Ik merk dat ik de laatste tijd goed in mijn vel zit en rustiger ben in mijn hoofd. Dit mede dankzij dit forum waarin ik veel lees en ervaringen opdoe.
Nu is het zo dat ik bij een bepaald iemand in mijn leven mijn energie laat verdwijnen. Mijn moeder.
Ik voel mijn energie als het ware wegstromen als ik bij haar ben. Dit is al mijn hele leven, als ze vroeger eens bij me op bezoek was, was ik altijd sagerijnig en kreeg ik last van hyperventilatie
Ze zuigt me leeg, als ik met haar negatieve dingen meega kost het me energie, ga ik tegen haar in kost het me energie, negeer ik haar kost het me energie.
Kortom ik voel me leeg en somber als ik weer thuis ben en dat is te merken. Ik zit voor me uit te staren op de bank en ben doodmoe en zou alleen maar willen slapen. Het duurt ongeveer 3 dagen voordat ik weer een beetje normaal mezelf ben.
Nu is mijn vraag, hoe krijg ik weer snel energie en hoe stop ik het leegzuigen van mijn energie?
Dit is niet alleen bij mijn moeder, maar meerdere personen in mijn leven, alleen mijn moeder kom ik veel onder ogen, die andere hoef ik niet tegen te komen als ik niet wil.
Liefs Maris