Ik heb bij google: paragnosten, Horoscoop, tarot en kaartleggen bij astroportaal.com gekeken en heb 4 vragen gesteld bij kaartlezen.
Dit zijn mijn vragen en mijn antwoorde.
1. Wanneer komen mijn kinderen terug.
Kaart: 10 van pentagrammen
Gaat u er vandaag helemaal voor. Maakt u zich van de mogelijkheid bewust, dat u op het punt staat om een zaak af te sluiten, of een goede aanbiedingkrijgt om geld te verdienen, moet u deze een goede dag daarvoor gebruiken. Alles wat u vandaag aanpakt heeft een goede kans om u blijvend vreugde te bezorgen.
2. Hoe zit het met mijn maatje
Kaart: De heremiet (Trì¼mpfe)
Begroet de huidige dag met een gezond vertrouwen in de goden. U heeft alle reden tot gerustheid en bovendien goede kansen iets zin vols te doen of te ervaren. Houdt u niet vast aan verouderde rituelen en luister niet naar domme verhalen of nietszeggende uitspraken. Zoekt u naar waardevolle, verborgen innerlijke waarden en laat u niet door de buiten wereld beinvloeden. Als u in een belangen conflict terecht komt beslis dan zo, dat u over een aantal jaar met een goed geweten aan de dag van vandaag terug kunt denken.
3. Krijg ik mijn leven terug op orde:
Kaart: Koning van de kelken
Vandaag moet u naar uw gevoel luisteren en deze bewust tot uitdrukking brengen. Laat zien wat erin u omgaat, maar laat ook zien hoe graag u de mensen mag. Wat u problemen geeft, of wat u aan het hart gaat. Daar waar u een helder beeld voor ogen heeft, zal u meer dan eens beleven, hoe sterk u gevoel en u levendige fantasie u op de weg zult helpen. Het kan echter ook zijn dat een meelevende, symphatieke man u leven binnen treed of een belangrijke rol voor u speelt. U zult zijn nabijheid als zeer verrijkend en prettig ervaren.
4. Komt mijn leven terug op de rails
Kaart: Ridder van zwaarden
Vandaag kan het gaan vriezen, misschien waait er wel een koude wind in u gezicht. Gaat u het konflikt niet uit de weg. Houdt u hoofd koel en gaat u rustig en vast beraden voor. Let erop dat u nergens vastloopt, maar handig te strijden en glas helder te argumenteren. Dan heeft u ook in het geval van strijd een goede kans, als winnaar eruit te komen. Zelfs als een konflikt onbeslist blijft of u verliest, zult u er iets van hebben geleerd.
Dit waren ze Kus Dinie