Loading...
nl

Ik durf ook!

NiN
NiN okt 18 '08
Haai lieverds!

Aangezien ik hier alleen maar heel goede lezingen zie, durf ik ook crazy

Het is een gecropte foto maar t is de enige waar ik recht in de camera kijk...

Delen:
Nymira
Nymira okt 18 '08
Hoi Nin..

goed dat jij ook durft winkHet is apart maar als ik naar je foto kijk zie ik alleen maar een grote imposante indiaan voor me staan. een oeroud wezen die kennis uit wil dragen..verder; nog wat "bijschaven en polijsten"...meer krijg ik even niet.

lieve groet, Nymira.
NiN
NiN okt 18 '08
Dankjewel voor je lezing Nymira.

Wellicht even belangrijk om te melden dat ik op deze foto mijn jongste meisje vasthou en haar energie nogal sterk schijnt te zijn, evt heb ik wel een foto waar ik echt alleen op sta gevonden, dus als dat makkelijker is hoor ik t graag.
Nymira
Nymira okt 18 '08
Ja dat is misschien sowieso handig want de energie vermengt zich natuurlijk altijd..
NiN
NiN okt 18 '08
Ik heb er zelfs 2 gevonden...de onderste is de meest recente, echter al wel weer 3 maanden geleden ongeveer.

NiN
NiN okt 19 '08
Ik heb jullie toch niet laten schrikken ey?
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 20 '08
Het is geen probleem dat je kindje er naast staat, je kijkt mooi de camera in en dat is fijn met fotolezen. Volgens mij heb je er nog een en is er nog een gewenst of op komst wellicht?

Wat heb jij trouwens een prachtige, heldere ogen!

Ik schrijf maar gewoon op wat ik bij je voel. Ik schrijf steeds in ´je bent´ maar dat wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat je ook zo bent. Volg altijd je eigen gevoel daarin..

Je komt me over als een heel gebalanceerde vrouw, en dan met name in je communicatie en je manier van doen in het dagelijks leven. Je kunt heel breed en objectief waarnemen, je hebt oog voor details, maar ook voor het grote geheel. In die zin heb je ook wel zakelijke intuitie, ook al ben je het er niet altijd mee eens, je begrijpt die beslissingen toch wel op instellingsniveau en je bent dan ook goed in staat leiding te geven.

Ik weet niet wat je momenteel doet, maar je zou heel goed op personeelszaken kunnen werken, of bijvoorbeeld een zelfstandige functie in de zorg. Het gekke is ik zie je op een afdeling in een groep, maar ik kan niet goed zien of dat je dat nu al eens gedaan hebt of misschien zou willen gaan doen. Je werkt iig graag met mensen om je heen. Je bent zeker wel tevreden met wat je nu doet, al heeft ieder beroep natuurlijk zijn frustraties, maar als je behoefte krijgt aan iets anders dan ben je wel iemand die dat voor zichzelf gaat realiseren.

Je probeert de dingen doorgaans positief en onbevangen tegemoet te treden en dat maakt jou voor veel mensen prettig gezelschap. Je bent iemand waar mensen/kinderen even steun bij kunnen zoeken, mede omdat je goed luistert, helder en direct bent. Soms wel eens té direct, maar daar kun je dan wel weer mee omgaan. Het is iets dat je van jezelf weet en je probeert daarin ook zeker wel rekening te houden met de gevoelens van andere mensen.

Je bent doelgericht, kunt snel tot de kern komen, wat ook wel eens je makke is, je hebt al gauw zoiets van, ´zit niet zo te zeuren´ of ´pff..zucht..wat een lange vergadering..kan dat niet in twee zinnen..´, en dat zeg je dan ook tegen jezelf of je laat het merken aan degene die naast je zit door het te fluisteren of een gekke bek te trekken en je van binnen is er dan een feestje in jou, waar bijna niemand iets van meekrijgt.

Ook zitten er allerlei gevoelens, overwegingen en filosofieën in je hoofd die een heleboel mensen niet van je kennen, je houd dat ook een beetje voor jezelf. Je bent iemand die veel nadenkt, de dingen van alle kanten wil bekijken en liever niet te snel oordeelt, maar het ook wel nodig heeft om dingen te plaatsen. In die zin denk je nog wel een beetje in hokjes soms al doe je dat zeker niet bewust. Wanneer je dit wel doet, voel je je ook wat schuldig, want dat wil je niet. Zo ook met roddels, je houdt er niet zo van, maar van een smeuiig verhaal doet je oren spitsen en je ziet er zowel de zin als de onzin van in en kunt er ook wel smakelijk om lachen, je zult iemand er niet direct op veroordelen, want je gaat uiteindelijk altijd wel op je eigen gevoel af.

Je bent een kei in het stellen van confronterende vragen en je hebt een groot gevoel voor humor. Je zou daar op dit moment weer wat meer mee kunnen doen, want als het moet kun jij de boel op zijn kop zetten, een ´bokkesprong´ maken op een hele leuke manier, maar je hebt de laatste tijd steeds vaker geen tijd, je zit een beetje veel in je werkmodus. Doe dat op zijn kop zetten maar eens lekker wel, want dat zonnetje maakt jezelf en vele mensen blij en geeft energie voor tien.

Eindeloze discussies is niet jouw ding en je allergie ligt in mensen die zich wat veel bezig houden met details. In die zin kun je dingen heel goed laten varen, maar tegelijkertijd zou je sommige dingen ook wat meer mogen verdiepen. Deze mensen maken jou daarvan bewust al verzet je je daar soms een beetje tegen en zij zich ook tegen jou. Voor hen geldt in feite het omgekeerde.

Je vind het fijn als andere mensen het naar hun zin hebben, daar kun je echt van genieten en je houdt ook van harmonie al ben je best uitgesproken en ga je confrontaties niet uit de weg. Je zoekt soms je balans hier nog een beetje in en ik heb de indruk dat je vaker achteraf denkt..´oooo, had ik nu mijn mond maar gehouden..´ Het is gewoon iets wat bij je hoort, je zegt wat je denkt en er zijn een aantal mensen die dat moeilijk vinden, maar veel mensen die dat waarderen in jouw omgeving, want ze weten waar ze aan toe zijn met je en je inspireert hen weer daardoor. Je verlegd in die zin grenzen voor je omgeving.

Verder ben je een echte regelneef, je overziet dingen en doet de dingen zoveel mogelijk meteen, zodat het klaar is. Verder ben je met van alles bezig en neem je soms wat veel hooi op je vork. Als iemand iets aan je vraagt ben je altijd wel bereid een helpende hand uit te steken of iets te doen voor je medemens. Nu kan jouw vork ook best wat hebben, maar soms is het erg onrustig in jou omdat je in een hoge versnelling staat. Je hebt ook wel vaker behoefte aan rust en nog wat meer diepgang, maar je komt er op een of andere manier nooit zo toe en je bent wat onwennig met stiltes. Je hebt dat ook in gesprekken met mensen. Stilte is iets wat jij snel zult willen doorbreken door ergens anders over te beginnen of een drankje in te gaan schenken.

Je bent een heel betrokken moeder die alles voor haar kinderen zo goed mogelijk probeert te regelen. Opdat ze zich veilig en verzorgd voelen. Het lijkt alsof je soms wel twijfelt over jezelf als moeder, eigenlijk zou je soms gewoon wat meer tijd voor ze vrij willen maken, want je geniet van buiten bezig zijn en om dingetjes te knutselen en te frutselen. Kerstdingetjes, paasdingetjes en haloween, leuk!

Wat ik heel sterk bij je voel is tijdsdruk en haast. Ik heb het gevoel dat je best eens een stapje terug zou mogen doen, wat dingen af zou mogen zeggen om tijd door te kunnen brengen met jezelf en je gezin. Dat wil je ook, maar je weet niet zo goed hoe en hebt daarbij eigenlijk een duwtje in je rug nodig van degenen die naast je staan. Want het zit af en toe wel in je gedachten..maar je twijfelt.

Ook zie ik een vriendin (of zus) die iets langer in lengte oogt als jij en jullie hebben iets leeftijdsverschil (jullie voelen op een of andere manier ook een beetje hetzelfde aan) waar je best goed contact mee hebt, jullie lachen en delen. Staan heel dicht bij elkaar.

Ik heb nogal getwijfeld of ik dit zou plaatsen, maar doe het toch maar bij deze..

Ook zie ik een dame van begin 60 (tenminste zo schat ik het beeld dat ik zie in). Ik zal beschrijven wat ik zie, wellicht herken jij haar. Ze heeft een lichtblauwe trui met een colletje en een nette dames broek, waar ik mee wil zeggen ze ziet er verzorgd en ook wel modieus uit, ze heeft ketting om met een ovaal hangertje (iets van Maria of zo, het is iig een plaatje waar iets op ge-etst is) en ze is een beetje rondborstig, ze is niet groot en ook niet dik, het gewicht zit wat op haar buik en heupen, ze staat wat naar voren en ze hield van zelfgebakken appeltaart. Ook hield ze wel van zoete dingetjes, ik zie ook een klein glaasje likeur of van die zoete muskaatwijn. Ze heeft ietsjes slag in haar haren die een beetje glanzend grijs zijn en ze heeft een gevoelige huid.

Ook voel ik pijn in haar botten/spieren/gewrichten en haar suiker is niet zo goed. Ze voelt licht, gezellig, een tikje betuttelend, maar ook weer heel lief en frohlich aan. Beetje een bezige bij, druk met andere vrouwen en/of verenigingen, lekker in de weer. Belletje met die en die en een vraagbaak voor veel mensen. Ze heeft een bril op, met zon kettinkje eraan en ze knikt hoofdschuddend terwijl ze zegt: ´Lieve kind neem eens wat tijd voor jezelf, speel, lach, en dans, het leven is maar zo kort, ik dacht ook dat door er steeds maar voor iedereen te zijn belangrijk was, maar dat is niet waar het om gaat, doe dat in het klein met de mensen direct om je heen, dat is meer dan genoeg, voor ieder ander ben je al een zonnetje in je aanwezigheid, dat is echt meer dan voldoende.. ik wist het ook niet, ik had geen idee dat het zo zou zijn, echt geen idee, zo mooi, zo ánders...ik wil je echt meegeven dat de dingen waar je je nu druk om maakt er echt niet toe doen, je huis en de dingen er om heen, maak je geen zorgen, het komt wel goed, ga er maar niet te veel in op, doe wat je moet doen, maar laat het daarbij, je mag volledig onbezorgd door het leven gaan..wees goed, zoals je bent..heb plezier, geniet...´

Ik weet niet wie dit is, maar ze heeft dichtbij je gestaan. Ik ben een ramp in namen, maar het eerste wat in me opkwam is een naam met een e…emmy of elly of iets wat een beetje zo klinkt. Dus ik zet het er bij deze toch maar even bij, maar hier twijfel ik echt over.

Nou Nin, dat was wat ik bij je foto voelde, wellicht zit ik er helemaal naast, want ik ben erg onervaren en het blijft soms lastig de dingen goed te interpreteren, in dat geval mijn excuses, maar ik hoop natuurlijk dat je er iets aan hebt..

Liefs, bezoeker
NiN
NiN okt 20 '08
Lieve bezoeker, bedankt voor je mega uitgebreide lezing!

Kan ik je hierover in een pbtje antwoorden zodat er ruimte overblijft voor de evt andere fotolezers?
Nymira
Nymira okt 24 '08
Hoi Nin!

ik was eigenlijk wel benieuwd naar je reactie op de lezing van Inspiratie, wat er wel/niet klopt ! of wou je er nog even mee wachten..

warme groet Nymira.
NiN
NiN okt 25 '08
@Nymira, thnx voor de belangstelling!

Ik kan heel kort zijn over de lezing van volgens sommige/inspiratie (verwarring:P)

Zeer treffende lezing!

Nagenoeg klopte alles,alleen sommige dingen die ze had gelezen had ik al zelf ingezien en daar had ik al verandering in gebracht maar t viel uiteindelijk wel erg op zijn plaats.

Hier doel ik op het vele werken en daardoor oa twijfelen over t moederschap. Zelfs t zetje in de rug van degeen die naast me staat hierin klopte.

Nog typischer was het hangertje met de madonna ets.

De dame die ze omschrijft is mijn mamma, die had dit jaar 60 geworden...

Overigens heb ik ervoor gekozen de foto's te laten verwijderen.

Nymira
Nymira okt 25 '08
mooi om te lezen...ja ze is hiermee erg goed en hopelijk is het niet haar laatste.. eek
NiN
NiN okt 26 '08
@Nims, bedankt!

Ik mis iets geloof ik...hoezo zou het haar laatste moeten zijn?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki