Hi Centaine,
Ik wil ook graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt. Ik heb niets gelezen van wat hier eerder staat, zodat ik niet beinvloed ben.
Het eerste wat ik krijg als ik naar je foto kijk is hoofdpijn. Ik vroeg me daarom ook af of jij vaak last hebt van hoofdpijn waarvan je eigenlijk de oorzaak niet weet? Goed dat gezegd te hebben zakt hij weer weg, dus ik vermoed dat het toch door jouw foto komt
.
Je foto heeft een enorme dubbele uitstraling. Het is de onzekerheid die je probeert te verdringen door zo min mogelijk van jezelf te tonen. Je bent enorm bang om gekwetst te worden en hebt van alles gedaan om dit te voorkomen.
Ik vind het lastig om een kritische lezing te doen, omdat jij heel slecht tegen kritiek kan. Je ziet het vaak als een persoonlijke aanval, en kan hierdoor aardig dichtslaan. Je wordt dan onredelijk, of je loopt weg.
Aan je ogen zie ik, dat je medium gaves in je hebt. Ik weet alleen niet hoe makkelijk je hiermee kunt werken en of je ze al gebruikt.
Je hebt een grote zorgzame kant in jezelf, waar je erg tevreden over bent. Veel mensen om je heen vinden dat erg prettig. Pas alleen wel op, dat ze je niet leegzuigen, en je daardoor niet meer voor jezelf zorgt. Gebruik deze goede eigenschap dus ook op de eerste plaats voor jezelf, en dan pas voor een ander.
Goed, meer krijg ik niet, dus ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat er wel / niet klopt.