Loading...
nl

titeltjes onder avatar....(??)

Nymira
Nymira nov 1 '08
Uhh...even een vraagje, ik heb al verschillende 'titeltjes' onder mijn avatar voorbij zien komen...oa. eerst net lid....dan beginner, nu weer 'bezig lid te worden'....ik dacht dat ik inmiddels al lid was(?) snap't niet helemaal waardoor die tekstjes steeds weer veranderen.....bij anderen zie ik dan weer regelmatige bezoeker staan..terwijl ik dat ook wel weer ben, alhoewel ik meer lees dan dat ik schrijf.... Of heeft het te maken met de hoeveelheid posts die je doet oid??

groetjes Nymira.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
Juist het heeft te maken met hoeveel posts je hebt smile.
Nymira
Nymira nov 1 '08
dus als ik niet zoveel schrijf wordt ik 'gedegradeerd'tot bezig lid te worden, terwijl ik al lid ben...wel apart.....en als ik veel post klim ik op in de 'rang'. winken merudiaan is de hoogste te behalen titel?
Maar moet ik dan ook oppassen dat ik straks van 'bezig lid te worden verval tot 'geen lid meer' als ik niet zoveel schrijf....(maar overigens wel regelmatig met belangstelling en plezier bepaalde dingen volg )?

groetjes Nymira.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
Wat je hebt dat houdt je. Dus het valt ook niet terug. Maak je vooral niet druk om de titels, ze zijn er alleen maar om aan te geven of iemand een drukke poster is of niet smile. Voel je vooral niet verplicht om veel te reageren! Want dat is nergens voor nodig.
Nymira
Nymira nov 1 '08
Ik wil niet zeuren hoor...maar het valt wel terug, want ik ben al een tijdje alweer lid en nu staat er 'bezig lid te worden'omdat ik weinig posts heb dus dat klopt niet helemaal....voor de rest maakt het me niet zoveel uit hoor wat er allemaal bijstaat.. winkgroetjes Nymira.
Helma
Helma nov 1 '08
Nymira, gewoon veel posten, dan komt het goed!
Nymira
Nymira nov 2 '08
smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki