Hej maud,
Welkom op het forum
Ik wil je graag een poging doen om je foto te lezen, hoor graag van je wat klopt en wat niet.
Wikken en wegen................
Je bent een persoon die zich van alles afvraagt. Je weegt alles tegen elkaar om zo de juiste hoeveelheid te hebben, te krijgen. Je houd erg van eerlijkheid en wil gelijk worden behandelt als anderen.
Je bent ook een twijfelaar, je maakt door teveel wikken en wegen jezelf soms een beetje ''gek'' wat niet nodig is.
Je bent dan niet meer helder en je weet de antwoorden op wat je wilt weten niet meer zo goed omdat je teveel bezig bent met je van alles af te vragen en af te wegen over het des betreffende onderwerp.
Eigenlijk weet je de antwoorden wel die je wilt hebben op de vragen die je hebt.
Word rustig in jezelf, in je geest en sta open voor je intuitie.
Onzekerheid..................
Je weet heel goed wat je wilt. Net zoals dat je de antwoorden eigenlijk heel goed weet maar je staat er niet helemaal open voor. Je bent wat terughoudend.
Hierdoor onstaat twijfel, wikken en wegen, landurige twijfel kan leiden tot onzekerheid van jezelf.
Ik denk dat je jezelf wat onzeker hebt gemaakt.
Dit kan verschillende oorzaken hebben gehad. Zou het te maken kunnen hebben met je jeugd en je ouders?
Dat je niet altijd de bevestiging van hun kreeg voor de dingen die je deed, terwijl je die bevestiging hard nodig had. Om de onzekerheid in jezelf om te zetten tot onzerkheid. ??
Het kan ook door andere dingen komen op lateren leeftijd, ik moest alleen even aan je jeugd denken. Ik hoor het wel van je.
Heb jezelf lief, hou van jezelf.................
Wees niet zo hard voor jezelf, je mag zijn wie je bent, je bent er niet zomaar.
Accepteer jezelf zoals je bent onderzoek de delen in jezelf die wat negatief aanvoelen. Zet ze in een nieuw daglicht en maak ze draagelijk voor jezelf.
Wees niet altijd zo perfectionistisch tegen over jezelf. Geef jezelf nooit de schuld over dingen, praat niet negatief tegen jezelf.
Misschien heb je wat aan deze woorden
Ik hoor je reactie wel op de fotolezing,
Liefs aNNe