De Illusie van het Nieuwe Tijdperk
Waar gaan we heen? Naar 2012? Wel nee we gaan gewoon van het ene moment het andere in, wat de stelling bevestigd dat er altijd alleen maar NU is geweest en zal zijn. Veel mensen zijn enorm gefixeerd op 21-12-2012 niet eens wetende waar ze op wachten. Nou ik durf jullie te zeggen dat na 21-12-2012 gewoon 22-12-2012 zal zijn. Veel mensen zijn vervuld van bewuste of onbewuste angsten voor allerlei rampscenario's waar ik van denk dat je als je de ogen goed open hebt ze nu al om je heen ziet gebeuren.
Waarom wordt er erger verwacht terwijl er nu al om ons heen de verschrikkelijkste dingen gebeuren. Beter stellen we ons in op het creëren van een betere wereld. Een andere visie vormen rond het omgaan met Moeder Aarde. Beseffen dat er na ons nog vele generaties zullen mogen leven hier, laten we dan in elke geval er een schitterende planeet van maken, waar respect heerst voor Moeder Aarde en alle vruchtbaarheid die zij rijk is.
Wie werkelijk wezenlijk om zich heen kijkt moet toch in gaan zien dat al dit moois niet mag vergaan. We leven als mensen op een schitterende planeet, in de wijde omtrek in dit Universum is nergens zoiets prachtigs te vinden. De mens heeft de hoogmoed voor God te willen spelen en te denken dat het aan hun is om te verwoesten wat hen niets zegt. De tendens van het ikke ikke ikke concept is wel aan het omdraaien naar het samen staan we sterk concept.
Daarin kunnen we wel zien dat we al zijn doorgeschoven naar het Aquarius Tijdperk wat in de jaren 60 en 70 zo veelvuldig is bezongen en waar prachtige kwaliteiten aan toegedicht zijn. En mijn gevoel zegt oprecht dat we nu nog in de laatste stuiptrekkingen zitten van het Pisces Tijdperk en zoals al eerder aangegeven in Spirituele Groeipijnen denk ik dat dit mega groeipijnen zijn die we nu aan het doorstaan zijn op collectief niveau. En dat in 2012 dik feestgevierd mag worden voor allen die er dan nog zijn en de testen hebben doorstaan.
Testen? Hoezo? Welke testen? De test om te blijven geloven in wie jij bent en in het door blijven groeien ongeacht het tumult en de chaos soms om je heen. De test ook om te blijven geloven in de mensheid, dat wat er ook gebeurt er uiteindelijk enkel de goedheid van de menselijke inborst zichtbaar zal zijn. De test om te blijven zien dat liefde alles en altijd overwint. Te blijven beseffen dat er in ons een deel van het Goddelijke Licht leeft dat gevoed wordt door Het en De Allerhoogste. En het maakt werkelijk niet uit welke naam je Hem of Haar of Hem/Haar geeft. Het Licht weet wanneer er met hen gecommuniceerd wordt. Het Licht is alles omvattend alomaanwezig en alleswetend.
Dat we mogen gaan beseffen dat wat Jezus predikte nu langzaamaan plaats gaat vinden, de mensheid komt stapje voor stapje beetje voor beetje terecht in hun Christus Bewustzijn. Het bewustzijn dat we goed moeten zijn voor elkaar mensen planten en dieren maar ook in contact met God. Ook dat we daar voor mogen gaan staan dat wij Lichtstrijders zijn. Mensen die in een soort mist enkel en alleen maar door hun leven heen slobberen, omdat het zo hoort omdat het zo moet, helpen te ontwaken. Simpelweg omdat we niet hier zijn gekomen om op de automatische piloot te leven maar om ons volledige potentieel te leven en onze creativiteit in leven, welzijn en emotionele leven uit te drukken. Onze eigen waarheid in contact met God uit te dragen.
Zij die werkelijk vanuit hart en ziel zeggen, al is het in stilte of hardop en luid IK BEN DIE IK BEN die zijn al wel en breed in 2012 aangekomen. En zeker de overgangsperiode is een bumpy road waarin zelfs het fysieke lichaam de nodige adjustments moet doorstaan, maar ja logisch ook dat je 3 D lichaam geen voertuig kan zijn voor je ziel in 5 D of zelfs 6 D ... alles moet worden geijkt, ook onze menselijke lichamen, dus ja we hebben er fysiek last van en bij de ene mens kan dat resulteren in zelfs hartritme stoornissen terwijl anderen nergens last van hebben omdat die al eerder aardig uitgelijnd waren.
Hoe dan ook mensen koester geen illusionaire angsten, zij zijn zeer slechte raadgevers en zitten ver bezijden de waarheid. Koester jezelf en bevrijd je van alle illusies, ga enkel voor openheid en openhartigheid in de waarheid van het Licht.
Ben en blijf bij jezelf en in contact met je Innerlijke Licht meer zal je NOOIT nodig hebben.
Bron: Aquariusage.nl
dit is ook wel een mooie kijk op