De hoofdletters in de titel hebben een reden, het vormt, zoals jullie zien, een andere zin...
Al langere tijd gebeuren hier bijzondere en voor mij toch wel enigsins overklaarbare dingen omtrent mijn jongste dochtertje (bijna 18 maanden)
Maar wat er 3 dagen geleden gebeurde vind ik toch benoemens- waardig genoeg om te delen en gelijk even evt oorzaken te vragen, voor zover deze er zijn.
Ik geloof erg in het paranormale maar probeer toch wel meer aardse verklaringen te vinden...nuchtere trut die ik ben
Mijn oudste dochter was naar de wc en die kleine dame stond zoals altijd voor t raam te kijken van de woonkamer bij de dichte deur.
De oudste kwam voorzichtig binnen(want we weten dat de jongste daar dus staat)maar klapte zonder goed op te letten de deur dicht...en omdat deze deur nogal lastig dichtgaat en dus een flinke duw nodig heeft, deed ze dit...Op dat moment begint de jongste te krijsen...jah hoor vingertje tussen de deur aan de kant van t raampje, dus niet aan de kant waar de klink zit zeg maar.
De ruimte daar is maximaal 0,5 cm, wellicht nog niet eens.Dus Het kleine vingertje moet erg knel gezeten hebben...
Dus als een speer de deur open en vingertje ertussen uit. Toen werd t krijsen gelijk al minder maar de vinger was direct opgezwollen en blauwpaars...logisch natuurlijk!
Mamma in paniek, t kon makkelijk gebroken zijn, dus ik deed de *test*, door op de boventop te tikken, ze keek me alleen maar raar aan, stopte met huilen, mamma moest kussie geven op de auw en ze ging spelen. Tijdens t spelen boog ze dat dikke blauwpaarse vingertje gewoon mee, dus echt erg was t vast niet.
En nu komt hetgeen me dus erg verbaasd....
Na een uur was er HE-LE-MAAL niks meer aan dat vingertje te zien!
Niet meer dik en niet meer blauwpaars. Gewoon weer terug naar hoe t hoort te zijn...
En geloof me als ik zeg dat t vingertje er echt lelijk uitzag....
Nu is me al eerder verteld dat mijn kleine meisje bijzondere gaves heeft en t is me wel vaker opgevallen hoor oa dat als ze een mega smakkert maakt en bijvoorbeeld een tand door dr lippie valt, dat ze maar erg kort huilt en amper pijn lijkt te hebben en dat je er de volgende dag bijna niks meer van ziet....
Nu weet ik uit ervaring dat kinderen tegenwoordig sowieso sneller lijken te helen. Bijv: Ze vallen een buil en na een paar uur is die buil weg. ECHTER de evt blauwe kleur van de buil blijft. Die is niet zomaar weg, toch?
Maar dit vind ik persoonlijk toch wel erg opvallend...bijna eng eigenlijk....
Wat is jullie idee/visie/mening hierover?
Alvast bedankt voor het meedenken...