Loading...
nl

Spannend

Charlie
Charlie jan 15 '07
Ja, mijn partner en ik gaan trouwen. En als alles goed is in augustus nog. Zijn dus druk bezig met plannen en de papieren en we hopen op 20 februari in ondertrouw te gaan. En er is iets wat nog veel spannender is: We zijn bezig met de mogelijkheden voor onze kinderwens! Ik had de nodige onderzoeken al gehad bij de gynaecoloog en ik ben vruchtbaar. Hij is vrijdag bij de huisarts geweest en heeft een verwijskaart voor de uroloog mee gekregen. Dus nu is het nog een afspraak maken voor gesprek en daarna kan het allemaal beginnen. Ze gaan dus,denk ik,testen hoe vruchtbaar hij nog is aangezien dat het al een aantal jaar geleden is dat hij geholpen is en dus worden de kansen voor ons berekent. En dan word het spannend: Krijg waarschijnlijk dan mijn eerste IVF behandeling. Maar dat schrijf ik dan wel weer. En ik hou jullie natuurlijk gewoon op de hoogte.

Groet,

Charlie
Delen:
LPChip
LPChip jan 15 '07
Leuk om te horen, Charlie. :)

Alvast Gefeliciteerd. :)
Charlie
Charlie jan 15 '07
Yes, thnx. Ik ben zo gelukkig en tegelijk ook zo zenuwachtig. Want ja, het is en blijft spannend. En ik hoop niet dat het uiteindelijk toch nog verkeerd gaat, zoals bij hellentjuh.
Tamara26
Tamara26 jan 15 '07
Nee, maar laten we van het positieve uitgaan....
mause
mause jan 15 '07
wat een leuke berichten allemaal, alvast gefeliciteerd en inderdaad het wordt spannend.
Charlie
Charlie jan 16 '07
Zeker, we zijn nu dus met van alles tegelijk bezig. Ons huwelijk, onze kinderwens en we gaan waarschijnlijk ook nog eens binnenkort verhuizen. Wat een stress, zeg. En ik heb nog iets leuks waar ik heel trots op ben. Misschien iets heel kleins voor jullie, maar ik ben mijn grootste angst tegemoet gegaan en nu heb ik er geen angst meer voor. Ik moest namelijk vorige week naar de tandarts. Ik ben er al twee keer eerder voor hetzelfde geweest, maar beide keren ben ik angstig uit de stoel weggerend. Ik was zo bang. Nu ben ik er dus vorige week uit mezelf geweest, want ik hield het niet meer van de pijn. Ik kreeg twee verdovingen op een plek en hij heeft daar gelijk twee gaten gevuld. Ik ging liggen en heel vreemd was ik zo ontspannen dat ik bijna in slaap viel, terwijl hij bezig was.
Hoor ik hem opeens zeggen dat het klaar was. Geen pijn gehad, helemaal niets gevoeld. en het was maar goed dat ik gegaan was, want ik had zo`n diep gat dat mijn zenuw gewoon bloot lag. En ik heb gelijk gister weer een nieuwe afspraak gemaakt om de behandeling af te maken. En ik ben zo trots op mijzelf. Dus mijn leven is op dit moment een grote chaos.

Gr. Charlie
LPChip
LPChip jan 16 '07
Weet je nog dat ik een tijdje geleden zei dat je het kon? :)

Goed gedaan hoor! :)
Acheliah
Acheliah jan 16 '07
Gaaf man nu ik nog iok moet in maart 15 maart en ik loop al zeker 24 jaar met angst voor de tandarts.

Kus Dinie
Acheliah
Acheliah jan 16 '07
En wat dat andere betreft hartstikke leuk voor je dat je gaat trouwen en aan kinderen gaat beginnen ik wens je heel veel goeds in 2007 en de komende jaren

Kus Dinie
Charlie
Charlie jan 16 '07
ja, maar het is toch allemaal met gemengde gevoelens. Moet je je voorstellen: Bel ik mijn broer op of hij wilt getuigen, beginttie mij uit te lachen op een verschikkelijke manier. Bel ik mijn zusje op en die moet dan weer perse hetzelfde aan als mij, de bruid. Dus dit is gemengd. en nu wilt mijn nichtje ook nog niet eens bruidsmeisje zijn, dus het gaat weer lekker.
LPChip
LPChip jan 16 '07
Het is inderdaad erg jammer dat hun niet met deze veranderingen overweg kunnen. Neem het ze echter niet kwalijk, ze zijn niet zo sterk als dat jij nu bent.
Acheliah
Acheliah jan 16 '07
Idd niet leuk nee maar blijf er vertrouwen in houden misschien dat ze nog ff moeten wennen aan het idee en zijn ze dit niet gewend van jouw. Of misschien zijn ze wel een beetje jaloers omdat het nu veel beter met je gaat.

Kus Dinie
jo
jo jan 16 '07
Hertelijk gefeliciteerd!
laat ze even aan het idee wennen.
en het wordt jullie dag dus doe het zoals jij het wil
gr jo
Charlie
Charlie jan 17 '07
YES, DE DATUM STAAT VAST!!!!!!!!!!

Mevr. Nijman zal vanaf 6 augustus 2007 doorgaan onder de naam Mevr. Bosveld.

20 februari 2007 gaan wij in ondertrouw.

Oh oh, Nou begint eindelijk het besef pas bij mij, maar had wel iets later gekund, want ik loop nu al te stressen, hihi.
Acheliah
Acheliah jan 17 '07
ja logisch meid fijn voor je ik gun je het allerbeste veel goeds in 2007

Dikke Kus Dinie
Charlie
Charlie jan 17 '07
WAAAAUUUUWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thomas A
Thomas A jan 17 '07
Leuk voor jou Charlie.
Hebben jullie al ringen bedacht? Een heel goeie vriend van mij heeft een sieraden atelier in Wageningen. Die wil ik je best aanraden, ookal omdat het een zeer bijzonder mens is......

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 17 '07
Gefeliciteerd allebei.
Charlie
Charlie jan 17 '07
Thnx, guys. We hebben wel even vluchtig gekeken voor ringen, maar nog niet echt intensief op zoek geweest. Eh Thomas, wie is het dan en verkoopt hij een beetje goedkoop of is het redelijk prijzig?? Das wel ook belangrijk aangezien we ook misschien nog een huwelijksreisje maken en een feest geven. Dus.

Groetjes van een heel gelukkige Charlie
Thomas A
Thomas A jan 17 '07
Heb Prasant net een mailtje gestuurd. Geef ik je direkt door zodra ik ze heb. Tip zeg hem (als jullie contact zoeken) gewoon wat jullie kunnen besteden, dan hoor je vanzelf wel wat je verwachten kunt.

Met een lach

Thomas
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy