Nims je zit in mijn persoonlijkheid te spitten en dat vind ik niet prettig.
Als ik zeg dat dit mijn manier is zul je dat toch echt moeten accepteren, jouw waarheid is de mijne niet.
Ik hoef jou niet uit te leggen hoe ik anderen help, dat ik het doe weet ik zeker en ook dat mijn manier voor mij werkt en voor de ander.
Spitten mag je maar ik wil je niet in mijn hoofd.
Daarbij denk ik wel bewezen te hebben hier dat ik niet alleen aan mezelf werk.
Sorry Karin dat je het als spitten ervaart. Ik beantwoorde alleen de vraag die je mij stelde en vertelde je hoe ik het zie. Je hebt ieder recht om daarmee te doen wat je wilt.
Ik heb merudi opgezet om een visie van een nieuwe wereld uit te dragen en deze visie gelooft niet in het individu. Zoals Michael mooi omschreef:
Wanneer je ontwaakt zal je zien dat alles wat "niet God" is, onze eigen creatie is en een illusie. Want alles is voortgekomen uit het weefsel van Licht, wat de Liefdesenergie is van de Bron. Als strijders van het Licht in de Illusies van Dualiteit, hebben wij het punt bereikt waarop we door onze eigen creatieve illusies heen kunnen breken en het Licht kunnen omarmen dat jullie wederom zijn. En niemand hoeft de rol van duisternis op zich te nemen om het spel gaande te houden! Het is tijd om nieuw rollen uit te kiezen nu het nieuwe Spel van
Eenheid en Liefde op onze planeet begint.
In de Nieuwe Aarde gemeenschap zal je het principe van de Velen en de Ene begrijpen: Dat je enkel kan overleven als Groep en dat deze Groep zo sterk is als haar zwakste leden. Als er ontkrachtte individuen in de Groep zijn, dan is de Groep zwak in zijn geheel.
Pas wanneer elk lid van de Groep in zijn kracht staat door vertrouwen te hebben om zijn talenten uit te drukken, is de Groep sterk.
Je zal de oude kunst leren van verbinding in liefdevolle en erotische relaties via de stroom van energieën. Ook zal de groep haar energieveld (Kundalini)
vermengen en fuseren in een
eenheid die spiritueel extatisch alsook fysiek heuglijk is. Je zal elkaar steunen en liefhebben op wonderbaarlijke wijze die je je nu alleen maar kunt inbeelden.