Loading...
nl

WAT IS (er met) MIJN MEISJE?

NiN
NiN nov 15 '08
De hoofdletters in de titel hebben een reden, het vormt, zoals jullie zien, een andere zin...

Al langere tijd gebeuren hier bijzondere en voor mij toch wel enigsins overklaarbare dingen omtrent mijn jongste dochtertje (bijna 18 maanden)

Maar wat er 3 dagen geleden gebeurde vind ik toch benoemens- waardig genoeg om te delen en gelijk even evt oorzaken te vragen, voor zover deze er zijn.

Ik geloof erg in het paranormale maar probeer toch wel meer aardse verklaringen te vinden...nuchtere trut die ik ben cool

Mijn oudste dochter was naar de wc en die kleine dame stond zoals altijd voor t raam te kijken van de woonkamer bij de dichte deur.
De oudste kwam voorzichtig binnen(want we weten dat de jongste daar dus staat)maar klapte zonder goed op te letten de deur dicht...en omdat deze deur nogal lastig dichtgaat en dus een flinke duw nodig heeft, deed ze dit...Op dat moment begint de jongste te krijsen...jah hoor vingertje tussen de deur aan de kant van t raampje, dus niet aan de kant waar de klink zit zeg maar.

De ruimte daar is maximaal 0,5 cm, wellicht nog niet eens.Dus Het kleine vingertje moet erg knel gezeten hebben...

Dus als een speer de deur open en vingertje ertussen uit. Toen werd t krijsen gelijk al minder maar de vinger was direct opgezwollen en blauwpaars...logisch natuurlijk!

Mamma in paniek, t kon makkelijk gebroken zijn, dus ik deed de *test*, door op de boventop te tikken, ze keek me alleen maar raar aan, stopte met huilen, mamma moest kussie geven op de auw en ze ging spelen. Tijdens t spelen boog ze dat dikke blauwpaarse vingertje gewoon mee, dus echt erg was t vast niet.

En nu komt hetgeen me dus erg verbaasd....

Na een uur was er HE-LE-MAAL niks meer aan dat vingertje te zien!

Niet meer dik en niet meer blauwpaars. Gewoon weer terug naar hoe t hoort te zijn...

En geloof me als ik zeg dat t vingertje er echt lelijk uitzag.... shocked

Nu is me al eerder verteld dat mijn kleine meisje bijzondere gaves heeft en t is me wel vaker opgevallen hoor oa dat als ze een mega smakkert maakt en bijvoorbeeld een tand door dr lippie valt, dat ze maar erg kort huilt en amper pijn lijkt te hebben en dat je er de volgende dag bijna niks meer van ziet....

Nu weet ik uit ervaring dat kinderen tegenwoordig sowieso sneller lijken te helen. Bijv: Ze vallen een buil en na een paar uur is die buil weg. ECHTER de evt blauwe kleur van de buil blijft. Die is niet zomaar weg, toch?

Maar dit vind ik persoonlijk toch wel erg opvallend...bijna eng eigenlijk....

Wat is jullie idee/visie/mening hierover?

Alvast bedankt voor het meedenken...
Delen:
Nymira
Nymira nov 15 '08
Mooi om mee te maken zeg! Ik denk dat jouw dochter nog nauw verbonden is met de bron en de goddelijke energie zeg maar nog niet echt versplinterd wordt door allerlei blokkades.
Het is bekend dat als mensen hier direct mee verbonden zijn wonden spontaan genezen...of mensen die hier zich bewust van zijn ...ahw. 'meester'over zichzelf zijn hun lichaam direct kunnen genezen....ik moet dan bijv. ook even denken aan die gast in Uri Geller..die toen gewonnen had....en zijn wonden zelf direct genas toen hij die spiezen door zijn lichaam stak...geen bloed ,wond..niets.
wonderbaarlijk maar het kan ! en het komt vaker voor...
NiN
NiN nov 15 '08
dankjewel voor je antwoord.

Er is ook al wel door meerdere mensen gezegt dat ze bijzondere gaves heeft en afkomstig is van een laag die zeer dichtbij de bron staat.

Ik geloof dit per direct want ik ervaar zelf ook wel dat ze anders is dan andere kinderen met wie ik contact heb. En dit is dus niet omdat het mijn kindje is, dat dat gelijk even duidelijk is tongue

Als ze alleen maar naar je kijkt penetreerd ze je ziel en dit is ook wat wildvreemde mensen ervaren.

Natuurlijk had ik al eerder gehoord van de zelfhelende kracht maar ik had het zelf nog niet ervaren en dan rijst gelijk de 2de vraag...waarom komt zon zieltje dan bij mij?
Nymira
Nymira nov 15 '08
Om van haar te leren ook dichter bij de bron te komen? en haar zoveel mogelijk in haar puurheid te kunnen laten zodat ze zich volop kan ontwikkelen? ik noem maar wat maar ik denk dat je het zelf ook wel weet...
ik heb ook zo'n dochter ....alleen heeft ze helaas enkele forse deuken opgelopen in haar persoonlijk zelf...door haar vader die na het verbreken van de relatie totaal de weg was kwijtgeraakt en in een enorme negatieve spiraal terecht was gekomen....en moet ze in haar leven leren hiermee om te gaan...maar ik leer ook weer van haar...en t'klinkt stom maar in bepaalde opzichten voed zij mij ook op ...en dit terwijl ik haar moeder ben hihi ! wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 15 '08
Wat een mooi verhaal Nin, bedankt voor het delen. Ik kan weinig toevoegen aan wat Nymira heeft gezegd, maar ben het helemaal met haar eens. Door de volledige controle die ze heeft over haar lichaam, is ze in staat om snel te genezen. Het zou mooi zijn als ze dit weet vast te houden, en niet beinvloed wordt door de materiele mensen om haar heen.

Is ze ook eigenlijk op zoek naar antwoorden, of krijg je de indruk dat ze die juist al weet, en hier is om ze te delen met iedereen? Misschien is het wel een jong engelmensje?
NiN
NiN nov 16 '08
Wederom bedankt voor jullie reacties.

@Nymera:
wat betreft het dichter bij de bron helpen te komen zou zomaar waarheid kunnen zijn.
Wat het gedeelte opvoeden betreft, zijn we hier niet allemaal om elkaar op te voeden en van elkaar te mogen leren?

@Nims,
Ik heb geen idee of ze op zoek is naar antwoorden, ze is nog geen anderhalf jaar oud en zegt al best een hoop maar nog geen compleet verstaanbare woorden die een zin vormen. Dus die vraag moet ik je nog een (paar) jaar schuldig blijven denk ik.

Wel leert ze enorm snel, pakt alles snel op en onthoudt enorm goed, dit onthouden (van waar bijv speeltjes liggen, of waar de deksel ligt die op een bepaald doosje hoort, waar ze die morgen nog mee heeft gespeeld en ergens heeft achter gelaten) heeft ze al vanaf heel erg jong.
Ik denk dat ze een maand of 7 was toen ik het voor het eerst ontdekte.
Ze had smorgen dus met een doosje gespeeld waar een deksel op past. De deksel had ze in de keuken achtergelaten en ging met andere dingen spelen.
Na haar middagdutje zag ze het dooske liggen en kroop direct naar de keuken om het bijbehorende dekseltje te pakken...

Echter het maken van de welbekende houten puzzeltjes, waarbij je een leuk vormpje in de daarvoor bestemde plek op de puzzelplank moet doen, is een regelrechte ramp. Ze wordt echt woedend als t vormpje niet past op t plekje waar zij hem wil hebben. Echt boos gillend en slaand op t figuurtje.

Een dopje op en af een flesje draaien daarintegen is kinderspel voor haar...als ze heeft geknoeid met melk of iets anders wat vloeibaar is pakt ze zelf de theedoek van de stoel en gaat het schoonvegen. Heeft ze gekruimeld met koek haalt ze het stoffer en blik, ze weet niet goed hoe dat ding werkt maar wel waarvoor deze dient.

Misschien heb je iets aan deze info?

De term engelmensje heb je al eerder gebruikt voor haar, bij mijn automatisch schrift.
De term regenboogkristallijn-kindje is ook al vaker voor haar genoemd...
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 16 '08
Quote:
Ze wordt echt woedend als t vormpje niet past op t plekje waar zij hem wil hebben. Echt boos gillend en slaand op t figuurtje.

Geweldig. Nog zo gewend dat de wereld doet wat zij wilt, dat ze niet doorheeft dat dat hier nog niet zo is.

En dat engelmensje, ik was me niet bewust dat het over haar ging, maar nu ik dit zo lees, komt het op mij als een bevestiging over laugh.
Centaine
Centaine nov 17 '08
Het verhaal (de situatie of hoe je het ook wil noemen )komt bij mij alleen maar positief over. grin
Dat wou ik effe melden.
NiN
NiN nov 18 '08
@ Nims,

De toekomst zal het uitwijzen nietwaar?
Ik zal er alleen voor waken dat ze niet dat inmens grote ego aanwakkert...

@centaine, dankjewel!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 18 '08
Origineel bericht van: NiN
@ Nims,
Ik zal er alleen voor waken dat ze niet dat inmens grote ego aanwakkert...


Dat is er niet voor niets hoor wink.
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/7_2_een%20superego.htm

Het gebrek van ziel en identiteit wordt gecompenseerd door het enorme ego dat de Engelmens met zich meedraagt. Hoewel het grote ego nodig is, om als Engelmens snel gedachten en beslissingen te kunnen maken, staat het ook in de weg van de redelijkheid. Door het superego wil de Engelmens nogal eens verzinken in haar eigen gedachtespinsels. Het is niet meer in staat om een doordachte beslissing te maken gebaseerd op rationaliteit en een juist gevoel.

Door het superego is ze niet gewend om fouten te maken en zal daarom regelmatig de eigen fouten niet willen zien. Hoewel de Engelmens de gave heeft om bijna foutloos te zijn, is de Engelmens niet onfeilbaar. Dit gemis wordt gemaskeerd door het superego, dat dit uit eigenbescherming niet toont.

Een Engelmens wordt door dit superego vaak als egoïstisch ervaren. Hoewel de Engelmens er voor de mensen is, gebruikt het dit ego ook als natuurlijk schild. Het stoot de niet nadenkende en niet zo sterke mens af, waarbij door middel van natuurlijke selectie, vanzelf de sterken door de Engelmens geholpen worden. Deze door het superego gecreëerde afstand is een zelfbeschermend mechanisme dat tijdverspilling en inefficiëntie voorkomt.
NiN
NiN nov 19 '08
Ik heb t niet zo egoistische mensen eigenlijk, als ik heel eerlijk mag zijn.

En mensen die hun fouten niet kunnen willen of durven toegeven vindt ik alles behalve sterk...ik vind ze eerder zwak of beter gezegt laf.

In bovengenoemd geval ken ik een heel hoop engelmensen *gniffel*

Waarom in vredesnaam de zwakke niet nadenkende mensen afstoten ipv juist die te helpen?

En nogmaals...waar maak jij je conclusie nou eigenlijk uit op dat mijn meisje wel eens een engelmens zou kunnen zijn?
En ik neem geen genoegen met het antwoord * ik voel dat gewoon*

Verder vind ik je best lief hoor Juul!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 19 '08
Je moet egoisme niet verwarren met het hebben van een groot ego smile. Iemand die een groot ego heeft, hoeft helemaal niet egoistisch te zijn.

Het EGO heeft namelijk iedereen en heeft ook een functie. Kijk even mee in het onderstaande plaatje naar het ego dat wordt voorgesteld door de paarse bol in het midden:

Iemand met een groot ego, heeft gewoon erg grote:
Verwachtingen en grote instinctiefe vermogens. Het kan erg snel beslissingen nemen en gedachtes vormen.

Deze eigenschappen zijn voor de engelmens essentieel om snel situaties in te kunnen schatten en ook op gevoel (instinct) te kunnen reageren. Dat ze hierbij veel van hun omgeving verwachten, kan wel een beperking vormen, en dat is precies hetgeen dat je bij je dochter ook ervaart. Ze verwacht dat de omgeving precies doet wat ze wilt.

Of je dochter een engelmens is, dat weet ik ook niet zeker hoor, de tijd zal dat uitwijzen. Het enige waar ik het op beoordeeld heb is die paar dingen die je gezegd hebt. Ik ken haar verder niet, dus kan er ook niet verder over oordelen. We zullen wel zien wink.

Wel wil ik je graag op de andere eigenschappen van de engelmens wijzen die niet alleen met het super-ego te maken heeft wink. Daarom zijn niet alle mensen met een super-ego, ook echt een engelmens. Maar goed, dat had je vast wel door laugh.

Verder vind ik jou ook wel heel lief hoor, nin wink.
Faith1988
Faith1988 dec 16 '08
Oh da's was effen een (klote) moment, nee ik heb dat nog nooit meegemaakt, kinderen genezen wel sneller maar zo snel niemand tenzij je superkrachten heb hahaha nee ik wou effe melden dat ik blij bent dat het goed is afgelopen en inderdaad apart maar wel een mooi monent om mee te maken....... sterkte hopen dat het niet weer gebuurt want dan loopt het missschien wel anders af

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki