Loading...
nl

onzeker...

Wendy's
Wendy's dec 19 '06
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '06
 Quote:
Origineel van Wendy's:
Je bent er stil van? Wie zwijgt stemt toe. Dus nu heb ik toch gelijk?
Charlie
Charlie dec 20 '06
NiMS, waarom komen er in ongelukken in het verkeer negen van de tien keer alleen maar kerels achter het stuur vandaan? Voor zover het stuur nog op de goeie plek zit. Mannen: Maken een ongeluk in het verkeer, komen dan aggresief uit het wrak en beginnen dan ruzie te maken over wie nou de oorzaak was. Kortom: zonder mannen in het verkeer, gebeuren er minder ongelukken. Of krijgen mannen hun rijbewijs bij een pakje boter??
Charlie
Charlie dec 20 '06
Nu snap ik gelijk waarom negen van de tien keer het de vrouwen zijn die onzekerheden hebben. Hoe kan het ook anders met mannen die ze even afbekken??
LPChip
LPChip dec 20 '06
 Quote:
Origineel van Charlie:
NiMS, waarom komen er in ongelukken in het verkeer negen van de tien keer alleen maar kerels achter het stuur vandaan? Voor zover het stuur nog op de goeie plek zit. Mannen: Maken een ongeluk in het verkeer, komen dan aggresief uit het wrak en beginnen dan ruzie te maken over wie nou de oorzaak was. Kortom: zonder mannen in het verkeer, gebeuren er minder ongelukken. Of krijgen mannen hun rijbewijs bij een pakje boter??
Mannen krijgen inderdaad vaker een aanrijding, maar dat komt simpel weg omdat er veel meer mannen zijn die deelnemen aan het verkeer. Als je echter percentueel het aantal ongelukken voor mannen en vrouwen apart legt, dan zijn deze zo'n beetje gelijk. Wat echter opvalt uit deze onderzoeken is dat: mannen ongelukken krijgen omdat ze te hard rijden, waar vrouwen ongelukken krijgen omdat ze te zacht/onzeker rijden. (bron: Wegmisbruikers, hun bron: CBR)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 20 '06
Daarnaast is het wel zo dat de meeste mannen een ongeluk krijgen, maar uit de statistiek blijkt dat deze meeste ongelukken worden VEROORZAAKT door vrouwen. De man die op de weg zit, moet dan uitwijken of reageren op een rare actie, en krijgt daardoor een ongeluk. En de veroorzaker heeft het vaak niet eens in de gaten.
Heaven
Heaven dec 20 '06
Ach gelukkig is er altijd nog wetenschappelijk bewezen dat de vrouw slimmer is dan de man... dat moet nog enige gerustelling zijn toch?

en ja, is echt zo! :p
JulienMoorrees
 Quote:
Origineel van Heaven:
Ach gelukkig is er altijd nog wetenschappelijk bewezen dat de vrouw slimmer is dan de man... dat moet nog enige gerustelling zijn toch?

en ja, is echt zo! :p
Ik weet niet precies hoe je hierbij komt? Maar uit iedere IQ test blijkt weer dat de man gemiddeld een hoger IQ heeft. Het scheelt niet veel hoor, maar toch is het zo.
Thomas A
Thomas A dec 20 '06
vrouwelijke energie is slimmer, meer verbonden met het kosmische en ook een veel gevoeliger energie........
mannelijke energie is aardser, materieëler, grof stoffelijk krachtiger.
zij horen zowel bij mannen en vrouwen in balans te zijn om dualiteit te elimineren en om in harmonie te kunnen staan met het zelf........

mannen en vrouwen vergelijken is nog van voor de tijd dat wij iets wisten.

Thomas
Heaven
Heaven dec 20 '06
volgens.. mij heb je het mis..... maar ok geen zin om op te zoeken :)

ps: Was trouwens niet naar Thomas bedoeld..
Die poste geloof ik tegelijk!
JulienMoorrees
Vrouwelijk is de gevoels kant.
Mannelijk is de materiele kant.
Het kind is de ontdekkende kant.

Een gebalanceerd mens heeft alle 3e kanten in balans. Als moderator zijnde wil ik vragen om deze discussie verder te staken en ontopic te gaan.

Het ging over onzeker zijn, en de vraag hoe je daarmee om kunt gaan. Ik denk zelf dat als je volledig in balans met jezelf bent, dat je een stuk minder onzeker zult zijn.
Thomas A
Thomas A dec 20 '06
Ja
Charlie
Charlie dec 20 '06
 Quote:
Origineel van LPChip:
Mannen krijgen inderdaad vaker een aanrijding, maar dat komt simpel weg omdat er veel meer mannen zijn die deelnemen aan het verkeer. Als je echter percentueel het aantal ongelukken voor mannen en vrouwen apart legt, dan zijn deze zo'n beetje gelijk. Wat echter opvalt uit deze onderzoeken is dat: mannen ongelukken krijgen omdat ze te hard rijden, waar vrouwen ongelukken krijgen omdat ze te zacht/onzeker rijden. (bron: Wegmisbruikers, hun bron: CBR) [/QB]
En hoe komen ze aan die onzekerheden???
LPChip
LPChip dec 20 '06
 Quote:
Origineel van Charlie:
En hoe komen ze aan die onzekerheden???
Naar aanleiding van Nims's vraag ga ik hier niet verder op in. Het is het dan ook niet waard om elkaar af te kraken.
Wendy's
Wendy's dec 20 '06
 Quote:
Als moderator zijnde wil ik vragen om deze discussie verder te staken en ontopic te gaan.

Het ging over onzeker zijn, en de vraag hoe je daarmee om kunt gaan.
idd ;)
Charlie
Charlie dec 21 '06
Sorry, hoor. Ik zeg al niets meer. :o:(
Thomas A
Thomas A dec 21 '06
misschien wordt iedereen hier in dit topic wat onzeker en vindt het derhalve wat lastig om hier mee om te gaan?

Thomas
Charlie
Charlie dec 21 '06
huh?? Wat bedoel je, Thomas??
Thomas A
Thomas A dec 21 '06
grapje
Heaven
Heaven dec 21 '06
Jeetje mina zeg! en dit topic ging nog wel over mijnnnnn onzekerheden hoor! pft! lekker is dat!
:(
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske