange tijd niet bezig gehouden omdat ik eigenlijk bina geen privé heb.... wat ik aan een kant wel jammer vindt, Ik heb het zelf een keer meegemaakt met bezoek we zaten in de woon kamer en opeens bewoog de tafel (salon) en draaieden om in het raam zag je een hele andere woon kamer wel de onze maar niet op dat monent zeg maar, je zagen een kist met iemand daarin opgebaart helemaal alleen geen vrenden geen familie, Het was een indischse man en volgen hhun cultuur is het 3 dagen opbaren voor vrienden en familie maar hij heft daar 3 dagen alleen gelegen terwijlk het zo'n lieve aardig zorgzame man was voor iedereen... Hij was boos blijve hangen hij heeft ons nooit wat gedaan in tegenstelling tot de anderen. maar hij verplaatse dingen. MAar ierderkeer zodra iets te weten kwam over hun levens wijze wie het zijn ect ect, had ik een probleem, de gevoelens die ik kreeg van hun waren het meest Verdriet, boosheid, maar ook onwetend over hun eugen dood, nou moet ik toe geven waar ik woon en nu weer, dat dat grond heel veel heeft mee gemaakt, zuiver kom je niet zomaar vanaf we haden een maria kaars die moets zeven dagen en nachten branden voor de slechte dat ze weg giingen en ze bliesde hem gewoon uit die kaars heb er uit gegooid want hij moet eigenlijk 7 hele dagen en hele nachten brande voor resultaat.........................Ik stop want dit gaat al eigenlijk niet meer over mijn vraag,,,,, en ps hoe kan je zoiets verder ontwikkelen
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki