Loading...
nl

wat was dit nou???

Maris1976
Maris1976 okt 30 '08
Nah jaaaa zeg, deze week is enorm energievretend geweest, met mijn moeder en ook dingen over mijn broer waar ik zometeen een ander tpoic voor open, want ik kan er niet meer bij wat er allemaal in mijn rustige leventje gebeurd.

Ik leef in een roes, maar dit is wat er gisteravond gebeurde en ik ben er nog van ontdaan. MIsschien herkennen jullie dit?

Ik leg mijn 2 oudsten gisteravond op bed, heerlijk allebei in het grote bed waar ik ook lig normaal gesproken.

Een half uur later hoor ik mijn oudste zoon roepen, "KOM EENS HIER". Hij riep echt hard en duidelijk. Dus ik roep onder aan de trap zijn naam, maar geen reactie....ik loop er enigzins ongerust naar toe en zie ik dat hij gewoon ligt te slapen, maar dat zijn zusje van bijna 4 heel moeilijk ademt, haar hele borstkasje ging zwar op en neer, dus ik kijk en zie dat ze met haar gezicht bijna verstikt ligt met haar knuffel. Ik haal de knuffel weg en ik zie dat ze in haar slaap weer normaal kan ademen.

Kan mijn zoon in zijn slaap mij hebben geroepen?Zijn stem klonk bovenop de trap, maar hij lag gewoon achter een gesloten deur te slapen. Of was het een stem in mijn hoofd?
Ik ben blij dat ik ben gaan kijken.

Liefs Maris
Delen:
Maris1976
Maris1976 nov 5 '08
Ik haal dit topic even omhoog, omdat ik toch wel benieuwd ben of iemand dit herkend en of ik ze niet zie vliegen wink

Maris
Maryssa
Maryssa nov 5 '08
Maris, jee wat moet jij zijn geschrokken! Ik geloof in engelen energie en mogelijk was dit een interventie van een beschermengel of misschien wel haar of jouw gids. Je staat op zo'n moment echt te trillen op je benen lijkt me. Gelukkig dat je er op tijd bij was. In ieder geval heb je de zekerheid dat iets /iemand een oogje in het zeil houdt.
Maris1976
Maris1976 nov 5 '08
Hoiii
Bedankt voor je antwoord Maryssa, mooie naam trouwens.

Ik was heel erg geschrokken en overal de lampen aangedaan, want ja ik heb niet vaak zoiets meegemaakt.
Ik weet toevallig sinds kort dat ik een gids heb, een mannelijke.
Waarschijnlijk is hij mijn denkbeeldige vriend die ik vroeger als kind had. Hij was toen een jaar of 8, dus ja misschien is hij het wel?
Maar de stem was zo luid en duidelijk die van mijn zoon, alleen hij kon het niet zijn, omdat de deur van e slaapkamer potdicht was en niet open kan zonder het hele huis wakker te maken, zo klemt ie en mijn zoon lag te slapen.

Ik weet niet wat een interventie van een beschermengel betekend, kun je mij dat uitleggen?

Liefs Maris
Maryssa
Maryssa nov 5 '08
Een interventie is een tussenkomst. Ik denk dat er iets (beschermengel / gids) was dat wilde voorkomen dat er wat met je meisje zou gebeuren terwijl het haar tijd nog niet was. En er is voor een vorm gekozen die jou meteen zou alarmeren namelijk de stem van je zoontje. Als het een andere stem of geluid was geweest was je mogelijk niet zo snel in actie gekomen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 5 '08
Het zou inderdaad best een waarschuwing kunnen zijn geweest van de engel van je dochtertje. Je hebt ze toch wel bedankt hierboven wink?
Maris1976
Maris1976 nov 5 '08
Nee eigenlijk niet blush
Wist namelijk niet wat het was, maar ik was wel dankbaar dat ik de stem hoorde, dat dan weer wel, maar niet openlijk bedankt.
Doe ik alsnog dan laugh

Doet me denken aan de heilige Anthonius bij het vinden van spullen, en dat is regelmatig dat ik hem moet bedanken wink

Liefs Maris
Maris1976
Maris1976 nov 5 '08
Origineel bericht van: Maryssa
Een interventie is een tussenkomst. Ik denk dat er iets (beschermengel / gids) was dat wilde voorkomen dat er wat met je meisje zou gebeuren terwijl het haar tijd nog niet was. En er is voor een vorm gekozen die jou meteen zou alarmeren namelijk de stem van je zoontje. Als het een andere stem of geluid was geweest was je mogelijk niet zo snel in actie gekomen.


Jeeetje, ik ben er stil van
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 5 '08
Zo bedank ik altijd de parkeerplaats-engel als er weer een parkeerplaatsje voor mijn neus vrijkomt wink.
Maris1976
Maris1976 nov 5 '08
hihi Nims, ik ook en altijd een parkeerplek, hoe druk ook. Mijn vriend snapt er niks van...hahah
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 5 '08
Nou is het wel een beetje off-topic maar aangezien het jouw topic is, nog een leuk mopje.

-Een man zit in de auto en is op zoek naar een parkeerplaats. Het is echter stampvol en kan geen plekje vinden. Op dat moment bedenkt hij iets geks en gaat aan God een plekje vragen.
"Lieve God, ik geloof normaal niet in je, maar ik wil je vragen of je toch voor mij een parkeerplaatje kunt regelen. Ik beloof je dan, dat ik iedere zondag naar de kerk zal gaan en iedere dag zal bidden voor het eten. En ik zal nooit meer vloeken.
Direct nadat hij uitgesproken rijdt er vlak voor hem iemand weg en is er een plekje vrij.
De man vouwt zijn handen weer samen en bid: "Lieve God, wat ik net zei, vergeet dat maar. Er komt namelijk net een plekje vrij."
Beschermengel
Beschermengel nov 5 '08

Wat moet je geschrokken zijn!
maar inderdaad wat Maryssa zeg....En er is voor een vorm gekozen die jou meteen zou alarmeren namelijk de stem van je zoontje. Als het een andere stem of geluid was geweest was je mogelijk niet zo snel in actie gekomen.. daar ben ik het helemaal mee eens, je zou geschrokken zijn en niet direckt naar boven zijn gegaan. Nou ik ben blij dat het zo goed is afgelopen, wat een hulp heb je!

Mijn zus heeft ook zoiets meegemaakt, het was met kerst en ze had overal kaarsjes neergezet, zo ook op een buffetkast. Ze was met iets bezig toen ze hoorde roepen van...KIJK UIT ze draaide zich verchrikt om en zag dat haar kast vlam vatte, ze heeft het snel gedoofd ( er was niemand in de kamer) en kon zo een brand voorkomen. Ze heeft het ons toen met een rood hoofd verteld want ze kon er maar niet overuit wie dat riep.
Ik zelf denk haar gids, ik weet het eigenlijk wel zeker...in iedergeval iemand die haar beschermde.

Zo zie je maar dat we beschermengelen hebben!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki