Loading...
nl

Halloo

Takhihiii
Takhihiii nov 16 '08
Ik noem mijzelf schaduwhert,
ik ben geen mens, ik heb geen hart.
ik ben slechts een schaduw, die jouw hart volgt
ik beweeg op jouw beweging, maar je kan me niet raken

Want ik ben leeg

Als een schaduw ren ik voor je uit,
Mijn hart is voor je weggevlucht.
Elk geluid van liefde
jaagt het verder in het woud.
'Kom toch, hertje', roep je;

'Waarom zo bang?'

Maar je ziet slechts schaduwen.

Niemand kon dit hert ooit vangen,
niemand heeft zijn warme neus gestreeld
Nooit zijn hart voelen kloppen.
In de schaduw wacht het angstig af
het hert is moe van vluchten

de leegte doet pijn
Delen:
Lena
Lena nov 16 '08
hallo Takhihiii smile
Takhihiii
Takhihiii nov 16 '08
laat ik maar meteen erbij zeggen dat sommigen mij kennen uit een vroeger forum als 'prezwalski'.

En ik heb een deja vu; toen schreef thomas ook al over zijn relatie met een van de toenmalige forumleden en nu zie ik hier bijna exact hetzelfde gebeuren. Niets geleerd, jij hartebreker?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 16 '08
Welkom Takhihiii,

Ik ben benieuwd wat je denkt hier te kunnen vinden wink.
Lena
Lena nov 17 '08
Origineel bericht van: Takhihiii
. Niets geleerd, jij hartebreker?


ben heel benieuwd wat jij geleerd hebt wink
gast
gast nov 17 '08
Hé Prezje, welkom, maar hoe ben jij hier beland? (Syl van innerned)
Helma
Helma nov 17 '08
Wow, Prez, de tranen rollen over mijn wangen. Wat fantastisch je opnieuw te mogen lezen hier. Welkom!

Had je me niet even kunnen waarschuwen crazy

(oh, ben trouwens HiddenWings oftewel helma, maar dat had je vast al door)
Takhihiii
Takhihiii nov 17 '08
Hoe ik hier ben beland? Door Helma. Er stond nog een uitnodiging van jou in m'n mailbox van google, die ik sinds kort weer gebruik omdat hotmail niet wilde samenwerken met mijn nieuwe besturingssysteem. Ik ben eindelijk uit het stenen windows98 tijdperk gekropen, alles is nieuw, met een prachtig 19inch breedbeeldscherm erbij, dus ging ik de ouwe zooi eens uitspitten. En ik had er een zondagavond vrij voor.

IRL heeft Ananda me behoorlijk beziggehouden, zodanig dat ik echt geen zin had om me nog in fora te verdiepen. Wat de liefde betreft, ik ben heel goed in het signaleren van de balk die ik zelf niet zie in andermans oog. Dus nee, ik leer ook niets.

En Nims, eerst ontdekte ik dat ik niet hoefde te zoeken, nu weet ik ook dat ik niet hoef te vinden. Weet jij wat er daarna komt?
Helma
Helma nov 17 '08
Hoihoi,

uitnodiging van mij? Ik ben me van geen kwaad bewust! Zeker 148 jaar geleden...
Zo zie je maar, wat oude rotzooi opruimen oplevert, haahah.
Ik heb net alles ouwe rotzooi het huis uit gegooid, LOLLLLLLL! Alle emailadressen, en oude mailtjes weg!!! cool
Nieuwe pc, mét ouderwets beeldscherm, met stickers van Winx, Nickelodeon en Sponge Bob!

En je beeldspraak, Tak, heb ik nooit gesnapt! laugh
Helma
Helma nov 17 '08
Ik heb mijn hotmailgeschiedenis doorgespit, maar ik kom honderdduizenden namen tegen. Geen idee dus Takhihiii!
Takhihiii
Takhihiii nov 17 '08
Origineel bericht van: Phoenix
En je beeldspraak, Tak, heb ik nooit gesnapt! laugh


maddie gebruik ik juist om de dingen te verhelderen! NOU JAAA grin
Soulmate
Soulmate nov 17 '08
hoi takhihiii
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 17 '08
Quote:
En Nims, eerst ontdekte ik dat ik niet hoefde te zoeken, nu weet ik ook dat ik niet hoef te vinden. Weet jij wat er daarna komt?

Jazeker wink. Maar kijk maar uit wat je wil weten, want voor je het weet is het zover.

Welkom bij jezelf smile.
Muin
Muin jan 26 '09
Ik noem mijzelf schaduwhert,
ik ben geen mens, ik heb geen hart.
ik ben slechts een schaduw, die jouw hart volgt
ik beweeg op jouw beweging, maar je kan me niet raken

Want ik ben leeg

Als een schaduw ren ik voor je uit,
Mijn hart is voor je weggevlucht.
Elk geluid van liefde
jaagt het verder in het woud.
'Kom toch, hertje', roep je;

'Waarom zo bang?'

Maar je ziet slechts schaduwen.

Niemand kon dit hert ooit vangen,
niemand heeft zijn warme neus gestreeld
Nooit zijn hart voelen kloppen.
In de schaduw wacht het angstig af
het hert is moe van vluchten

de leegte doet pijn


Prachtig geschreven!
Bij het lezen van dit gedicht ervaar ik de tegenstrijdigheden bij jou. Jouw gedicht doet me sterk denken aan een persoon met bindingsangst. Een persoon die graag alleen wil zijn maar tegelijkertijd mist hij ook iemand die hem begrijpt. Waar ben je bang voor? Ervaar je die leegte nog steeds?

Welkom bij jezelf is een prachtige opmerking van NiMS, vind ik. Je schreef “eerst ontdekte ik dat ik niet hoefde te zoeken, nu weet ik ook dat ik niet hoef te vinden. Weet jij wat er daarna komt?”. Hmm, dat je beseft dat je niemand nodig hebt? grin
Takhihiii
Takhihiii jan 27 '09
Dit gedicht stamt uit mijn zoekperiode. Het kan zijn dat ik nog steeds bindingsangst heb, maar ik heb er geen last van. Mijn eventuele partner, die heeft er ongetwijfeld meer last van shocked

Ik realiseerde me dat wat ik zocht altijd al in mezelf aanwezig was en daarmee is het hele zoeken een aardig tijdverdrijf geworden, meer niet. Natuurlijk heb ik wel andere mensen nodig, maar niet om de leegte in mezelf op te vullen. Die leegte is daar precies op zijn plek.
admin
admin jan 30 '09
Hallo Takhihiii
Leuk dat je hier ook bent.

Lieve groet

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki