Er moet me even iets van het hart.
Waarom iemand weggaat hoef ik geen verklaring voor.
Maar wat ik niet begrijp is dat de mensen die nu weggaan,steeds laten weten dat het negatief is hier of sommigen onder ons ze niet liggen.
Waar ik persoonlijk moeite mee heb,is waarom ben je er niet gewoon voor diegene die jou bijdrage als welkom ervaren?
en moet iedereen het altijd met je eens zjn?
Zelf had ik een topic geopend over kritiek, en dacht dat het een mooie opening zou zijn,wat een ieder nu zo dwars zit hier,maar er kwam geen enkele reactie.
Zelf ga ik hier heel relaxed mee om , omdat de interesse er dan niet is denk ik dan.....?
Ik vind het zo makkelijk gezegd ik haak af vanwege de negatieve sfeer of mensen,een forum waar je op schrijft vraagt soms om uitleg of reactie,er werd gesproken over lange tenen,
ik vind het getuige van de dingen niet krijgen zoals je het wil, maw je kan niet tegen tegenspraak of kritiek. :)of de verwachte reacties?
waarom kom je dan op een forum uberhaupt?
Wat ik heel jammer vind is dat sommigen dit zo makkelijk kunnen zeggen hier terwijl hier ook veel mensen zijn of komen die dit helemaal niet zo ervaren,jammer dat je dit niet meeneemt in je beslissing om weg te gaan.
vergeet het goede niet