Loading...
nl

Ik ben zo bang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Charlie
Charlie feb 1 '07
Mensen, ik ben zo bang. Zoals jullie al gelezen hebben bij voorspellingen topic zwangerschap, heb ik het idee dat ik zwanger ben. Het enge is alleen dat ik er misschien ook nog een soa over heen heb. Dus ik ben of zwanger of ziek, of allebei. Ik heb net de assistente van mijn huisarts gebeld en de dokter belt mij vanmiddag zelf op. Ik merk en voel zelf dat mijn temperatuur niet normaal is, maar verdacht hoog. Ik voel me verder niet ziek, maar ben wel erg misselijk en lusteloos ( vooral op gebied van gemeenschap, wat mij dus nog meer zorgen maakt. Voorheen kon ik het bijna elke dag, maar ik moet er nu echt niet aan denken) Wie helpt mij en steunt mij? Ik ben zo Bang!!!!!!!!!!
Delen:
Mirreke
Mirreke feb 1 '07
Laat eerst de dokter nou ff er naar kijken voordat je je dalijk voor niks druk loopt te maken.
En dat je wat meer lusteloos bent en verhoging hebt zou kunnen zijn dat je gewoon een virus onder de leden hebt.

Heb je de 2e zwangerschapstest gedaan en hoeveel dagen ben je over tijd?
Thomas A
Thomas A feb 1 '07
Oordeel even niet meer Mirreke, het hoeft niet, geef het uit handen aan het kosmische.

Je zult achteraf zien dat het niet nodig is geweest je druk te hebben gemaakt.

Thomas
Charlie
Charlie feb 1 '07
Heb net op advies van de assistente nog een 3de test gedaan: Niks. Ondertussen is mijn buik hard als een blok beton en voel ik me nog steeds misselijk. De dokter belt mij tussen 12.30 en 13.30, dus ik vraag me af wat het dan is. Snap er niks meer van. En ben nog steeds Bang!!!!!!!
Mirreke
Mirreke feb 1 '07
Ik geloof niet dat ik oordeelde.....
Hoe bedoelde je dat Thomas?
Net als een ander probeer ik te helpen en te steunen op de wijze die ik ken.

De bedoeling was goed :o
Mirreke
Mirreke feb 1 '07
Heeft de dokter al gebeld?
Charlie
Charlie feb 1 '07
Ja, maar zoals gewoonlijk neemt ze me niet serieus. Ik ben dus nu bezig over te stappen naar de huisarts van mijn partner. En verder weet ik dus nog niet wat ik mankeer. Verder ben ik nu ook ontzettend moe, want heel vreemd en zeldzaam voor mijn doen heb ik de hele dag al lopen janken. (Misschien toch de hormonen?)
Mirreke
Mirreke feb 1 '07
Misschien lekker ff slapen of een boek lezen of zoiets? Beetje ontspanning kan veel goeds doen.
Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Als je kunt overstappen zou ik dat zeker doen een huisarts hoort je serieus te nemen. En vraag anders als dat niet lukt een tweede opinie aan bij een andere huisarts ga desnoods naar de huisartsenpost zeg dat het verslechterd is gooi je het toch op die boeg.

Dieneke
Charlie
Charlie feb 1 '07
Ik stap al over. Er is zelfs bij haar een keer een patient geweest die een ernstige ziekte had en die dokter had haar weggestuurt met dat het niets ernstigs was. Een paar weken later was diezelfde patient overleden!!
En ja, ontspannen. Ik ga waarschijnlijk vanavond even een potje poolen met mijn lieve mannetje. En dan lekker op tijd weer pitten. En verder zie ik het wel. Ben alleen erg emotioneel!!
Charlie
Charlie feb 1 '07
Wat vinden jullie van deze: When it`s look like a horse, and it walks like a horse, and it smells like a horse, Then it is a horse.

Maar verander horse nou eens in pregnancy??

Wat denken jullie dan??
Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Sorry mijn engels is niet zo best wat is pregnancy?? de rest snapte ik wel

Kus Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '07
Pregnancy = Zwangerschap.

Ikzelf denk dat je er veel te veel mee bezig bent Charlie. Het lijkt bijna een obsessie.
Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Ik denk niet dat je koorts van de zwangerschap kan zijn maar de andere simptonen die herken ik wel vraag desnoods een echo aan weet je wat je ook kan doen zeggen tegen je huisarts dat je een klacht indient moet je eens kijken hoe snel ze je helpen. En ja van je hormonen wordt je emtioneel en/of ook wel heel snel opgefokt. Hard buikje is ook zo en misselijk ook. En een soa is ook als je zwanger bent heel goed op te lossen. Maar kan me je bezorgdheid heel goed begrijpen vooral als er geen aanwijzingen zijn. Ik snap heus wel dat je heel graag zwanger wilt worden en misschien ben je er nu echt klaar voor. Ik wens je veel sterkte en probeer je niet druk te maken ik weet dat het moeilijk is want als ze dat nu tegen mij zouden zeggen zou ik ook zeggen makkelijk praten jullie voelen niet wat ik voel. Maar voor beide is er hulp ga daar maar vanuit.

Dikke Kus en Heel Veel Kracht Dieneke
Ayasha
Ayasha feb 1 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Pregnancy = Zwangerschap.

Ikzelf denk dat je er veel te veel mee bezig bent Charlie. Het lijkt bijna een obsessie.
en in dat geval zou ik eens denken richting schijnzwangerschappen...de geest is sterker dan het lichaam, wat de geest zegt, zal het lichaam voelen en ook daarop reageren...
Mimi*
Mimi* feb 1 '07
Schijnzwanger zie topic zwangerschap.

Hopelijk komt het op zn pootjes terecht Charlie! Wens je veel sterkte!

Liefs,

Michelle
Charlie
Charlie feb 2 '07
MIJN WERELD IS COMPLEET INGESTORT!!!!!!!

Ik werd vanochtend wakker met het gevoel dat ik flink moest overgeven. Ik dacht nog: Het kan nu haast niet anders dan dat ik echt zwanger ben. Ik zit hier nog even koffie te drinken en een peuk te roken zoals elke ochtend. Ik zou vandaag mijn nieuwe huisarts terug bellen en overleggen of ik niet beter gelijk een afspraak kon maken met mijn gynaecoloog voor een echo. Mijn partner gaat de deur uit vanochtend en ik rook nog een peuk. Ik voel dat ik naar de wc moest voor ontlasting. Ik ga naar de wc, ik ben klaar, veeg het af en ik voelde nog wat lopen. Dus ik denk hoe kan dat? Ja hoor, bloeden als een rund. Ik raak compleet over mijn toeren en kom tot de conclusie dat ik weer ongesteld ben. Heb gelijk mijn partner op gebeld op het werk en het verteld. Hij ook gelijk over zijn toeren, maar kon niets laten merken, want zijn collega`s waren daar. Het lijkt wel of ik het niet verdien om een kind te krijgen. Moet je zien wat er in deze maatschappij gebeurd. Mensen die kinderen krijgen, mishandelen ze. En mensen die goed voor hun kind zouden zijn, die krijgen ze niet. Wat doe ik verkeerd?? Waarom ik?? Of beter gezegd: Waarom ik NIET?? Het lijkt wel of er nu weer een stukje van mij is afgestorven. Ik kan dit niet hebben. Ik zou zo`n goeie moeder zijn. Maar ik mag het niet van het universum. Maar waarom niet?? Wie weet hierop een antwoord?? Ik ben weer terug bij af. Terug bij waar het begon. :(
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 2 '07
Omdat je er nog niet klaar voor bent. Pas als je de obsessie kunt loslaten zal het makkelijker zijn.
Mirreke
Mirreke feb 2 '07
Ben je allang bezig om zwanger te raken? Mijn vriendin heeft er nl 3 jaar over gedaan.
Acheliah
Acheliah feb 2 '07
Jeetje wat erg voor je. Vindt het echt rot voor je. Vooral omdat ik weet wat het is. Heel Veel sterkte Meid.

Dikke Kus Dieneke en Heel Veel Liefs
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske