Hallo Gre,
Ik wil graag je foto lezen. Ik hoor ook graag wat er wel / niet klopt aan de lezing.
Het valt me op hoeveel onvrede er uit deze foto straalt. Ben jij wel gelukkig met jezelf? Ik weet dat het een hele vervelende vraag is, maar ik heb echt het gevoel dat jij jezelf kwijt bent, en hier op zoek bent om jezelf terug te vinden.
Ik stel me zo voor dat je in de trein van je leven bent gaan zitten, die is gaan rijden, maar jij hebt geen idee, welke stations je gepaseerd bent, waar je heen rijdt en of je uberhaubt in de juiste trein zit.
Het enige wat ik je kan zeggen is dat de antwoorden in jezelf zitten, en dat je jezelf alleen maar de juiste vragen hoeft te stellen. Als je de vraag namelijk weet, komen de antwoorden ook vanzelf naar je toe.
Om je wat richting te geven, kijk ik wat dieper naar je verleden, en zie een aantal dromen die nooit vervult zijn. Heb je spijt van dingen? Voor mijn gevoel zit je ook nog erg in het verleden, en kijk je veel minder vooruit. Waarom neem je al die ballast met je mee, en laat je dat niet gewoon achter je?
Ik wou het hier even bij laten, en je reactie afwachten. Groetjes Julien.