Loading...
nl

Mezelf even voorstellen.

David
David nov 12 '08

hallo,

Ik ben een 26 jarige gast uit Hasselt. Sinds de dood van men neef ben ik gepassioneerd geraakt door het paranormale. Ik heb allerlei boeken gelezen en gexperimenteerd. Ik ben er toen mee gestopt omdat ik¨er geen tijd meer voor had, maar sinds die tijd voel ik wel aanwezigheden..

Sinds de zomer woon ik alleen en toen begon het. Elke avond voelde ik iemand bij me..zo erg dat ik zelf niet meer naar een andere kamer durfde gaan uit angst dat er iemand was. Maanden heb ik wakker gelegen. Ofwel hoorde ik men naam roepen in het midden van de nacht. Afgelopen week hoorde ik iemand op men toetsenbord bezig zijn. noem maar op. begin deze week had ik dan een droom, die ging als volgt:

Ik stond beneden te afwassen, ik ging naar boven en ik zag een schaduw in een kamer, daar stond een vrouw ik had zo schrik dat ik terug naar beneden ging, een tijd later ging ik dan toch terug naar boven en daar zag ik ze staan in men kamer. ze stond te praten tegen een man, die man kon ik niet goed herkennen hij was nogal wazig maar ik leek hem te kennen, ik voelde me heel veilig bij hem. Die vrouw was tegen hem bezig over aandacht.. de vrouw zag er slank uit, ze had langer grijs haar en was ergens in de 60, ze was nog fit voor haar leeftijd. toen ze recht naar mij keek schoot ik wakker. En op dat moment voelde ik haar gewoon... ik heb die dag een paragnost gecontacteerd en verteld over men ervaringen en dat ik gedroomd had. Ik heb haar geen details gegeven over hoe ze eruit zag. Ze zei me toen dat er een vrouw aan me zat die bertha heet, een vrouw tussen 60 en 70 jaar lang grijs haar met zwarte lokken. en ze was dement... een vrouw die een eigen wil had. Ja ik verschoot er
enorm van omdat de beschrijving overeen kwam met wat ik zag...

De dag erna leer ik per toeval een meisje kennen, we komen ook bij het gesprek over men ervaringen ik zei haar de naam van de vrouw, en ze vroeg me meteen of die dement was... de beschrijving klopte ook met die zij me gaf. Nu bleek dat ze in het rusthuis een vrouw heeft verzorgd die volledig aan de beschrijving voldoet. Dit heb ik dan tegen men paragnost gezegd en ze zei dat dit geen toeval kan zijn. Ze heeft me toen een foto van haar doorgestuurd en ze vroeg me om haar te zeggen wat ik denk of voelde.. Ik had dit nog nooit gedaan, dus ik kijk naar de foto en zie emoties verschijnen, ik krijg woorden te horen in men hoofd ik voel haar verdriet enzo.. dus ik zeg haar dingens over haar prive leven die ik niet kan weten want ik ken ze amper een dag of twee.. ze verschoot er enorm van omdat ze haar prive hard afschermd.. ik heb nu sinds donderdag 10 foto's gedaan en op alle foto's zat ik juist.. Gisteren keek ik naar een foto van ene meisje en ik krijg het woord liedje!
door, dus ik zeg haar heb jij een liedje wat je nauw aan het
hart ligt? ja zegt ze, en ze vroeg of ik kon zeggen welk liedje. Ik hoor 2 liedjes in men hoofd afspelen en geef haar de twee titels... toen begon ze te wenen, ze zei dat niemand daarvanaf weet en dat ik dan net die 2 titels geef die haar nauw aan het hart liggen. Ik heb ook een foto gedaan van een man waarbij men hart enorm tekeerging, ik zei hem dat ik moest stoppen omwille van men hart. achteraf zei hij me dat hij een hartpatient was.

Nu, ik accepteer niet dat ik een "gave" heb, het kan ook puur geluk zijn dat ik heb, maar ik heb fotos gelezen van mensen die ik nog nooit heb gezien of nog nooit van heb gehoord en daar bleek ik dan ook juist te zitten... En dan te denken dat ik donderdag dit voor de eerste keer heb gedaan. Ik zie, voel en hoor alleen grote lijnen dus details kan ik nog niet echt geven, maar de paragnost zei me dat dit wel gaat komen met de tijd, dat ik dan ook boodschappen doorkrijg.

Nu wou ik eens weten of ik jullie kon helpen en of jullie mij misschien konden helpen want ik heb het gevoel dat ik hiermee verder moet en het moet gaan ontwikkelen, en als het nu echt zo is dat ik dit kan dan wil ik er ook iets mee doen en mensen helpen

Graag had ik dan ook graag verdere info gehad over hoe ik me hierin kan ontwikkelen..

En eventueel jullie mening zou ook zeer veel doen. want het overvalt me allemaal en weet zelf nog niet heel goed wat ik moe denken ervan of hoe ik ermee moet omgaan?

Alvast heel veel dank,

David Van Hoesen!
Delen:
Faith1988
Faith1988 nov 12 '08
welkom op deze forum david,

je moet doen wat goed voelt er zitten hier genoeg mensen die je hints en tips kunnen geven, een gave is iets mooi's, ik heb ook iets alleen het is voor mij niet dudelijk wat daar probeer ik ook hulp voor te zoeken alleen vindt ik niemand, hihi ben de eerste die je welkom heet groetjes kim
Maris1976
Maris1976 nov 12 '08
Welkom David smile
Soulmate
Soulmate nov 12 '08
hallo David, welkom. je hebt duidelijk een gave en die moet je gaan uitwerken. angst overwinnen en naar je gevoel leren luisteren. je kunt een gave wegstoppen, dat houd je heel vol, uiteindelijk moet je er toch aan geloven, dus kun je maar beter direct een goede leermeester zoeken en dit onder de knie krijgen, anders blijf je zoekende in je leven misschien. vaak worden de signalen toch steeds sterker. het gevaar van wegstoppen is jezelf erin verliezen. misschien wil je neef je dit duidelijk maken.
Lena
Lena nov 13 '08
hallo David,volg je gevoel wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 13 '08
Welkom David,

Zoals ik eerder ook al in mijn mail aan je aangaf, help deze vrouw naar het licht. Ze weet nog niet dat ze is overleden, en ik heb je uitgelegd hoe je dit kon doen.
David
David nov 13 '08
Hey allemaal,

eerst en vooral van harte dank voor de verwelkoming :-)

Ik heb die vrouw inderdaad kunnen wegsturen... Thuis is het al beter nu.. Ik heb het huis ook gereinigd met wierook.

De vraag is nu alleen hoe kan ik de gave, zoals jullie die noemen. Nu ja, ik geef toe dat ik niet weet of ik het zelf mag zeggen dat ik een gave heb... Ik probeer heel bescheiden te blijven en het niet aan de grote klok te hangen.

De vraag is alleen hoe kan ik dit verder ontwikkelen?

greetzz
Soulmate
Soulmate nov 13 '08
hoi David, die bescheidenheid herken ik. wanneer ben je paranormaal begaafd? er heerst ook altijd een beetje een beladen sfeer op en soms twijfel je enorm aan jezelf. ten eerste is het belangrijk nooit te twijfelen aan wat je voelt. eigenlijk heb je daarvoor geen bevestiging van anderen nodig. er zit bij een onbeantwoorde paranormale gave altijd een blokkade van het gewoon laten gebeuren. dus met de geest probeer je het misschien te verklaren en wacht je op het werkelijke wonder, dat zich nooit zal voltrekken. het wachten is uiteindelijk op het moment dat je jezelf compleet hierin vertrouwd. Ik zelf heb een goede paragnost gevonden die mensen bij hun werkelijke gaven brengt. hij haalt alles bij mij naar boven en laat me mijn struikelblokken uitwerken. alle emoties komen naar boven die jaren onderdrukt zijn, maar uiteindelijk vind ik wel mezelf terug met de gaves die ik ook geprobeerd heb te onderdrukken. Er zijn veel paragnosten, niet allemaal natuurlijk even vakbekwaam. de juiste komt meestal ook wel naar je toe op een bepaalde manier (die in de buurt bijvoorbeeld cursussen geeft). Ik word met het transformatieproces wel flink door de mangel gehaald en moet soms doorbijten, maar dat maakt mij ook sterk en ik weet uiteindelijk dan ook waar ik mee bezig ben. maar ik ben in de professionele sector bezig.
David
David nov 13 '08
nu, een paragnost heeft me dus die foto van haar laten bekijken, en toen kwamen er dingen in me op die betrekking had tot haar leven.. Maar hoe meer foto s ik bekeek, veranderde het.. ik begon dingen te voelen, zoals hartkloppingen waar bleek da die persoon een hartpatient is. Bij een andere foto voelde ik kloppen in men hoofd bleek dat zijn veel last van hoofdpijn had.. Een andere foto begon ik spontaan te wenen bleek dat zij heel ongelukkig was in het leven..

Kan dat opmaken da ik me meer moet toeleggen op foto kijken?
Soulmate
Soulmate nov 13 '08
hallo David,
het is in ieder geval duidelijk dat je sterk verbinding kunt leggen via foto's. er is meer dan alleen foto's en dus hoef je jezelf niet te beperken toch? maar er zijn personen die het alleen bij foto's laten. dit is alleen lezen en niet behandelen. het loslaten van de opgedane spanning is wel heel belangrijk.
David
David nov 13 '08
en wat kan je me aanraden om te doen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 14 '08
Ik zou je aanraden om hier op het fotolees forum even te oefenen met fotolezen. Gewoon voor jezelf lezen, de dingen opschrijven, en dan de lezing die iemand al gedaan heeft, ernaast te leggen en kijken of je hetzelfde ziet, of dingen anders ziet. Het is een makkelijke manier om te oefenen, en niemand zal je hier raar aankijken. De meeste hier, zijn op dezelfde manier begonnen met leren, dus er is niets raars aan smile.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki