Loading...
nl

Absolute levensvraag...

NiN
NiN okt 18 '08
Nou lekker dan!!

Denk ik volg Innekes advies braaf op, het is tenslotte haar kluts dus zij weet er het beste mee om te gaan...

Haal de deksel van de pan, ligt ze me braaf aan te kijken. Dus ik maak t plastic zakje open, stop me hand erin om haar eruit te halen...BIJT ZE ME!

Ik heb dus snel de deksel weer op de pan gedaan hoor, bakkie water erbovenop gezet.

Dan kun je haar daar snel indoen als je hier bent.

Ze zingt nu een liedje van Queen...I want to break free
nikskeuh
nikskeuh okt 18 '08
Origineel bericht van: NiN
Waar blijft in Vredesnaam toch altijd die andere sok???

ha ha laugh
Das wel een goeie Nin, en helemaal waar!

groetjes
admin
admin okt 19 '08
Lololol, die is leuk Thomas!
Urbanus das echt lang geleden smile
Stardust
Stardust okt 19 '08
Ik heb een verzameling alleenstaande sokken.
Op spookachtige manier verdwijnen hun spiegelbeelden en worden ze weduwe of weduwnaar. Soms vallen er gaten in van de rouw.

Een pen die ik jaren miste lag in de rand van de wasmachine een raadsel dat de inkt er niet uitgelopen was na vele hete wasbeurten.

Erger is dat ik mijn splinternieuwe Amropas kwijt ben en niet kan bedenken waar die weggetoverd is. Welke helderziende geeft de reddende tip?
Thomas A
Thomas A okt 19 '08
Stardust, je hebt iets op je pas gelegd!! vermoedelijk een paar tijdschriften..........

Je zult maar sok zijn zeg. Wat een hopeloos bestaan!!! Ik sprak eens een sok die als een voetveeg behandeld werd. Onwelriekende voeten en te lange nagels maakten een hel van haar bestaan. Ze begon meer en meer respect te krijgen voor mensen als Franciscus van Assisi, die zijn leven verder blootvoets ging.

Het is toch ook heerlijk om op blote voeten te lopen en zo de aarde onder je voeten waar te nemen toch. Maar toch ook, al liggen er enkele sokken in je kledingkast te wachten op het moment dat de wederhelft van het paar ooit achter de wasmachine of elders tevoorschijn komt. Verschillende sokken moet toch mogen in deze absolute levensvraagtijd????
admin
admin okt 19 '08
ja, maar je staat toch wel enigszins voor joker als je onverwacht als moeder mee moet doen met de pmt training van zoonlief en je staat daar met een blauwe en een witte sok aan..... laugh
Het was echt wel heel grappig, omdat ik altijd vanuit mijn werk ga heb ik mijn kostuum aan, keurige witte blouse en donkerblauwe broek met hetzelfde colbertje. Daaronder mooie blauwe laarzen met een hakje. Maar daar kan je natuurlijk niet mee rennen, dus heb ik in mijn kostumeke en de bewuste blauwe en witte sok door de gymzaal gerend, tot hilariteit van de kinderen natuurlijk.. crazy
Stardust
Stardust okt 19 '08
Origineel bericht van: Thomas A
Stardust, je hebt iets op je pas gelegd!! vermoedelijk een paar tijdschriften..........

Hoi Thomas
Bedankt voor je reaktie, maar ik ben er nog niet uit.

Hemel kun je iets meer zeggen of wie ook?
Ik lees bijna nooit tijdschriften.
Keek onder boeken en papieren en weet niet waar ik het zoeken kan?
Ging twee weken op reis en meende de pas te hebben meegenomen, maar daar bleek ik een oude pas op zak te hebben. Dus meende ik dat hij wel thuis zou liggen of in een kledingstuk, neen hoor, niet te vinden. Ook niet in de auto.
Wist ik maar ietsje meer over de lokatie. Het zou in jou visie bijna alleen de huiskamer kunnen zijn.

Help? Wie weet raad?
Waar blijven de helderzienden?

Liefs
admin
admin okt 19 '08
Lieve Stardust,

Ik heb echt mijn best gedaan maar kom niet verder als een pas die ergens in een achter broek zak zou zitten. Ik ga ervan uit dat je die al allemaal gecontroleerd hebt smile
Rechterkontzak, strakke broek.
Stardust
Stardust okt 19 '08
Karin

Dank je lieverd, ik zal nogmaals kijken, maar ik heb inderdaad alle broeken nagevoeld. Als hij morgen niet gevonden is, vraag ik een nieuwe aan.

Liefs,
NiN
NiN okt 19 '08
nah!!

Hier zijn de sokken hoor...

Voor de muggenzifters onder ons, als die er zijn...

Hij is een tikkeltje vulgair...
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 19 '08
Whahah hij is briljant!
NiN
NiN okt 19 '08
*proest*

Op een eigenaardige manier vind ik het nog knap gevonden ook!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420