Loading...
nl

Automatisch schrift.

NiN
NiN okt 16 '08
Onlangs kreeg ik van mijn aankomend spiritueel begeleidster een automatisch schrift.

Ik vind dit zo bijzonder dat ik het graag wil delen, overigens gaat deze dame mij ook helpen om dichter bij mezelf te komen met als einddoel zelf ook automatisch schrift te mogen ervaren.

Abraham, wil je alsjeblieft meer vertellen over Chiara?

Loop met mij samen deze weg. Ook ik ben onder de indruk van haar liefdevolle blik. Lieve Nin, Chiara is een vrolijk meisje met veel talenten. Zo zal zij gaan ontdekken wat vrede is, ook al heeft ze zo nu en dan verdriet.
(boodschap voor Nin): Geloof in jezelf en breng vrede in jouw huis. Gebruik je leven om te delen, om te veranderen van dat wat niet goed voelt, vul je hart met liefde. Chiara zal je mogen helpen in jouw proces. Zij is de boodschapper van licht en vrede. Laat haar vrij wanneer zij met zichzelf worstelt. Zij heeft ruimte nodig om te leven in harmonie met zichzelf. Zo zal ze zichzelf bezeren, als ze krampachtig zichzelf probeert los te worstelen. Voorkom dit en accepteer haar gevoelens in deze.

Is Chiara een kristalkindje?

Chiara is de brenger van vrede en licht. Zo zal zij in haar leven vele anderen doen aanraken met haar touch, met haar Zijn. Haar energetische vermogens zijn rijkelijk aanwezig, echter blijft het altijd wel haar keuze om hiermee om te gaan. Vervolgens mag zij leren omgaan met haar talent op het gebied van communicatie. Deze zal in de loop der jaren sterker gaan ontwikkelen en haar brengen bij haar kracht. Vul geen dingen voor haar in, zij weet zelf wat bij haar past, echter heeft ze wel een sterke hand nodig die haar begeleidt en ondersteunt. Deze krachten zal zij nodig hebben omdat te kunnen bewerkstelligen waar zij voor staat.

Kun je iets meer vertellen over Chiara’s vorig leven?

Laat mij vertellen dat Chiara komt uit het rijk der hemelen. Voorwaar, voorwaar ik zeg u; spreek en u zal ontvangen de liefde Gods. Chiara is een mooie incarnatie vanuit een leven in een wereld vol liefde, zij heeft veel gevoeld en ervaren tijdens haar reis naar de aarde. Op haar weg heeft ze mogen ervaren wat haar taken zullen zijn, haar talenten en haar leermomenten. Vervolgens heeft ze besloten om te komen in een periode vol vrede en rust in haar ziel.


Waarom heeft zij zo’n verbonden gevoel met E's(naam aangepast) familie?

Gelijk liefde komt in haart hart, voelt ze verbondenheid met al wat leeft. Zij heeft veel verandering tot stand gebracht in het leven van vele mensen. Gebruikt zij haar kracht, dan zal deze verandering door vele mensen waarneembaar zijn. Het feit dat zij zich zo aangetrokken voelt met bepaalde energieën, houdt in dat deze energieën haar die liefde geven waar zij naar verlangt. Bepaalde banden zijn sterker dan andere banden, omdat deze verder gaan dan het huidige leven, ook deze band waar jullie over spreken is er één die heel ver terug gaat; de band van vader en zoon, van vader en dochter, van moeder en zoon, van moeder en dochter. Vele aspecten zijn uitgewerkt en ontleedt, vele leermomenten zijn beleefd. Waarom nu juist deze band? Dankbaarheid is wat zij voelt, dankbaarheid en liefde, laat het zo zijn.

Abraham, waarom heeft Nin het altijd zo koud?

Volg de stroom der liefde. Koud zijn, maakt verlangen naar warmte groot. Koud zijn is gelijk aan het buitengesloten voelen voor je eigen huis. Waarom ontken je je eigen huis? Blijf niet langer buiten staan, maar stap in je kracht en ervaar dan de ware warmte voor je ziel.

Hoe kan Nin binnenstappen?

Het durven omgaan met je krachten is een moeilijke stap als je je krachten nog niet goed kent. Ninetta zal gaan mogen leren voelen en haar energiehuishouding gaan verkennen, kamertje voor kamertje binnenstappen, je staat niet gelijk met je neus op de hoogste verdieping. Je bepaalt zelf je snelheid. Gewoon door de deur te openen, je angsten opzij te zetten, begin je met kennismaken. De geestelijke wereld is om je heen, om iedereen heen. Waarneembaar wordt zij pas, als je jezelf goed leert kennen. Stap daarom naar binnen, leer jezelf kennen en leer jouw eigen verbondenheid met de spirituele wereld kennen.

Abraham, kun je me meer vertellen over Nin's begeleiders?

Vooralsnog heeft Nin kennis gemaakt met de spirituele begeleiders om haar heen, via haar innerlijke stem. Voortaan zal zij gaan spreken tot haar in de vorm van beeld en geluid. Nin zorgt voor verandering als zij zelf accepteert wie zij is, volledig en vol vertrouwen.

Kun je mij de naam van haar gids vertellen?

Ook nu weer moet jij je overgeven aan onze energie Grethe. Haar naam is …. Koniama….. twijfel niet”
**
Opmerking over de laatste vraag: Omdat ik niet zo veel met namen heb, en deze niet goed aanvoel zet ik onderstaande vraag even tussen aanhalingstekens. Ik vraag aan je Nin, om je begeleiders nog even vrienden te noemen, totdat je zelf de juiste namen doorkrijgt


Dank jullie voor jullie warme en liefdevolle woorden.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 16 '08
Origineel bericht van: NiN

Laat mij vertellen dat Chiara komt uit het rijk der hemelen. Voorwaar, voorwaar ik zeg u; spreek en u zal ontvangen de liefde Gods.

Hey wat leuk, een jong engelmensje! laugh
proost
proost okt 16 '08
Chiara en Koniama, twee namen met beide een gevoelswaarde.
De spanning, die je daarvan voelt, hoe diep gaat dat gevoel?
Net zoiets als de blijde en de verdrietige kant van het leven?
NiN
NiN okt 16 '08
@Ninms, een engeltje is t zeker maar echt wel met de bekende b soms ervoor hoor.

IK heb natuurlijk gelijk gevraagt of ze dan een geincarneerd engeltje is maar dat was haar niet helemaal duidelijk, wel dat ze heel dichtbij de bron heeft gestaan voor ze de keuze maakte opnieuw op aarde te komen.

Ze werd wel enorm emotioneel toen ze dit stukje schreef.

@proost, ik begrijp je berichtje niet helemaal. Doel je op de spanning die ik voel tijdens het schrijven van deze dame?
want ik ben gewoon braaf een boekje aan het lezen als zij schrijft en af en toe verklaard ze eea nader.

Of doel je op de spanning die ik voelde nadat ik deze informatie had gekregen? Dat was geen spanning maar eerder een bevestiging van wat ik een soort van voelde, wat betreft Chiara dan.
Hetgeen ik na de algehele brief voelde en dat bleef nog enkele dagen na-sudderen is idd het beste te omschrijven als de blije kant van het leven...wonderbaarlijk mooi.

En natuurlijk hoort bij de blije kant ook automatisch de verdrietige kant, dus daar kan ik niet omheen...
nikskeuh
nikskeuh okt 18 '08
Wat bijzonder Nin smile
bedankt voor het delen!
NiN
NiN okt 18 '08
Graag gedaan!

Aangezien ik vaker naar deze dame zal gaan in de toekomst zal ik deze brieven vaker met jullie delen!
gast
gast okt 18 '08
NiN
NiN okt 18 '08
Dankjewel voor dit supermooie nummer Gast!

Natuurlijk stond ie al in de playlist van manlief.

Ben zelf nl half italiaanse, dus zodoende.

Ik spreek de taal alleen net niet goed genoeg om het liedje te vertalen helaas..Google levert tot nog toe ook niks op.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki