Loading...
nl

Huh, wat nu weer?

Lena
Lena okt 25 '08
Origineel bericht van: Volgens sommigen
In dát geval zie ik liever dat je mijn profieltje helemaal verwijdert, want het is blijkbaar wel een erg groot probleem, waar van alles van gebrouwen wordt... confused

nee hoor voor mij ben je nog steeds hetzelfde smile
verder moet je doen waar je je goed bj voelt, echter voor lezers misschien wat ingewikkeld waar bezoeker, pacho,in-spiratie of..volgens sommigen gebleven is wink
admin
admin okt 25 '08

"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Romeo and Juliet (II, ii, 1-2)

Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 25 '08
Origineel bericht van: gast
Gaat over veiligheid van mensen om je even te helpen..dus als je zo vriendelijk wilt zijn het even weg te halen, ben ik je erg dankbaar.

Waar dit berichtje ineens vandaan komt is me een raadsel want ik heb hem echt niet gelezen anders had ik het heus wel gedaan ondanks ik met de botte bijl hak zo af en toe.

Dus deze conclusie was ook iets te vroeg genomen:

Kom op zeg waar zie je de mensen hier voor aan? Je was gewoon aanwezig hoor en je zat ook nog steeds in het topic. Ik overwoog zelfs nog om even op je te wachten alvorens meteen de mods een berichtje sturen, vandaar dat ik een paar keer gekeken heb, opdat ik je niet zou passeren. Toen je er wel een hele tijd was (en ook een paar keer in het topic) maar niet reageerde heb ik het bericht uiteindelijk gemeld.

Met mijn kinderen zou ik nu een gesprekje hebben over jokken. Maar ja die hebben de leeftijd dan mee he dat scheelt weer.

Quote:
Ik blijf het spijtig vinden dat jij iets niet weg wilt halen waar ik om verzocht heb en ook niet getuigen van respect, ik denk dat je niet helemaal begrijpt waar het om gaat,

Ik hoop dat je zelf ook inziet wat het losgemaakt heeft wink

Nou het niet zozeer veel losgemaakt als wel duidelijk gemaakt, maar toch niet datgene waar jij blijkbaar aan denkt. En dat zal ook een vraag voor je blijven zo.
NiN
NiN okt 25 '08
smirk

Al noemt ze zichzelf Kees en bindt ze me vast...whats in a name indd.

Wat een commotie zeg en mijns inzien nergens voor nodig, dus kiss and make up jullie!

@gast...laat ik nou in de veronderstelling geweest zijn dat jij een mannelijke gast was...jees shame on me!
Volgens sommigen
Origineel bericht van: NiMS
Dan is het in ieder geval ergens goed voor geweest. Als je er te dicht op zit, kan je soms niet meer goed overzien waar je nu eigenlijk in terecht bent gekomen. Het kan dan helpen om even afstand te nemen, rustig te gaan zitten en te overzien hoe het hele plaatje eruit ziet.

We hebben het hier gisteren ook al even over gehad en het is een mooie visie. Ik heb daar inderdaad zo eens van een afstandje naar gekeken, maar dat is iets niets nieuws eigenlijk, al heeft ieder over het resultaat daar weer zijn eigen visie over en daar zat em even de kneep. Het blijft ergens een principe van perceptie, als we dat begrijpen proberen we elkaar niet meer te overtuigen of iets in te vullen.
Volgens sommigen
Origineel bericht van: Karin

"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Romeo and Juliet (II, ii, 1-2)

Kaat je bent een schat! Wat een mooie roosjes.. grin
Lena
Lena okt 25 '08
Dan is het in ieder geval ergens goed voor geweest. Als je er te dicht op zit, kan je soms niet meer goed overzien waar je nu eigenlijk in terecht bent gekomen. Het kan dan helpen om even afstand te nemen, rustig te gaan zitten en te overzien hoe het hele plaatje eruit ziet.

We hebben het hier gisteren ook al even over gehad en het is een mooie visie. Ik heb daar inderdaad zo eens van een afstandje naar gekeken, maar dat is iets niets nieuws eigenlijk, al heeft ieder over het resultaat daar weer zijn eigen visie over en daar zat em even de kneep. Het blijft ergens een principe van perceptie, als we dat begrijpen proberen we elkaar niet meer te overtuigen of iets in te vullen.

misschien is het gewoon kritisch kijken
Lena
Lena okt 25 '08
Gaat over veiligheid van mensen om je even te helpen..dus als je zo vriendelijk wilt zijn het even weg te halen, ben ik je erg dankbaar.

Waar dit berichtje ineens vandaan komt is me een raadsel want ik heb hem echt niet gelezen anders had ik het heus wel gedaan ondanks ik met de botte bijl hak zo af en toe.

Dus deze conclusie was ook iets te vroeg genomen:

Kom op zeg waar zie je de mensen hier voor aan? Je was gewoon aanwezig hoor en je zat ook nog steeds in het topic. Ik overwoog zelfs nog om even op je te wachten alvorens meteen de mods een berichtje sturen, vandaar dat ik een paar keer gekeken heb, opdat ik je niet zou passeren. Toen je er wel een hele tijd was (en ook een paar keer in het topic) maar niet reageerde heb ik het bericht uiteindelijk gemeld.

Met mijn kinderen zou ik nu een gesprekje hebben over jokken. Maar ja die hebben de leeftijd dan mee he dat scheelt weer.

Quote:
Ik blijf het spijtig vinden dat jij iets niet weg wilt halen waar ik om verzocht heb en ook niet getuigen van respect, ik denk dat je niet helemaal begrijpt waar het om gaat,

Ik hoop dat je zelf ook inziet wat het losgemaakt heeft wink

Nou het niet zozeer veel losgemaakt als wel duidelijk gemaakt, maar toch niet datgene waar jij blijkbaar aan denkt. En dat zal ook een vraag voor je blijven zo.

dit is ook kritisch kijken naar wink
gast
gast okt 25 '08
Pacho het lijkt wel of je betrapt bent op iets dat je het liefst verscholen had gehouden wink
Volgens sommigen
Origineel bericht van: Lena10

misschien is het gewoon kritisch kijken

Dat kan hoor, ik kan me voorstellen dat dat voor jou zo is, gezien hetgeen ik van je heb mogen lezen.

Kritisch kijken blijft voor mij een eenzijdig standpunt uit slechts een invalshoek en dat mag hoor, maar feitelijkheden is het enige dat nog een beetje meetbaar is, de rest is beleving, en dat is helemaal ok hoor.

Het heeft mij iig weer laten zien dat waarheid niet bestaat en dat ieder mens in zijn eigen wereldje leeft. Het is wel fijn als je gelijkgestemden vind met wie je dat kan delen dat zijn echt cadeautjes op je pad.

Maarre ik ga het hierbij laten voordat we weer in een ellenlange discussie over kritiek en belevingswerelden belanden.

Ik zwaai en ga, doeg en sommigen tot ziens!
NiN
NiN okt 25 '08
Pacho het lijkt wel of je betrapt bent op iets dat je het liefst verscholen had gehouden wink

Zal ze een kauwgombal uit de snoeptrommel hebben gepikt??? eek
Volgens sommigen

Ja grappig, zo ken ik je inmiddels, sommige dingen zijn onverstandig op internet te plaatsen, zegt eerder iets over openheid dat het er aanvankelijk stond. Het zegt mij genoeg als iemand daar gewoon overheen trekt en lekker laat staan.

Maarre, probeer je nu de aandacht af te leiden en je eigen leugentje nu op mij te projecteren gast? Mag hoor..!

Maar tabee, het ga je goed Gast, Linda, Sylvia of hoe je ook mag heten.
gast
gast okt 25 '08
Pacho;
Zien en weten wat je zelf in beweging zet is het begin van bewustwording. Maar denken iets te kunnen veranderen aan iets dat al in beweging gezet is, is onwetendheid.
Eenmaal in beweging kunnen we alleen nog maar ervaren......
Lena
Lena okt 25 '08
Dat kan hoor, ik kan me voorstellen dat dat voor jou zo is, gezien hetgeen ik van je heb mogen lezen.

Kritisch kijken blijft voor mij een eenzijdig standpunt uit slechts een invalshoek en dat mag hoor, maar feitelijkheden is het enige dat nog een beetje meetbaar is, de rest is beleving, en dat is helemaal ok hoor.

Het heeft mij iig weer laten zien dat waarheid niet bestaat en dat ieder mens in zijn eigen wereldje leeft. Het is wel fijn als je gelijkgestemden vind met wie je dat kan delen dat zijn echt cadeautjes op je pad.

kritisch kijken kan ook onderzoekend zijn uit meerdere invalshoeken :)maar goed het is maar hoe je bekijkt natuurlijk
en ja het is altijd fijn om gelijkgestemden tegen te komen.
Lena
Lena okt 25 '08

Ja grappig, zo ken ik je inmiddels, sommige dingen zijn onverstandig op internet te plaatsen, zegt eerder iets over openheid dat het er aanvankelijk stond. Het zegt mij genoeg als iemand daar gewoon overheen trekt en lekker laat staan.

Maarre, probeer je nu de aandacht af te leiden en je eigen leugentje nu op mij te projecteren gast? Mag hoor..!

Maar tabee, het ga je goed Gast, Linda, Sylvia of hoe je ook mag heten.

er bestaat een mooi spreekwoord de pot verwijt de ketel
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '08
Dames, ik probeer het een beetje te volgen, maar waar gaat deze hele discussie nu eigenlijk echt over? Is het zoveel moeite om even de details los te laten en te kijken naar het grotere plaatje?

Die doodoenende one-liners die hier af en toe komen te staan, hebben ondertussen echt geen toegevoegde waarde meer, maar komen meer over als het voeden van het ego.

Wat denken jullie dat er uit een discussie zoals deze, voor moois kan voortkomen? Ik probeer het te vinden, maar kan het toch niet ontdekken. Het zou mooi zijn als jullie dat toch duidelijk zouden kunnen maken.

Kortom, waar gaat dit nu eigenlijk over?
NiN
NiN okt 26 '08

Kortom, waar gaat dit nu eigenlijk over?

Volgens mij gaat het toch echt om dat kauwgomballetje dat uit de snoeppot is gepikt hoor! grin

Overigens kom ik hier nog maar kort maar ik denk dat hetgeen waar het uiteindelijk om gaat al langer speelt...shoot me if i'm wrong.
gast
gast okt 26 '08
Als die kauwgombal maar wel eentje is waar de smaak lang aan blijft zitten en niet zo een waar je een suikerexplosie van krijgt waarbij het glazuur haast van je tanden spat gevolgd door smakeloos rubber laughTenzij je dat nu juist lekker vindt natuurlijk.
Smaken verschillen nu eenmaal wink
admin
admin okt 26 '08
Yup smaken verschillen.

Dag lieve Pacho, bezoeker, medemens, we houden contact hé!
Lena
Lena okt 26 '08
waarom zou pacho enz hier niet meer zijn dan? smirk
er zijn genoeg mensen hier die haar bijdrage als meer dan welkom ervaren,dus pacho enz, ik vraag me af waarom?
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske