Ik heb van iemand een verhaal gehoord over 2012, hij zei mij dit... kan mischien een beetje afwijken het is al een lange tijd gelden........
hij zei dat de maya's 10 maanden hadden in plaats van 12 ofzo (klopt volgens mij niet) maar hij zei ook zoiets van.... dat er een gevecht komt hier op aarde waar wij mensen tussen kwamen de zitten tussen de aardmensen onder de grond en de aliens, maar dat wij ook een nieuwe gave krijgen in staat zijn m beter met spirutelteit te zijn de nieuwe generatie dan.. maar ik hoor ook dat aliens wel komen niet in slchte bedoelinge, die nieuwe plannet kwam ons iets brengen net zoals we ander dingen van planten hebben gehAd, maar ook iets over 2 soorten aliens, zoiets als reptielaliens die zijn wel slecht voor de mensen, een soort gevecht tussen de goede en het slechte aliens,,,, er wordt zo veel gezegd en opzoeken niet de juiste informatie, de ene soort aliens zou een soort kracht bezitten dat je zonder wapens ons afzouden kuneen maken (net als in films zon straal snap je) met hun gedachte of ogen ofzo.... Een dat er een grote deel van de mensheid zou sterven........... Dieren gingen raar doen ik weet het niet maar ik wil wel weten of ik alvast een bunker moet gaan graven of zo hahaha, het gebuurt ook 1 dag voor mijn verjaardag. volgen weet niemand dat maar mijn gevoel zegt iets heel stoms 2 stomme dingen zelf 1 er gaat degelik een gevecht komen maar wat en wie geen idee en 2 dat alantis te maken kan hebben met de voorspelling over de maya's ik heb hier totaal geen verstand van maar er zit me iets totaal niet lekker hier over. mijn gevoel heb 9 van de 10 keer gelijk,,, en dat bevalt mij niet. als we moeten vechten voor de mensheid wil ik het weten...... maar als aliens in vrede zouden komen wie zegt dat voor ons goed voor hun niet slecht is op allerlei gebeiden miss is voor hun een had schudden wel vechten je weet het nooit ik snap het allemaal niet meer wie weet wat ????? sorry als ik ondudelijk ben groetjes