NOTE: deze droom heb ik een aantal weken voor het laatst gehad, nadat iemand er haar visie iop had gegeven.Echter wil ik hem toch met jullie delen voor evt aanvullende info
Al 3 keer deze week heb ik gedroomd dat mijn jongste (op de avatar-foto) verdrinkt in de sloot voor mijn ouderlijke huis.
Ik heb de droom ongeveer een week geleden ook al gehad.
Ik ben er soms net op tijd bij om haar er toch uit te trekken maar dan t volgende moment ontglipt ze me en ben ik niet meer op tijd, danwel omdat de oudste in de *weg* staat of ik me niet snel genoeg kan bewegen en zie ik haar zo naar onderen zinken.
Dus ze verdrinkt eigenlijk 1 keer bijna en dan alsnog in de zelfde droom en dat al 3 keer acher elkaar, deze week.
Vanmorgen in mijn 2de slaap, ging het volgende eraan vooraf.
Ik had haar in de wind van de poort gezet in dr kinderwagen, want ze houdt enorm van de wind in haar gezichtje.
Toen ik haar ging halen, bleken de riempjes van de kinderwagen los en stond ze gewoon naast de kinderwagen. Ik dacht nog, jees wat een geluk, voor hetzelfde was ze naar de sloot gelopen en verdronken.
T volgende moment staan we ineens bij de sloot en loopt ze er zo in maar ze kon een soort een van zwemmen en ik kon haar nog pakken. Niks aan t handje dus, volgens mij was ze geen eens nat.
Daarna loopt ze weer naar de sloot en ik ga ervan uit dat de oudste haar wel pakt maar die doet dat om een of andere reden niet. Dus ik mopper nog op de jongste met woorden die ik normaal never nooit zou gebruiken.
De jongste twijfelt maar loopt dan toch de sloot in en deze keer kon ik haar niet pakken en zie haar dus zo naar benee zinken...
Echter in mijn droom voelde ik dat het een droom is op t moment dat ze helemaal weg was en werd in mijn droom wakker, wel in mijn eigen bed maar eigenlijk droomde ik nog...snappie?
Omdat ik weet dat terugkerende dromen iets te vertellen hebben wil ik zeer graag jullie visie op deze droom.