Loading...
nl

tv progamma's of films

Monique-Nino
Monique-Nino jan 5 '07
welke kijken jullie heel graag

mijn favoriet is the gost whisperer, ik krijg het daar soms zo de koude rillingen van (vaak op de goede manier dan, hì¨ ;))
Maar ik ben ook gek van stephen king, liever de boeken dan de films.
Ook docu's over spook huizen enzo vind ik erg leuk.

Waar houden jullie van?
Delen:
Anja
Anja jan 5 '07
Ghostwhisperer is hier ook favoriet, house daarna en op vrijdag Medium, lost heb ik ook helemaal gevolgd. Maar ik kijk ook heel veel discovery, national geographics, ben gek op medische programma's op 1 meestal om half 8. Animal planet ook favoriet.
LPChip
LPChip jan 5 '07
Van programmas of films die gerelateerd zijn aan het paranormale, heb ik erg genoten van "The 6th Sense". Ook the 4400 voor zover dat er was, vond ik leuk, en heb genoten van Invasion. (al is dat meer sci-fi dan paranormaal)

Verder vind ik programma's als Prison Break, Numbers, Top Gear, Star Gate (SG1 en Atlantis) erg mooi. Er zijn er vast meer, maar dit zijn voor mij wel de top programma's.

Goede films zijn er ook zat. Zo heb ik laatst De-Ja Vu gezien, welke erg goed was.
Tamara26
Tamara26 jan 5 '07
Ik ben helemaal gek van reality zone!!
Medisch, dieren, reality, docu's en de nodige humor. Geweldige zender!

Patholoog anatomen vind ik top. Dr. G op Disc. was echt goed, maar lietewn niet veel zien.
Operaties, Trauma ER, docu's en goeie, spannende thrillers die niet nep overkomen vind ik geweldig. Stephen King is ook top! Spaar ook de DVD's van hem of de verfilmde boeken.

White Noise vond ik ook een superfilm en Saw 1 en 2.
Mimi*
Mimi* jan 5 '07
Ik kijk maar al te graag csi. Medische programma's vind ik altijd erg intressant om te zien. En het programma van nu is de X-factor. Dus ja dat moet ik ook even volgen ;)
dvunz
dvunz jan 5 '07
series;
csi,bones,24

films';
saw,green mile,hanibal

helaas te weinig tijd voor tv
ivm me werk..tege de tijd dat ik thuis ben zijn al1 die 06 dames ernog ..grmbl
mause
mause jan 5 '07
mijn favorieten zijn. medische programma's, maar ook vaak discovery en animal planet. verder natuurlijk ghostwisperer, en medium. ook keek ik wel naar char als die er op was. verder een beetje soaps voor het luchtige. films kijk ik bijna niet. kan ik me vaak niet op concentreren. al vond ik de 6th sence wel erg mooi en de delen van the prophecy vond ik ook mooi om te zien.

nou dat was het wel zo'n beetje.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420