Nah jaaaa zeg, deze week is enorm energievretend geweest, met mijn moeder en ook dingen over mijn broer waar ik zometeen een ander tpoic voor open, want ik kan er niet meer bij wat er allemaal in mijn rustige leventje gebeurd.
Ik leef in een roes, maar dit is wat er gisteravond gebeurde en ik ben er nog van ontdaan. MIsschien herkennen jullie dit?
Ik leg mijn 2 oudsten gisteravond op bed, heerlijk allebei in het grote bed waar ik ook lig normaal gesproken.
Een half uur later hoor ik mijn oudste zoon roepen, "KOM EENS HIER". Hij riep echt hard en duidelijk. Dus ik roep onder aan de trap zijn naam, maar geen reactie....ik loop er enigzins ongerust naar toe en zie ik dat hij gewoon ligt te slapen, maar dat zijn zusje van bijna 4 heel moeilijk ademt, haar hele borstkasje ging zwar op en neer, dus ik kijk en zie dat ze met haar gezicht bijna verstikt ligt met haar knuffel. Ik haal de knuffel weg en ik zie dat ze in haar slaap weer normaal kan ademen.
Kan mijn zoon in zijn slaap mij hebben geroepen?Zijn stem klonk bovenop de trap, maar hij lag gewoon achter een gesloten deur te slapen. Of was het een stem in mijn hoofd?
Ik ben blij dat ik ben gaan kijken.
Liefs Maris