Loading...
nl

Huh, wat nu weer?

Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 24 '08
Ik kwam op dit forum per ongeluk voorbij, en meldde me aan.
vraagt het forum natuurlijk een naam.

Ships niet aan gedacht, dus ik verzon maar wat,
bezoeker leek me later ook wel wat.

Hmm, want om mijn werkelijke naam er nu op te zetten,
dat heeft ook zo zijn facetten..

Maar wat suf dat ik daar niet eerder aan dacht
de naam die ik al op mijn hyves had bedacht

Wat een muts toch, maar afijn,
In-spiratie zal het zijn..

Excuses voor het ongemak! tongue
Delen:
gast
gast okt 24 '08
Nou zal de volgende stap dan toch je eigen naam zijn wink
Volgens sommigen
Origineel bericht van: gast
Nou zal de volgende stap dan toch je eigen naam zijn wink

Haha jij eerst! tongue
gast
gast okt 24 '08
Bijna iedereen weet dat ik Sylvia heet. Althans dat kunnen ze weten, ik doe er niet geheimzinnig over. Maar ik vond gast wel toepasselijk vandaar dat ik het niet verander laugh
Volgens sommigen
Haha jaja, jij zit lekker ver weg daar, op je eiland laugh

En wie zegt dan dat Sylvia je echte naam is? Moeten we je geloven op je blauwe ogen, of ben ik dan kritisch?

Geintje tongue

Nee hoor, ik heb daar een hele goeie reden voor, die sommigen inmiddels wel kennen, vandaar...
gast
gast okt 24 '08
Wel een beetje irritant dat je steeds maar berichten gaat veranderen als ik je net iets terug wil zeggen/vragen. Dus bijdeze toch ondanks dat het in een vorig geschrapt berichtje stond.

gast
gast okt 24 '08
Haha, ach het is eigenlijk maar de helft want mijn doopnaam is Linda. Dus vrij vertaald ben ik de slang in het woud winkMijn ogen zijn trouwens niet blauw maar blauw/grijs/groen en een heel klein beetje lichtbruin wink
Volgens sommigen
Gaat over veiligheid van mensen om je even te helpen..dus als je zo vriendelijk wilt zijn het even weg te halen, ben ik je erg dankbaar.
Volgens sommigen
Mensen halen wel vaker iets weg of passen iets aan, als ze terwijl ze het plaatsen beseffen dat het niet nodig is.

Bewerkt door gast (Fri Oct 24 2008 02:15 PM)

En dat is ook helemaal niet erg, internet is wel iets om je bewust van te zijn.
gast
gast okt 24 '08
Ja je hebt gelijk, ook ik verbeter mijn taalfouten wel eens. Ik heb alleen tot nu toe misschien 1 of 2 berichten echt veranderd. Maar het viel me gewoon op dat ik de afgelopen dagen al minstens 4 keer bij reactie op jou bericht geen bericht kon verzenden omdat je hem net aan het veranderen was en de veranderingen zijn iedere keer wel erg drastisch. Vraag me dan af waarom je niet kunt blijven bij de eerste woorden die je schreef, die zeggen ws veel meer over jou dan de ge-edite versie. Jammer dat ik je niet in je spontane versie mag leren kennen.
admin
admin okt 24 '08
Jammer dat Bezoeker niet haar berichten mag aanpassen zodat ze voor haar goed voelen......

Daarbij moet ik zeggen dat ik ook vaak berichten aanpas, soms moet er iets bij, soms moet er iets weg, soms zijn sommige woorden te hard of te zoet en dat zie je pas naderhand.
Maar volgens mij bepaalt de schrijver wat er komt en niet de lezer...en dan uiteindelijk nog the administrator mocht het echt erg zijn.

Dit komt misschien een beetje scherp over, dat is niet zo bedoelt, maar geef een mens eens wat ruimte Sylvia!
Wie zegt dat de berichten van Bezoeker niet spontaan zijn? Omdat ze verbeteringen heeft aangebracht?
Verbeter jij jezelf nooit? Ben je niet spontaan als je je verbeterd?
admin
admin okt 24 '08
Oeps, In-spiratie bedoel ik.. blush
Volgens sommigen
@Kaat blushgrin

@Gast, ik vind het spijtig om te moeten zeggen, maar ook jij past je berichten vaker aan dan je hierboven zegt, alleen ik houd het niet in tel bij, omdat ik dat vreemd vin dom bij te houden. Ik heb gelukkig dankzij een tip vandaag de preview knop ontdekt. En weet je wat dar zo fijn aan is gast? Ik zoek soms naar de juiste woorden om dingen te zeggen. Enerzijds door mijn woordblindheid, waarbij ik de juiste woorden of zinsbouw niet vind om te zeggen wat ik voel (ik lees in beelden) en anderzijds de dingen op tekst eenmaal totaal anders over kunnen komen dan ik ze bedoel. Wanneer ik ze in het dagelijks leven zou zeggen. Dan is er een gesprek en kun je iest gemakkelijker op elkaar reageren. Als hier een teskt staat is die overgeleverd aan interpretatie en ik lees het daarom liever een paar keer door.

De dingen zijn niet zoals ze lijken, meestal niet eigenlijk en ik stoor me er een beetje aan dat jij ook hier meteen zeker denkt te weten wat de reden is, terwijl de werkelijkheid anders is. Ik ben in het dagelijks leven de spontaniteit zelve en de mensen met wie ik contact heb hier, daar voel ik me veilig de dingen wel eens krom te zeggen, omdat ze me een beetje kennen en weten hoe ik iets bedoel, dus je conclusie is niet terecht, dat jij dat niet ziet heeft wellicht een heel andere reden?

Ik blijf het spijtig vinden dat jij iets niet weg wilt halen waar ik om verzocht heb en ook niet getuigen van respect, ik denk dat je niet helemaal begrijpt waar het om gaat, dat is je vergeven bij deze en ik ga ook verder geen discussie aan, want voor mij is er geen strijd slechts een vraag.

Ik hoop dat de mods bij deze zo vriendelijk willen zijn?
Maris1976
Maris1976 okt 24 '08
Quote:
Enerzijds door mijn woordblindheid, waarbij ik de juiste woorden of zinsbouw niet vind om te zeggen wat ik voel (ik lees in beelden) en anderzijds de dingen op tekst eenmaal totaal anders over kunnen komen dan ik ze bedoel.

Sorry, ik wil niet offtopic gaan, maar lezen in beelden , wat moet ik me daar bij voorstellen? Wat apart smile
Liefs Maris
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 24 '08
Hey Pacho/Bezoeker/In-spiratie. Je hebt toch geen identiteitscrisis he? Ik raak iedere keer weer in de war van die naamwijzingen smile. Blijf je dit keer bij deze, of moet ik het maar even uitzetten dat je je displaynaam kan wijzigen wink.
Volgens sommigen
In dát geval zie ik liever dat je mijn profieltje helemaal verwijdert, want het is blijkbaar wel een erg groot probleem, waar van alles van gebrouwen wordt... confused
JulienMoorrees
huh? Het was een grapje hoor. Zag je de winken smileicoontjes er niet bij staan? Mijn excuses als je het verkeerd opgevat had, want zo bedoelde ik het dus in het geheel niet.
Volgens sommigen
Het geeft niet hoor Nims, zit er verder maat niet over in, het hele gedoe heeft me voor mezelf wel wat helder gemaakt smile
JulienMoorrees
Dan is het in ieder geval ergens goed voor geweest. Als je er te dicht op zit, kan je soms niet meer goed overzien waar je nu eigenlijk in terecht bent gekomen. Het kan dan helpen om even afstand te nemen, rustig te gaan zitten en te overzien hoe het hele plaatje eruit ziet.
gast
gast okt 25 '08
Origineel bericht van: Volgens sommigen
Gaat over veiligheid van mensen om je even te helpen..dus als je zo vriendelijk wilt zijn het even weg te halen, ben ik je erg dankbaar.

Waar dit berichtje ineens vandaan komt is me een raadsel want ik heb hem echt niet gelezen anders had ik het heus wel gedaan ondanks ik met de botte bijl hak zo af en toe.

Dus deze conclusie was ook iets te vroeg genomen:

Quote:
Ik blijf het spijtig vinden dat jij iets niet weg wilt halen waar ik om verzocht heb en ook niet getuigen van respect, ik denk dat je niet helemaal begrijpt waar het om gaat,

Ik hoop dat je zelf ook inziet wat het losgemaakt heeft wink
Pagina's: 1 2 3 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy