Loading...
nl

Van alles wat

JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
Origineel bericht van: beschermengel

Er is toch ook niks met zoetsappigheid? phoenix ..je hoeft het niet altijd eens te zijn maar de sfeer is wel gezelliger denk ik.

Ik zei alleen maar dat er een vijandige sfeer hangt. crazy

Maar mensen, zijn wij niet allemaal verantwoordelijk voor de sfeer die hier hangt? Volgens mij kunnen we het heel makkelijk doorbreken door vooral geen aandacht te schenken aan wat er allemaal wel niet in orde zou zijn. Gewoon een kwestie van uitzoomen, en zien wat er nu echt wel / niet belangrijk is.

Is het nu echt zoveel moeite om niet te oordelen over een ander?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
Origineel bericht van: Lena10
je kunt alles loslaten NiN,maar mag iemand hier niet meedenken of praten dan omdat jij het irritant vindt?

Lena, kom op zeg. Dit soort dingen hoef je ook niet te zeggen. Wat een aanname weer dat NiN het irritant zou vinden. Kan jij ook niet eens uitzoomen op je eigen reacties?
Lena
Lena nov 1 '08
Origineel bericht van: NiMS
je kunt alles loslaten NiN,maar mag iemand hier niet meedenken of praten dan omdat jij het irritant vindt?

Lena, kom op zeg. Dit soort dingen hoef je ook niet te zeggen. Wat een aanname weer dat NiN het irritant zou vinden. Kan jij ook niet eens uitzoomen op je eigen reacties?

graag nims
smile

NiN,s reactie eerder
Bijvoorbeeldd het *zuigen* dat bepaalde mensen hier op t forum doen.
Het maar blijven vragen om text&uitleg van iemands mening,het persee willen dat iemand zich verantwoord, dat kan als zeer irritant ervaren worden. En dan komt vanzelfsprekend van het 1 automatisch ook het ander.

excuus NiN je sprak in het algemeen kan men dit zo ervaren smile
NiN
NiN nov 1 '08

als je alles gewoon laat zijn....
prima,maar mensen doen ook hun verhaal en dan?
verder denk ik dat iemand zelf heel goed aan kan geven waar zijn grens ligt we zijn volwassen mensen dacht ik smile

Waar maak jij uit op dat ik het meedenken of meepraten irritant zou vinden?

Moet ik nou zelf ook de welbekende text *beter lezen* gebruiken?

Het blijven zuigen om verantwoording voor iemands woorden/mening/gevoel af te dwingen, dat is iets dat sommige mensen als irritant kunnen ervaren
Persoonlijk ben ik indd 1 van deze mensen. Dat zal ik zeker niet onder stoelen of banken steken.

Waarom voelt iemand zich toch zo geroepen om zo vreselijk te zuigen, het liefst met zijn 2-en, elkaar bijstaand en afwisselend. Toon dat dan zoals jij het noemt, volwassen gedrag?

@ Nims, bedankt voor je bijdrage in deze, waardeer ik enorm, echter kan ik heel goed mijn *mannetje* staan en behoor ik tot degeen die zich niet zomaar uit t veld laat slaan cool
Lena
Lena nov 1 '08
Origineel bericht van: es
Spuit 11 hier, ik herken het wel wat hier allemaal wordt geschreven. Voor mij is het ook reden geweest om een stapje terug te doen van het forum. Ik ben niet weg, lees af en toe nog wel wat topics, maar heb besloten het leven maar eens gewoon te gaan leven in plaats van erover te schrijven. smile
Ik werd een beetje moe van steeds maar weer de kous op mijn kop te krijgen omdat bepaalde mensen het niet eens waren met de dingen die ik doe en schreef. Sommige mensen lijken er plezier in te hebben anderen om de oren te slaan met kennis en mooie woorden. Ik was dat een beetje beu.
Maar goed, ik lees af en toe nog mee, maar schrijven, daar heb ik niet zo'n zin in op dit moment. Komt vast wel weer. En anders niet. smile

toch fijn dat je weer van je laat horen,volg lekker je eigen gevoel smile
en geen spuit 11 hoor!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
Bedankt lena smile. Want ik kan me goed voorstellen dat dit soort reacties door anderen weer als *zuigen* kan worden ervaren wink.
Lena
Lena nov 1 '08
ik had niet goed gelezen smile
vandaar excuus
NiN
NiN nov 1 '08
Geen zin om de hele lap text weer aan te passen...

Ik spreek indd in het algemeen maar geef direct toe dat ik dit persoonlijk ook vind.
NiN
NiN nov 1 '08
Jeeeeeeeees wat gaan we rap in dit topic!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
Origineel bericht van: NiN

@ Nims, bedankt voor je bijdrage in deze, waardeer ik enorm, echter kan ik heel goed mijn *mannetje* staan en behoor ik tot degeen die zich niet zomaar uit t veld laat slaan cool
Het ging mij er niet om of je het wel of niet zou kunnen, ik probeer enkel de negatieve spiraal weer wat te doorbreken door direct te reageren als ik iets zie smile.
NiN
NiN nov 1 '08
Bedankt lena smile. Want ik kan me goed voorstellen dat dit soort reacties door anderen weer als *zuigen* kan worden ervaren wink.

crazy
Lena
Lena nov 1 '08
your welcome zo moeilijk is het niet,als ik iets over het hoofd gezien heb, is excuus op zijn plaats wink
Lena
Lena nov 1 '08

Ik spreek indd in het algemeen maar geef direct toe dat ik dit persoonlijk ook vind.

dan had ik het toch goed aangevoeld wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
En ben je nu trots op jezelf lena, dat je het toch goed aangevoeld hebt?
NiN
NiN nov 1 '08

dan had ik het toch goed aangevoeld wink

Geensins...jij spreekt over het irritant vinden van meedenken en meepraten...
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
Dames winkis het soms niet nuttiger om dit via een PM uit te praten?
Lena
Lena nov 1 '08
Origineel bericht van: gast
Maar omschrijf dan eens dat vijandige gevoel. Komt dit door kritiek, vooroordelen, niet oprecht zijn, wat is het dat dat gevoel veroorzaakt?

Bijvoorbeeldd het *zuigen* dat bepaalde mensen hier op t forum doen.
Het maar blijven vragen om text&uitleg van iemands mening,het persee willen dat iemand zich verantwoord, dat kan als zeer irritant ervaren worden. En dan komt vanzelfsprekend van het 1 automatisch ook het ander.

hier had ik toch op gereageerd NiN?
Lena
Lena nov 1 '08
Dames winkis het soms niet nuttiger om dit via een PM uit te praten?

nee hoor wat mij betreft is het goed zo smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
Mooi, als het dan goed is, kunnen jullie er dan ook gewoon over ophouden smile. Ik zal dit topic dan even gaan opruimen zodat er weer een algemeen, ik ben weg-topic overblijft wink.
silke
silke nov 1 '08
Het is inderdaad zo dat iedereen een verschillende mening heeft en dat hiervoor ook respect is. Soms denk ik dat dit niet altijd zo was.

Maar zijn we soms ook niet snel op onze tenen getrapt?

zoals nims zegt: ik wijd er verder niet meer over uit.

Als je het niet erg vind Nims zal ik dit topic even sluiten
zo lever ik ook mn bijdrage wink
Pagina's: Vorige 1 2 3
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie