Ja, en dan krijg je ook nog eens te horen: Ook al zijn alle testen heel goed, dat er altijd voor de vrouw 10% zal zijn, dat het alsnog misgaat. Lekker positief weer, hoor!!! En ivf van mijn partner komen we (nog) niet voor in aanmerking. Pas als hij een hersteloperatie ondergaat. Maar ja, die kans is maar 20% en we moeten de operatie zelf betalen. Dus we zijn even aan het dubben over een andere oplossing. En wat het spirituele betreft: Er zijn ons dingen door gegeven bijv. de combinatie "pappa" en "gevaar". En mijn partner heeft heel lang geleden de ziel van Johan beloofd dat hij mijn zoon zou worden en toen mijn partner daar van de week sterk aan dacht, sprong ineens de t.v. kapot. Ook wist mijn partner mij te vertellen dat hij telkens de naam André doorkreeg en dat Johan graag André genoemd werd. André had door gegeven aan mijn partner dat ik zwanger zou zijn. En er is mij rond oktober/november vorig jaar voorspeld dat ik binnen een jaar zwanger zou zijn van 1 of 2 jongetjes. Dus, wat kan ik uit dit alles op maken en is er een verband met alles?? Ik weet het niet meer!!!