Loading...
nl

Karen Bishop - oktober 2008

Beschermengel
Beschermengel nov 2 '08
Jullie Laatste Energy Alert

Oktober bracht weer wat nieuwe verbindingen voor sommigen, en ondanks dat dingen weer wat begonnen te lopen, was de temperatuur nog niet helemaal goed genoeg om erin te springen. Het was hopen dat de tijd rijp was, omdat alle eendjes op een rij staan, maar net als alles nu, met persoonlijke keuze, kunnen dingen alleen verder gaan afhankelijk van waar ze zijn.

Op vele gebieden van de planeet werd het plotseling koud en de natuur trekt alles terug als het tijd is. Dan is het opeens weer warm, en wil de natuur weer gaan bloeien! Heel erg verwarrend. En dit is hoe het is met de energie. Het kan moeilijk zijn om te weten wat er aan gaat komen, omdat normale patronen veranderd lijken te zijn.

Op deze manier worden we op een hoger niveau gevraagd nog even langer te wachten, om ons nog even terug te trekken, om uit de grote stroom te blijven, om stil te blijven zitten totdat de massa's inderdaad klaar zijn voor onze diensten en assistentie. De natuurlijke wens van de massa's is om dingen "gerepareerd" te hebben, om wat stabiliteit te hebben, en om af en toe terug te gaan naar het vertrouwde en zoveel mogelijk weer bij het oude te maken. Maar dat kan niet meer.

Dus totdat er genoeg klaar zijn om te laten gaan en iets heel nieuws te omarmen, om zich bewust te worden van hun broeders en zusters die hen omringen, en om elkaar te ondersteunen als een team, zal er inderdaad een volgende grote opschudding plaats gaan vinden.

Om nu in de massa's te gaan, voordat de tijd rijp is, zal heel onplezierige scenario's tot gevolg kunnen hebben. Meest van de tijd zullen we ons onzichtbaar voelen, niet gehoord, verminderd, niet gerespecteerd, en zelfs niet bestaand. Lager vibrerende energie kan niet de hoger vibrerende energie "zien", net als engelen in het niet fysieke bestaan, en dit is wat er inderdaad gaat gebeuren als we proberen terug te springen in de oude energie. Het zal genoeg zijn om je te laten vluchten en nooit meer terug te keren.

Dus, weet dat in onze behoeften wordt voorzien terwijl we "wachten". Het kan een goede tijd zijn om jezelf te vermaken en plezierige dingen te doen en gewoon te lachen en te spelen, net als altijd.

Het her-verbindings proces is lang geweest. Velen hebben ongewone dromen en ongewone bezoeken in hun slaap gehad. Geluiden horen, aanwezigheid voelen, enzovoorts zijn allemaal symptomen van een andere dimensie die zich nu met de onze gaat mengen.

Hoesten, pijn in je ingewanden, hartkloppingen en slapeloosheid zijn ook tekenen van voorbereiding voor het nieuwe omdat we meer en meer van de oude en dichtere energie in ons los laten. Een interessant symptoom van ascentie is de onmogelijkheid om dingen goed te kunnen spellen of om een goede zin te kunnen schrijven. Als iemand met een geschiedenis van perfecte spelling, is het voor mij een hele ervaring geworden, en het wordt nog steeds erger. Ik verkies te geloven dat de boodschap belangrijker is dan de spelling en laat de perfectie maar varen, dus ga ik maar niet meer aan de gang met spelling controle programma's. Het doet er gewoon niet meer toe en is een plaats waar ik niet meer kom.

Dit valt ook samen met die oude vertrouwde geheugenverlies tijdens gesprekken. We gaan naar een toestand waarin energie alles is wat er is. Details zijn nu niet meer belangrijk. Het is het gevoel en de energie van iets wat alles is wat er over is.

Hoe kunnen we ooit overleven als onze hersenen niet meer goed werken? Gewoon, geen probleem. Er is een hoger deel van ons, onze ziel die ons overal doorheen helpt. We verliezen gewoon meer van ons oude 3D zelf.

Door te vertrouwen dat ons proces goddelijk begeleid is, en door onszelf toe te staan het oude achter te laten en in de hele nieuwe ruimte te stappen, zullen we altijd precies in afstemming zijn met waar we moeten zijn.

Als we kunnen weten dat wat er aan de buitenkant gebeurt niets te maken heeft met ons, en ons zoveel mogelijk van het proces van de val afscheiden, en in ons persoonlijke heiligdom verblijven, kunnen we verzekerd zijn dat onze verbinding met iets heel nieuws en meer afgestemd met de Bron en ons ware authentieke zelf veilig is gesteld.

Ik wens je de hemel in je hart, sterrenlicht in je ziel, en wonderen in je leven in deze wonderlijke tijden.


Bron: Karen Bishop
Delen:
nikskeuh
nikskeuh nov 2 '08
Origineel bericht van: beschermengel
Hoesten, pijn in je ingewanden, hartkloppingen en slapeloosheid zijn ook tekenen van voorbereiding voor het nieuwe omdat we meer en meer van de oude en dichtere energie in ons los laten. Een interessant symptoom van ascentie is de onmogelijkheid om dingen goed te kunnen spellen of om een goede zin te kunnen schrijven. Als iemand met een geschiedenis van perfecte spelling, is het voor mij een hele ervaring geworden, en het wordt nog steeds erger. Ik verkies te geloven dat de boodschap belangrijker is dan de spelling en laat de perfectie maar varen, dus ga ik maar niet meer aan de gang met spelling controle programma's. Het doet er gewoon niet meer toe en is een plaats waar ik niet meer kom.


Goh, dat klint bekend crazyik heb er alvast last van, mijn moeder ook en nog een paar mensen die ik ken.

Bedankt voor het delen beschermengel!
Beschermengel
Beschermengel nov 2 '08

Graag gedaan! Ja ik herken er ook een paar! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '08
Ja zeker bedankt. Ik herken ook een groot aantal dingen smile.
Lena
Lena nov 2 '08
heb het ook gelezen en ben benieuwd smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki