Loading...
nl

Ik ben zo bang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Charlie
Charlie feb 2 '07
Ik ben sinds een half jaar echt intensief bezig. Maar heb al twee miskramen gehad ver voor die tijd. Het lijkt nu dus net of het mij niet gegund is of dat ik het niet verdien. Wat doe ik verkeerd (behalve er teveel mee bezig zijn)? Ik weet nu ook niet echt hoe ik me voel. En ik had net mijn partner aan de telefoon die er toch nog steeds zijn twijfels bij heeft. Er zijn namelijk in de tussentijd wat dingen gebeurd die alleen verklaard kunnen worden met het spirituele. Ik weet niet wat ik op dit moment moet denken van dit alles. Ik ben leeg!!
Mirreke
Mirreke feb 2 '07
Ik hoop dat je snel innerlijke rust krijgt, veel sterkte meid!
Acheliah
Acheliah feb 2 '07
Wil je er over praten wat het spirituele betreft misschien dat het het één en ander verklaard. Sterkte meis

Kus Dinie
Debiorah
Debiorah feb 2 '07
Ik vind het echt vreselijk om te horen Charlie het is je echt zo gegund! Maar ik denk ook zoals nims noemde dat het geen obsessie moet worden want dit werkt meestal erg averechts. Denk maar aan dieeten vaak werkt het niet omdat je er te erg mee bezig bent. Misschien moet je meer vertrouwen hebben in het universum dat het jou zal overkomen op dat punt in je leven dat je er klaar voor bent. Desondanks herken ik je moeilijkheden. Ik heb zelf al meer dan een half jaar problemen met mijn baarmoeder en heb al verschillende onderzoeken ondergaan waar niets uitkomt. Ik bloed om het maar heel bot te zeggen constant dus niet 1x in de maand. Hierdoor maak ik me ook wel zorgen over mijn kinderwens. Ik vraag me regelmatig af of ik ooit in staat zal zijn een kindje op de wereld te zetten. Daarom leef ik erg met je mee en hoop ik ook echt voor je dat je wens uit zal komen!
Charlie
Charlie feb 2 '07
Ja, en dan krijg je ook nog eens te horen: Ook al zijn alle testen heel goed, dat er altijd voor de vrouw 10% zal zijn, dat het alsnog misgaat. Lekker positief weer, hoor!!! En ivf van mijn partner komen we (nog) niet voor in aanmerking. Pas als hij een hersteloperatie ondergaat. Maar ja, die kans is maar 20% en we moeten de operatie zelf betalen. Dus we zijn even aan het dubben over een andere oplossing. En wat het spirituele betreft: Er zijn ons dingen door gegeven bijv. de combinatie "pappa" en "gevaar". En mijn partner heeft heel lang geleden de ziel van Johan beloofd dat hij mijn zoon zou worden en toen mijn partner daar van de week sterk aan dacht, sprong ineens de t.v. kapot. Ook wist mijn partner mij te vertellen dat hij telkens de naam André doorkreeg en dat Johan graag André genoemd werd. André had door gegeven aan mijn partner dat ik zwanger zou zijn. En er is mij rond oktober/november vorig jaar voorspeld dat ik binnen een jaar zwanger zou zijn van 1 of 2 jongetjes. Dus, wat kan ik uit dit alles op maken en is er een verband met alles?? Ik weet het niet meer!!!
Acheliah
Acheliah feb 2 '07
Luister meid

Ik heb ook eens een voorspelling gehad want ik wilde na mijn dochter nog een kindje maar dat wilde maar niet lukken. Ik moest toevallig naar iemand die voorspellingen deed en die voorspelde dat ik eind december een kleine zou vasthouden ik moets toen nog zeker 11 maanden en dacht dat ze gek geworden was en waarempel eind december hield ik een kleine vast een jongentje dus geloof het of niet bij mij kwam het wel degelijk uit. Hij is geboren op 27 december en moet nog altijd aan haar denken. Maar als ze me nou eens verteld had dat ik er daarna nog 4 zou krijgen had ik haar helemaal voor gek verklaard.

Maar het is echt waar en ik ben ze nog altijd dankbaar.

Dikke Kus Dieneke
jo
jo feb 5 '07
charie je hebt ook nog tijd genoeg! ik weet als je iets graag wilt het liefste vandaag nog.. maar het komt zoals het komen moet!!! en niet anders hoeveel moeite je er nu ook voor gaat doen als het over een jaar pas mag komt het pas over een jaar.
ik vind het heel jammer voor je dat je nu niet zwanger bent echt waar maar je zal toch nog even moeten wachten..
toen ik las van de horse dacht ik jeee die is er te veel mee bezig! en toen las ik nims zijn berichtje over obsessie ik ben het daar toch wel me eens eigenlijk..
Charlie
Charlie feb 5 '07
Ja, ik ook wel een beetje. Maar ik sleep het ook wel voor een groot deel mee uit mijn vorige levens. Dus. Liefs Charlie
jo
jo feb 5 '07
wat weet je nog over je vorige levens?

ik stond toen ik klein was altijd op het kerkhof daar ging ik altijd bij de baby's kijken en zei ik tegen mijn moeder mam ik ga even mijn baby zoeken want die is ook dood en die ligt hier ergens.. sommige denken miss wat een fantasie had dat meisje maar ik denk nog steeds dat mijn baby overleden is. maar het zou wel erg toevallig zijn als dat hier op het kerkhof zou liggen. dat het zoiezo ergens nog zou liggen!

dit weet ik nog uit 1 leven ofja weten weten... voelen meer denk ik..

wat weet jij nog?
Charlie
Charlie feb 5 '07
Ik weet 2 levens. In de eerste is mijn kind op dag 1 overleden en de tweede ben ik hoogzwanger overleden. Dus.
Acheliah
Acheliah feb 5 '07
Ik weet niks meer uit mijn vorige leven zou ik best leuk vinden om te weten ik weet wel via iemand dat ik een oude wijze ben en mijn dochter ook.

Liefs Dieneke
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske