Loading...
nl

kunnen geesten je iets aandoen?

NiN
NiN okt 18 '08
Hoe bedoel je Thomas?
Thomas A
Thomas A okt 18 '08
Dat de pijn - die wordt opgelost - uiteindelijk ook de veranderingen teweeg brengen die je DNA verandert. Dit is bewezen onlangs, na jaren lange universitaire onderzoeken.
NiN
NiN okt 18 '08
Oke dankjewel voor je verhelderende antwoord.
admin
admin okt 19 '08
Duizeligheid, hoofdpijnen, sommige voedingswaren die je ineens niet meer kan verdragen, er kunnen vele klachten ontstaan.
Lees maar eens in de topic van bewustzijnverandering.
Het zijn wel dingen die voorbij gaan, hoewel ik met die voedingsmiddelen wel vaak worstel, mijn lijf geeft heel duidelijk aan absoluut geen "vreemde"stoffen te willen, geen voorverpakte mora snacks dus bijvoorbeeld. Als het niet vers is word ik standaard misselijk en beroerd, en ik geloof niet dat dat is omdat ik het al verwacht van te voren.

Vooral veel wandelen en goed aarden helpt, ga eens een boom knuffelen. Oh ja en veel, heel veel water drinken! Gewoon je huis een keer poetsen is ook heel aards mocht je niet graag afstanden lopen. Of een lekkere maaltijd koken en daar echt tijd voor nemen, ook heel aards.
Als je veel pijntjes hebt laat dan de spirituele dingen even los, soms kunnen die de stroom zo versterken dat je er nog meer last van krijgt.
Ik ga vaak mediteren op die pijnplek en vaak komt er een gedachte boven die te maken heeft met die bewuste blokkade, niet altijd natuurlijk, soms is er ook niets aan de hand.
Doe wat met die gedachten, kijk er eens naar en probeer voor jezelf uit te vissen of dat gevoel klopt en doe er wat mee als je dat kunt.
silke
silke okt 21 '08
Het vreemde is dat ik het laatste anderhalf jaar veel last heb van bijna-flauwtes. Ookal eet ik genoeg dat ik dan het gevoel heb dat ik heel erg zwak wordt en geen kracht meer heb. Net alsof oud aan het worden ben gek genoeg confusedik vroeg me ook al af of het aan de "veranderingen" zouden kunnen liggen. Ik neem elke dag vitaminen en eet behoorlijk veel fruit en om de 3 maanden moet ik naar de dokter voor een pilvoorschift en doet dan altijd een onderzoekje. en als er iets was zei hij het wel...

Ik heb nog nooit geesteverschijningen gezien. Ondanks dat scherm ik me toch altijd af zoals in dit topic omschreven wordt. dat kun je inderdaad het beste doen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 21 '08
Controleer ook je pyramide van licht, of de andere methodes om te ervan te vergewissen dat je geen auralifters bij je hebt.

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki