Loading...
nl

Hoe krijg ik het voor elkaar……………….

inneke
inneke nov 1 '08
Stardust, de jungiaanse psychoanalytische kijk is voor velen onbekend en nogal bedreigend denk ik. Je schopt tegen een aantal heilige huisjes... smile
Stardust
Stardust nov 1 '08
Lena

Wat ben je weer leuk bezig.
De lust ontgaat mij om hierop verder te reageren.
Dus doei.

Nims
Ik oordeel helemaal niet over tweelingzielen, maar geef mijn visie weer op een voor mij heel aards relatie probleem. Dat is ook meer dan duidelijk aangegeven.

Inneke
Waarom zou de Jungiaanse kijk bedreigend zijn?
Bovendien is dat zeker niet mijn enige uitganspunt.

Jung verdiepte zich bewust niet in metafysica.
Tenminste niet professioneel, maar hij was wel paranormaal begaafd.
Schuwen ze soms inzichten? Ik geef gewoon mijn opvatting of kijk weer. Tja en ik houd niet zo van heilige huisjes.

Heb er even genoeg van hier,
NiN
NiN nov 1 '08
Mag ik even inhaken?

Thomas vraagt om meningen en die krijgt hij tenslotte ook.
Gezouten en ongezouten maar allemaal meningen.

Persoonlijk geloof ik niet in het *ineens was daar die aansluiting/liefde*
Nadat die dame het had uitgesproken, voelde het voor Thomas *ineens* net zo. Is het gevoel er niet stiekum altijd al geweest, is mijn edachte-gang dan dus ook..

Simpel-denkende nuchtere hollandse trut die ik ten alle tijden ben. tongue

Is het, zoals meerdere al beschrijven, niet gewoon, op zijn hollands gezegt, een kut-smoes..onder t mom van "daar kom ik zo ff goed vanaf"

En dan, als *geschenk* is daar ook nog de *verklaring* Het kan zomaar de welbekende tweelingziel zijn...

Een dankbaar inkoppertje, als je t mij vraagt.

Nogmaals puur vanuit mijn eigen gevoel en mening geschreven...
gast
gast nov 1 '08
Stardust, ik denk dat je wel gelijk had.
inneke
inneke nov 1 '08
Ik ook, mocht dat een verzachtende omstandigheid zijn wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
Ik ben benieuwd of Thomas nog met zijn eigen inzichten die hij de laatste paar dagen heeft opgedaan, een stukje schrijft. Uiteindelijk is hij degene die dit onderwerp is begonnen.

Dus, Thomas....?
inneke
inneke nov 1 '08
Nims, ik denk dat dit voor hem (en voor vele lezers )meer is dan "een onderwerp".
Nymira
Nymira nov 2 '08
Daar ben ik ook benieuwd naar....en vind het interessant om te volgen.. maar ik kan me ook voorstellen dat hij er tijd voor nodig heeft om het een en ander te ontdekken/laten bezinken....zegt het inderdaad iets over zijn 'onbewuste patronen' zoals een paaar mensen zeiden(de ouder-kindpatronen zitten vaak diepgewortelder dan we willen beseffen), ik kan daar niet over meepraten want ken zijn eerdere verhalen niet....of is het werkelijk een ontmoeting op een niveau als nooit tevoren...ik hoop ook niet dat hij afgeschrikt is door sommmige 'oordelen'van anderen...ik heb er toch respect voor dat hij dit wel gedeeld heeft, wat het ook werkelijk moge zijn wat er is gebeurd.

Nymira.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '08
Origineel bericht van: inneke
Nims, ik denk dat dit voor hem (en voor vele lezers )meer is dan "een onderwerp".
Ja duh, dat snap ik ook nog wel. Ik heb alleen de juiste forum-term gebruikt en dat is toevallig onderwerp confused.
inneke
inneke nov 2 '08
Ja duh! laughOm maar te zeggen dat wanneer mensen heel persoonlijke dingen plaatsen ze dat niet doen om onze nieuwsgierigheid te bevredigen winkIk kan het me wel voorstellen dat hij 'zich even terugtrekt'. Komt tijd, komt raad.
Helma
Helma nov 2 '08
Ik vermoed dat Thomas dit weekend gebruikt om goed naar zijn 'onderwerp' te kijken
inneke
inneke nov 2 '08
Oei, die is onder de gordel eek
Helma
Helma nov 2 '08
ja, precies
inneke
inneke nov 2 '08
shockedno comment.

Denk dat het niet zo'n goed idee is te vervallen in sarcasme Phoenix. Kan het goed begrijpen hoor, maar het forum is niet de plek om op die manier je grieven te uiten. Uit respect voor Thomas en voor jou.
Helma
Helma nov 2 '08
Ja, ik snap je.

Je mag van me houden en je mag me haten.
inneke
inneke nov 2 '08
Wat bedoel je met 'je mag van me houden en je mag me haten'?
Helma
Helma nov 2 '08
Ik word heen en weer geslingerd door allerlei gevoelens en ben vet in de war. Op dit moment boeit het me niet of Thomas nog van me houdt of me hierdoor zal haten.

Sorry Inneke, het heeft niets met jou te maken.
inneke
inneke nov 2 '08
't is ok Phoenix. Laat je gevoelens maar toe, probeer ze niet te 'vatten'...
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '08
Inderdaad phoenix. Hij kiest op het moment even voor zichzelf, en jij dus ook. Hoe jullie daarna tegenover elkaar staan, zie je daarna wel weer. Je hebt in korte tijd veel geleerd over jezelf en alleen dat al is veel waard!
admin
admin nov 2 '08
Phoenix, Yes! you go girl!
Het hele weekend ben je mee geweest, in mijn hart, jij bent uit je as herrezen!

Wauw Helma!

Petje af, wat een kracht.

Knuf, Karin
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie