Loading...
nl

Huh, wat nu weer?

admin
admin okt 26 '08
Dat zul je haar zelf moeten vragen en niet aan mij smile
Lena
Lena okt 26 '08
ik zie dat ik automatisch natuurlijk onder jou kom te staan,maar het was geen vraag aan jou hoor karin wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '08
Origineel bericht van: Lena10
er zijn genoeg mensen hier die haar bijdrage als meer dan welkom ervaren

Ben jij daar ook eentje van dan?
JulienMoorrees
Origineel bericht van: gast
Als die kauwgombal maar wel eentje is waar de smaak lang aan blijft zitten en niet zo een waar je een suikerexplosie van krijgt waarbij het glazuur haast van je tanden spat gevolgd door smakeloos rubber laughTenzij je dat nu juist lekker vindt natuurlijk.
Smaken verschillen nu eenmaal wink

Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?
NiN
NiN okt 26 '08
Laat duidelijk zijn dat het kauwgomballeke pikken puur sarcastisch bedoeld is/was...omdat ik zelf ook niet echt inzie waar dit, mijn inzien, onnodige geleuter over gaat...
inneke
inneke okt 26 '08
nims, vrouwen zijn soms moeilijk te volgen. ik zou het daarbij laten en hen hun gang laten gaan grin
admin
admin okt 26 '08
laugh
gast
gast okt 26 '08
Nims waar het allemaal voor nodig is? Ik weet het niet maar alles heeft z'n reden. Het gaat ook niet om de woorden maar om dat wat het los maakt, zoals al eerder eens is aangegeven.
Thomas A
Thomas A okt 26 '08
Inneke; "nims, vrouwen zijn soms moeilijk te volgen. ik zou het daarbij laten en hen hun gang laten gaan :->".

Vrouwen zijn niet zo moeilijk te volgen voor mannen, wanneer mannen de kracht van vrouwen binnen zichzelf erkennen en toestaan. Het is een eeuwenoude en maatschappelijk geconditioneerde 'mannenangst', die God-zij-dank door verder kijkende mannen gezien begint te worden.

Verder goed advies Inneke!!!
Lena
Lena okt 26 '08
Origineel bericht van: NiMS

is dat belangrijk om te weten voor je nims?
als ik haar bijdrage hier voor velen niet als welkom had ervaren,
had ik deze dan ook benoemd?
JulienMoorrees

Als ik het niet wilde weten dan had ik het toch niet gevraagd?
Waarom praat jij "voor velen" en niet gewoon voor jezelf? Hoe weet jij nou wat "velen" ervan vinden en waar merk je dat aan?
JulienMoorrees
Origineel bericht van: inneke
nims, vrouwen zijn soms moeilijk te volgen. ik zou het daarbij laten en hen hun gang laten gaan grin

Misschien dat jij hen liever hun gang laten gaan, maar ik kan het niet negeren als iemand laat weten, enorm het gevoel te hebben dat hij/zij onrecht is aangedaan.

Verder ben ik zelf meestal op zoek naar de essentie van gebeurtenissen, en zo ook gebeurtenissen hier op dit forum. Vandaar ook mijn vraag, waar gaat dit nu uiteindelijk echt over? Maar het "gekwaak" eromheen en de zogenaamd "grappige" reacties daarna, doen mij sterk vermoeden dat het eigenlijk helemaal nergens over gaat.
Lena
Lena okt 26 '08
[quote=Lena10]er zijn genoeg mensen hier die haar bijdrage als meer dan welkom ervaren

Als ik het niet wilde weten dan had ik het toch niet gevraagd?
Waarom praat jij "voor velen" en niet gewoon voor jezelf? Hoe weet jij nou wat "velen" ervan vinden en waar merk je dat aan? [/quote]

vragen staat vrij hoor,en ik praat voor mezelf,en door goed te lezen heb ik hier gewoon kunnen lezen hoe mensen reageren op
gast
gast okt 26 '08
Origineel bericht van: inneke

Misschien dat jij hen liever hun gang laten gaan, maar ik kan het niet negeren als iemand laat weten, enorm het gevoel te hebben dat hij/zij onrecht is aangedaan.

Verder ben ik zelf meestal op zoek naar de essentie van gebeurtenissen, en zo ook gebeurtenissen hier op dit forum. Vandaar ook mijn vraag, waar gaat dit nu uiteindelijk echt over? Maar het "gekwaak" eromheen en de zogenaamd "grappige" reacties daarna, doen mij sterk vermoeden dat het eigenlijk helemaal nergens over gaat.

Moet je toch beter de eerste paar posts lezen dan krijg je in iedergeval een idee van waar de trigger komt.
NiN
NiN okt 26 '08
Iemand trek in een roze koek...per toeval?
gast
gast okt 26 '08
Hè bah nee, daar krijg ik steevast een hypo van door al die suiker.
Doe mij maar een stukje appeltaart wink
Pagina's: Vorige 1 2 3
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy