Ik stel het nu al zo lang mogelijk uit, maar het begint toch dichtbij te komen. Ik kan misschien een jaar of wat nog zo door gaan, totdat dit niet meer mogelijk is, ik ben nu 19 jaar.
Waar ik het over heb is dat ik op straat kom, omdat ik geen energie heb om te werken.
Ik heb geen enkele zin om te leven. Door geestelijke/emotionele problemen en filosofische redenen.
Dit begon al toen ik klein was met zelfmoordgedachtes. Niks raakt mij echt meer, dood, ongeluk, geluk. Er is alleen nog gemak en ongemak.
Het enige wat ik wil is rusten, voor eeuwig slapen.
Ik zal niet hier te diep op ingegaan aangezien dit iets ongekend grootse omvang heeft en 90% van de mensen dit niet begrijpt, en er nog vele andere problemen zijn. Mogelijk persoonlijkheidsstoornis, communicatief gehandicapt etc.
Ik heb de laatste jaren, bijna niks gedaan, soms weken niet uit huis, de hele dag in bed, of achter de pc. Het hoeft van mij niet meer.
Dit is een beetje achtergrondinformatie over hoe en waarom.
Ik kom dus op straat, hoe ga ik overleven? Ik kan een paar opties bedenken: Optie 1 ik bega een misdaad, en laat mij zelf express oppakken en ik heb een dak boven me hoofd + eten, en kan elke dag rusten. Optie 2 Ik heb zelfs aan arbeidsongeschiktheid gedacht , aangezien ik geestelijk ziek ben. Maar ik weet niet of ik hier zou onder kunnen vallen.
Wat denken jullie hiervan? Ja ik weet dit is nogal extreem en ik meen elk woord hiervan. En verwacht ook niet dat iemand van jullie dit zou snappen.