Loading...
nl

Wie kan mijn foto lezen?

maud
maud nov 22 '08
Hallo!

Ik ben benieuwd wat jullie over mij/mijn foto kunnen vertellen...
Hieronder vind je twee foto's:

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1241
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1240

Alvast bedankt!
Groetjes,
Maud
Delen:
Nymira
Nymira nov 23 '08
Hallo Maud,

Ik wil het wel even proberen hoor..ik doe het nog niet zo lang dus kan ik er best weleens naastzitten en ik hoor daarom ook graag wat er wel of niet klopt..
Ik zie iemand die niet direct het achterste van haar tong laat zien.. een beetje een kat uit de boomkijker is en er niet zo van houd om op de voorgrond te staan.
Je voelt een beetje gesloten en ik moet daarom ook even ergens doorheen prikken om je te kunnen lezen.
Ik denk dat je best veel kunt nadenken over iets voordat je tot een beslissing komt..ik denk daarom ook niet dat je vaak zomaar iets doet waar je later bijv. spijt van hebt...
Jouw energie voelt wel heel zuiver en ik denk ook dat je een goede intuitie hebt waar je best wat meer op mag vertrouwen maar soms nog een beetje in je denken gaat of iets klopt of niet..
dit wordt voor mijn gevoel nog veroorzaakt door iets uit je verleden waardoor je nog wat reserves hebt wat betreft de goede bedoelingen van de ander....volgens mij ben je dit nog aan het uitzoeken, in hoeverre het met jezelf te maken heeft en in hoeverre je kunt vertrouwen op je intuitie...
Je hebt een groot rechtvaardigheidsgevoel ..(ook wat betreft dieren)..en voelt snel onzuiverheden aan bij anderen..
Ik denk dat je je ware gevoelens pas laat zien als je je echt vertrouwd voelt bij iemand..en dan komt ook jouw speelsheid naar boven...
Ik wordt blij als ik jullie foto zie en voel veel liefde naar elkaar...en het voelt voor mij ook dat jullie een goede aanvulling zijn op elkaar..daar waar jij misschien wat terughoudend in sommige zaken bent trekt hij je sneller over een bepaalde streep..en andersom ben jij misschien wel de verstandige als iets niet goed voelt om te doen !
nou dit was het even...groetjes van Nymira.
maud
maud nov 24 '08
hey!
Ik wil je eerst en vooral bedanken voor het lezen van mijn foto!

Ik moet zeggen dat je goed in de buurt zit...

Ik ben nogal een terughoudend type, ik wacht eerst af vooraleer iets te zeggen bv. maar dat is iets dat ik aan mezelf wil veranderen. Voor mij is het echt een werkpunt, ik weet dat ik dat doe omdat ik onzekerheid voel in het bijzijn van mensen die ik niet goed ken, en ook een beetje wantrouwen. En het heeft inderdaad grotendeels te maken met het verleden. Iets dat eigenlijk veel verdriet heeft meegebracht en me gesloten heeft. Iets waaruit ik me sinds enkele jaren probeer los te maken, met alle gevolgen vandien.
In het bijzijn van goede vrienden ben ik totaal anders, spontaan en speels.

Dat van dat rechtvaardigheidsgevoel klopt ook :-) mijn levensdoel is zo een beetje alle onrechtvaardigheid in men persoonlijke omgeving toch proberen op te lossen. Ik denk vaak na over hoe ik de zaken beter kan maken.

Kan je nog iets meer vertellen?
De foto's zijn wel ongeveer 3maanden geleden genomen. Ik zal eens even zien of ik echt een recente foto heb.

Groetjes!
Maud
Nymira
Nymira nov 24 '08
leuk je feedback te lezen Maud.. is er de laatste 3 maanden dan veel veranderd voor jou persoonlijk? kijk maar even of je nog een leukje kunt vinden....kzal nog wel even proberen dan,
trouwens, er zijn nog meer fotolezers hoor die ook goede lezingen doen.. winkgroetjes Nymira.
maud
maud nov 24 '08
Eigenlijk niet nee, alles is nog ongeveer hetzelfde gebleven. Ik zal het zo laten smile

Ben benieuwd wat anderen nog kunnen lezen en hoe je dat eigenlijk doet.

groetjes,
Maud
Nymira
Nymira nov 24 '08
mm beetje lastig uitleggen.....ik 'doe'eigenlijk niets...het is meer een soort van laten gebeuren waarbij je je zo neutraal mogelijk opstelt, een soort stiltepunt in jezelf..en overgave/vertrouwen daarin zonder de tussenkomst van de 'kakelende'mind, die gaat twijfelen waardoor het zicht vertroebelt..en dan komt er vanzelf een soort stroom van beelden, gevoelens etc...als ik erover ga nadenken of zelf emotioneel ben gaat het mis..vooral in het begin twijfelde ik enorm (en nog steeds twijfel ik erg aan mezelf)want ik verwachtte iets anders... bepaalde flitsende ingevingen of zoiets, het was zo vanzelfsprekend dat ik het TE gewoon vond om hierop te vertrouwen en dacht dat het anders moest aanvoelen en meer bijzonder terwijl dat dus helemaal niet het geval is...'bijzonder'he...maar het is wel zo dat de ene persoon makkelijker te lezen is dan de ander, hier zit wel degelijk verschil in heb ik voor mezelf ontdekt.
maar probeer het zelf maar eens, jij kunt het ook wel... wink
maud
maud nov 24 '08
Ik weet niet of ik het zou kunnen.
Ik kan de mensen wel vrij goed inschatten als ik ze observeer, maar via foto is het toch wat anders...

Zijn er nog mensen die mijn foto willen lezen?
Alvast bedankt!

x maud x
maud
maud nov 25 '08
(N)iemand?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 25 '08
Hey Maud, als ik tijd heb en het goed voelt zal ik je foto lezen.

Volgens mij ben je in ieder geval een klein beetje ongeduldig winktongue
maud
maud nov 26 '08
Hey nims,

Ik weet het! Ik word er zelf gek van...:$

Ik uit naar je lezing.

Groeten,
Maud
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 30 '08
Hey Maud,

Ik heb eindelijk een paar minuten gevonden om je foto te lezen. Mijn excuses voor het lange wachten! Ik hoor graag wat er wel en niet klopt. Ik heb overigens de eerste foto gelezen waar je alleen op staat. Op die andere foto zit iets teveel energie van de andere wink.

Ik zie in je ogen een fijn-gevoeligheid die jou dingen laat zien die anderen niet echt opvallen. Een soort van gefocussed zijn. Hierdoor kan het alleen wel zo zijn dat je het overzicht verliest met waar je mee bezig bent.

Je bent erg doelgericht en gaat ervoor wat je hebben wilt. Als je eenmaal weet wat je wilt winkwant je bent wel een enorme twijfelaar. Wel steek je veel energie in de dingen die je wilt, en daardoor straal je ook kracht uit.

Je krijgt ook meestal wel wat je wilt en je bent ook niet echt gewend als dingen niet lukken zoals jij wilt. In die gevallen wil je nog wel eens voor de makkelijke weg kiezen en ze vermijden of negeren. Hoewel je diep van binnen weet dat je die dingen beter maar kunt oppakken of er iets aan kunt doen, laat jij ze dan toch maar zitten.

Je bent een piekeraar die moeite heeft met loslaten.

Je bent ook iemand die graag uitdagend is.

Ik zie ook een vrolijkheid in je ogen op de foto. Het zit echter wel wat dieper verborgen. Vraag me daarom ook af, of je bewust niet het achterste van je tong laat zien. Je hebt namelijk veel moois te geven, maar je doet het alleen niet.

Je bent hard voor jezelf, maar ook voor je omgeving. Soms verlang je eigenlijk gewoon dat ze niet zo moeten piepen en net zoals jij, gewoon ervoor moeten gaan en niet moeten zeuren smile.

Tot slot wil ik ook je ijdelheid nog even aanstippen. smile

Dit was mijn lezing. Ik ben erg benieuwd of het nog een beetje klopt en wat er wel / niet klopt. Groetjes Julien.
maud
maud dec 1 '08
Dag Nims!

Bedankt voor je lezing!

Hieronder volgt mijn 'reflectie' erop:

Het is inderdaad zo dat ik mij heel snel focus op iets, maar dat wel zonder een overzicht te verliezen. Ik probeer de zaken ook steeds vanop een afstand te zien, het geheel zeg maar, anders heb je een te vertekend beeld van iets.

Ik stel me altijd een zeker doel voor ogen als ik eenmaal weet wat ik wil en ben echt wel een twijfelaar. Ik wil altijd het 'beste' uit iets halen en steek daar dan ook veel tijd en energie in. Het moet m.a.w. heel goed zijn en niet zomaar voldoende. Daar neem ik geen vrede mee... blush

Ik laat zaken zeker niet aanslepen of zitten en heb zeker nooit de gemakkelijkste weg genomen wanneer iets niet lukte of bij een moeilijke keuze.

Ik ben wel een piekeraar die moeite heeft met loslaten, maar daar werk ik aan! Er zijn namelijk al veel moeilijke momenten geweest in mijn leven waardoor ik zoveel nadenk.

Ik ben harder voor mezelf dan voor mijn omgeving. Het hangt ook af wat je met 'hard' bedoelt en met wie natuurlijk.

En tot slot, zo ijdel ben ik niet :-) ik zie er natuurlijk graag vezorgd uit, maar sta heus niet uren voor de spiegel of in de badkamer om me toonbaar te maken, gebruik geen make-up, en nooit een stijltang! (behalve op deze foto natuurlijk, toen kwam ik juist van de kapster :p)

Groetjes!

Maud
Anne
Anne dec 2 '08
Hej maud,

Welkom op het forum smile
Ik wil je graag een poging doen om je foto te lezen, hoor graag van je wat klopt en wat niet.

Wikken en wegen................

Je bent een persoon die zich van alles afvraagt. Je weegt alles tegen elkaar om zo de juiste hoeveelheid te hebben, te krijgen. Je houd erg van eerlijkheid en wil gelijk worden behandelt als anderen.
Je bent ook een twijfelaar, je maakt door teveel wikken en wegen jezelf soms een beetje ''gek'' wat niet nodig is.
Je bent dan niet meer helder en je weet de antwoorden op wat je wilt weten niet meer zo goed omdat je teveel bezig bent met je van alles af te vragen en af te wegen over het des betreffende onderwerp.

Eigenlijk weet je de antwoorden wel die je wilt hebben op de vragen die je hebt.
Word rustig in jezelf, in je geest en sta open voor je intuitie.

Onzekerheid..................

Je weet heel goed wat je wilt. Net zoals dat je de antwoorden eigenlijk heel goed weet maar je staat er niet helemaal open voor. Je bent wat terughoudend.
Hierdoor onstaat twijfel, wikken en wegen, landurige twijfel kan leiden tot onzekerheid van jezelf.
Ik denk dat je jezelf wat onzeker hebt gemaakt.
Dit kan verschillende oorzaken hebben gehad. Zou het te maken kunnen hebben met je jeugd en je ouders?
Dat je niet altijd de bevestiging van hun kreeg voor de dingen die je deed, terwijl je die bevestiging hard nodig had. Om de onzekerheid in jezelf om te zetten tot onzerkheid. ??
Het kan ook door andere dingen komen op lateren leeftijd, ik moest alleen even aan je jeugd denken. Ik hoor het wel van je.

Heb jezelf lief, hou van jezelf.................

Wees niet zo hard voor jezelf, je mag zijn wie je bent, je bent er niet zomaar.
Accepteer jezelf zoals je bent onderzoek de delen in jezelf die wat negatief aanvoelen. Zet ze in een nieuw daglicht en maak ze draagelijk voor jezelf.
Wees niet altijd zo perfectionistisch tegen over jezelf. Geef jezelf nooit de schuld over dingen, praat niet negatief tegen jezelf.
Misschien heb je wat aan deze woorden smile

Ik hoor je reactie wel op de fotolezing,

Liefs aNNe
Anne
Anne dec 2 '08
Ik heb je foto nog even goed bekeken en ik zie ook wat van je aura.
Ik zie de kleur donkerblauw.

Blauw staat voor het 5de chakra de keelchakra.
De keelchakra staat vooral voor communicatie.
Je lijkt een blokkade te hebben bij je keelchakra, hierdoor ben je niet goed in staat om te communiceren met jezelf, je eigen gevoelens en emotie's. Je wilt ze niet onder ogen zien je houd ze op afstand.

Hier nog wat betekenissen over de kleur blauw op internet gevonden.

blauw algemeen.
Concentratie. Men ziet de betrekkelijkheid van zichzelf. Materieel hoogste trap. Relativeren, Vormgevend denken.
Blauw algemeen: Liefde uitstralen, verlangen naar Liefde, geloof, streven, reinheid, rust, trouw, normen, traditie, familie, betrouwbaarheid, ernst, verantwoordelijkheid, plicht, zelfbeheersing,oneindigheid,vriendelijkheid, genezing.

Blauw negatief: Aan stemming onderhevig, koud, zonder emotie, eenzaamheid, isolatie.
maud
maud dec 3 '08
Dag Anne,

Bedankt voor het lezen van mijn foto!

Je zit helemaal juist wat betreft het wikken en wegen en de onzekerheid. Het is iets waar ik al lang mee woorstel en waar ik vanaf probeer te geraken.
Ik denk dat mijn jeugd mij zo gevormd heeft. Ben heel apart opgevoed geweest, in bepaalde extreme visies. Anders denken of doen was duivels. De dingen waren nooit genoeg, ik was nooit goed genoeg, 't moest altijd beter, altijd meer doen. Daarmee dat ik mezelf gek maak door steeds tbeste te willen doen of hebben en daar maak ik mezelf inderdaad helemaal gek mee. Maar ik heb moeite om daarmee te stoppen omdat ik het zonde vind als iets minder goed gaat of is. Ik zie veel te veel de gebreken in mezelf en focus me daar te veel op.

Over die aura... Ik vind niet dat ik echt moeite heb met communiceren. Soms ben ik een echte prater en praat best wel veel over emoties en wat ik denk met mensen die ik vertrouw, maar zoveel zijn er niet. Ik heb moeite om contact te maken met anderen omdat ik direct denk dat ze me raar gaan vinden ofzo.

Groetjes,
Maud
Anne
Anne dec 3 '08
Hoi Maud,

Nog even een reactie op wat betreft je aura. Ik bedoel ermee dat je niet of weinig met jezelf communiceert over je eigen emoties. Dat je weinig je eigen gevoelens en emoties onder ogen wilt zien, je duwt ze weg. Op die manier communiceer je niet met jezelf Ik denk dat daar een blokkade zit omdat je zo niet verder komt en steeds in dezelfde cirkel blijft rondjes draaien.

Zelf zeg je ook dat je moeite hebt contact te maken met anderen omdat je direct denkt dat je raar vinden.
Het duid erop dat je jezelf niet hebt geaccepteerd je gevoelens niet en je emoties niet.
Dat is erg belangrijk smile

Liefs aNNe
Wendy's
Wendy's dec 4 '08
hee maud.. ik zal ook een poging wagen.

ik heb helemaal niks gelezen in dit topic.. dus het kan zijn dat ik iets zeg wat al gezegt is.

ik krijg het idee dat je, je soms eenzaam voelt. ookal heb je vrienden om je heen, en heb je plezier met ze.. toch voel ik een stukje eenzaamheid. alsof je jezelf een beetje anders voeld??

ook ben je vaak snel ongeduldig, je weet dat dit op sommige momenten niet nodig is, om snel ongeduldig te zijn. Ook kan het je daardoor irritaties opleveren.

Volgensmij ben je wel een dierenliefhebber. Zit je op paardrijden? hmmmm hier twijfel ik over..

vriendschap en liefde is voor jouw erg belangrijk. ik zie ook dat je een warm persoon bent, en niet snel iemand iets kwaads wil aandoen.

als andere hun verhaal bij jouw kwijt doen.. wil je ernaar luisteren, maar weet je soms niet zo goed wat je ermee aan moet.

je hebt ook wat sneller last van stemmingswisselingen. met het bijzijn van je vrienden, wil je ze dit niet laten merken, en probeer jij je normaal mogelijk voor te doen. Thuis of op een plek die goed voor je voelt, en met mensen die je beter kent, hou jij je wat minder in als je stemming wisseld. hier zie ik ook weer dat ongeduldig zijn in. je luisterd niet altijd naar je gevoelens, en wilt dit ook niet. ik krijg daardoor het gevoel dat jouw emoties wat langer bij je blijven.., dat je ze niet zo goed kunt loslaten. luister naar je gevoel,,

Je wilt alles zo goed mogelijk doen, voor jezelf en voor andere.

ik hoop dat je hier iets mee kunt..,
maud
maud dec 5 '08
Hey!

Amai, jij komt zeer dicht in de buurt...
Alles wat je zegt is eigenlijk juist... ben er stil van!
Ik zit alleen niet op paardrijden... maar heb het altijd al willen doen. Mijn vriend heeft nog paarden getrained.

Vooral dat van die stemmingswisselingen vind ik opmerkelijk. Het is iets dat ik telkens verdring in het bijzijn van anderen maar heb er serieus last van, zelf zoveel last dat het echt mijn keuzes beïnvloed en ik situaties ontwijk om me niet nog slechter te voelen.

In de verschillende lezingen komt steeds terug dat ik mezelf niet aanvaard en niet naar mijn gevoelens luister en dat ook niet wil, en dat is eigenlijk wel zo. Ik zet mezelf een beetje op de achtergrond en wil eerder dat anderen zich goed voelen en het beste eruit halen zodat alles goed verloopt.
Ik voel me ook anders dan anderen, raar, alsof ik wereldvreemd ben en gewoon anders ben en dan voel ik mezelf snel eenzaam omdat ik daarover niet praat.

Bedankt voor de lezing!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420