Loading...
nl

fotolezen

gre
gre nov 11 '08
hallo

ik hoop dat deze foto duidelijk genoeg en hoop dat iemand hem kan lezen
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1238
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 11 '08
Hallo Gre,

Ik wil graag je foto lezen. Ik hoor ook graag wat er wel / niet klopt aan de lezing.

Het valt me op hoeveel onvrede er uit deze foto straalt. Ben jij wel gelukkig met jezelf? Ik weet dat het een hele vervelende vraag is, maar ik heb echt het gevoel dat jij jezelf kwijt bent, en hier op zoek bent om jezelf terug te vinden.

Ik stel me zo voor dat je in de trein van je leven bent gaan zitten, die is gaan rijden, maar jij hebt geen idee, welke stations je gepaseerd bent, waar je heen rijdt en of je uberhaubt in de juiste trein zit.

Het enige wat ik je kan zeggen is dat de antwoorden in jezelf zitten, en dat je jezelf alleen maar de juiste vragen hoeft te stellen. Als je de vraag namelijk weet, komen de antwoorden ook vanzelf naar je toe.

Om je wat richting te geven, kijk ik wat dieper naar je verleden, en zie een aantal dromen die nooit vervult zijn. Heb je spijt van dingen? Voor mijn gevoel zit je ook nog erg in het verleden, en kijk je veel minder vooruit. Waarom neem je al die ballast met je mee, en laat je dat niet gewoon achter je?

Ik wou het hier even bij laten, en je reactie afwachten. Groetjes Julien.
Nymira
Nymira nov 12 '08
Hoi Gre,

Wat Nims schrijft dat voel ik ook maar vraag me ook af of de zwaarte die nu voelbaar is ook misschien te maken heeft met problemen me je man (of ex-man)en daardoor ook met zorgen over je kind ? heb het gevoel dat je zoontje ook een beetje vol zit en misschien druk is? lieve groet Nymira.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki