Loading...
nl

eindelijk iets leuks tussendoor

Helma
Helma nov 19 '08
grin

Al geruime tijd maak ik zelf kaarsen. In melkpakken, pringle-bussen, en ook konische. In verschillende lagen, met allerlei kleuren.

Afgelopen week was ik in een nieuw winkeltje in het dorp hier. Ik kwam erachter dat alles wat er staat is gemaakt door huisvrouwen. Houtbewerking, stofbewerking, lampekappen, sieraden, enzovoort. Ik zag wel kaarsen staan, maar die leken me niet zelfgemaakt. Om een lang verhaal kort te maken, ik sprak geruime tijd met de vrouw die de winkel runt, en ze is enthousiast over het feit dat ik kaarsen wil gaan maken voor die winkel! Gaaf he! Ik mag zelf de prijs bepalen, 10 % is voor haar.
Ook wil ik (weer) dromenvangers gaan maken. Verder heb ik ooit eens een 3D-schilderij gemaakt van stof, waarbij de onderdelen van het doek afkomen (opgebolde gezichtjes, haar van schapewol met enorme vlechten, rokken die over de rand van de lijst hangen): ook dat wil ik dolgraag weer gaan doen. Ik ben helemaal happy. Heerlijk, vooral nu, met die donkere dagen.
Eén mail rondgedaan, en de ganse familie gaat kaarsvet voor me sparen! Dus dan weten jullie wel hoe het stinkt in mijn huis dit weekend... crazy

Het geeft me een enorme kik, dit. Ik zou zelfs workshops mogen geven, maar dat vind ik een beetje te veel van het goede...
ik moet even flink aan de bak voor de feestdagen: dan is de verkoop het hoogst van het hele jaar! Hihihi, LOLLLLLLLLL...

(een week geleden snapte ik geen barst van mijn eigen tarotlegging: nu weet ik waarom!)
Delen:
Maryssa
Maryssa nov 20 '08
Lieve Phoenix,

Ik heb veel meegelezen met wat er is gebeurd de laatste tijd en ik vind dit hartstikke verdiend voor jou! Een stuk positiviteit op jouw pad die jou wat meer in stroom brengt. Geniet er maar van en ook van het creatief bezig zijn dat kan enorm helend werken heb ik zelf ervaren. Veel liefs sterkte en succes!!
Helma
Helma nov 24 '08
Dank je wel Maryssa!

Gisteren was ik bij mijn moeder: zij heeft op zolder een enorme vracht aan kleine lapjes, kraaltjes, etc staan! Inmiddels is alles verhuisd naar mijn slaapkamer, want ik wil mijn activiteiten enorm gaan uitbreiden met het maken van 3D-wanddoeken en dromenvangers. Maar liefst een stuk of tien metalen ringen gekregen, en allerlei soort lint, en honderdduizend kleine lapjes mooie stof! Als ik iets af heb,(wat ik hoop voor de kerst) dan plaats ik hier wel foto's!

Het geeft me een enorme kik!
Helma
Helma nov 25 '08
Vandaag breng ik twaalf zelfgemaakte kaarsen naar de winkel: ik vind dit zo leuk! Ben benieuwd of er wat verkocht word. Misschien vraag ik er wel teveel voor! Maar, we zitten net voor de kerst, en Nunspeet kent nogal wat goed gesitueerde mensen...

Gisteren haalde ik bij de Action een stel van die schildersdoeken, om de wandkleden op te gaan maken. Mijn brein stroomt over van ideeën, nu alleen nog ten uitvoer brengen...
liesanne
liesanne nov 25 '08
wat heerlijk die inspiratie....

veel succes en plezier ermee Helma smile
Maris1976
Maris1976 nov 25 '08
Leuk dat je zo bezig bent, lekker creatief, is goed voor de mens.
Geniet ervan smile

Liefs Maris
Helma
Helma nov 25 '08
Dank jullie wel voor de positieve input! Op hiddenwings.hyves.nl kun je foto's zien van de kaarsen.
Maris1976
Maris1976 nov 25 '08
Ik ga even een kijkje nemen.

Liefs Maris

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki