Loading...
nl

onzeker...

Heaven
Heaven dec 13 '06
De laatste maanden ben ik nogal onzeker over alles... Ik zit nog op school.. maar de richting bevalt me niet... maar voor die laatste paar maandjes wil ik het toch afmaken.. ik doe in me vrije tijd wel leuk werk... en dat zorgt er weer voor dat ik dan wel weer wat meer zelf vertrouwen krijg... nou komt zometeen de keuze.. nog een opleiding gaan doen.. of gewoon gaan werken... de keuze vindt ik lastig omdat hij bepalend ook zal zijn voor mijn toekomst.. waar doe ik goed aan.. en als ik nu stop.. red ik het dan ook.. en kom ik dan ook waar ik wil zijn...
En kan ik het wel... dat is nog wel de grootste vraag... ik ben niet echt het type, wat echt netjes elke dag op school zit.. wel me werk af hoor daar niet van.. maar om er elke dag 9uur te zitten pff...

Maargoed... gekke ik eigenlijk.. maar denk wie weet...schrijf het iniedergeval van me af :o
Delen:
Debiorah
Debiorah dec 13 '06
Ik snap je dilemma, ik heb hetzelfde gehad. Na de Havo ben ik gaan samenwonen en ben dus begonnen met werken. Via mijn werk deed ik er wel een mbo-opleiding bij maar dit boeide mij niet echt en het was ook nog eens veel te makkelijk. Na 5 jaar te hebben gewerkt heb ik er toch voor gekozen om weer te gaan studeren. Ik ben dit jaar september gestart en ik ben nu heel blij dat ik heb doorgezet.Zelf ben ik ook geen schoolzitter, maar ik zorg net zoals jou ervoor dat ik af heb wat moet.

Ik weet niet welke opleiding je nu doet en welke richting je eventueel uit zou willen. Maar ik denk dat als je nu nog geen keus kunt maken het niet erg is als je eerst gaat werken. Aan de andere kant werken lijkt heel leuk en je krijgt maandelijks loon maar het is ook niet alles.

Heb je al ideeen over wat je wilt gaan doen?
Wendy's
Wendy's dec 13 '06
 Quote:
nou komt zometeen de keuze.. nog een opleiding gaan doen.. of gewoon gaan werken... de keuze vindt ik lastig omdat hij bepalend ook zal zijn voor mijn toekomst..
Ik snap dat deze keuze lastig voor je is.
Zelf moet ik ook zulke keuzes maken. Ik doe nu 5Havo, jah en wat ga ik hierna doen? Ik heb veel keuzes, maar welke is nu het beste. Werken, sporten of opleiding? Ik weet het echt niet. Ik ben een topsportster, en niet elke school houdt daar rekening mee. Ook heb ik eraan gedacht om voor 1jaar naar turkije te verhuizen (maar dit is een grote stap). Maar dit topic gaat niet over mij, dus ik hou er even mee op ;).

Ik zou er even goed over na denken. Ik snap dat dit een moeilijke keuze voor je is. Ik zou het in jouw situatie ook echt niet weten!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 14 '06
Idd erg lastig. Toch weet je ook dat er een einde aan zit, dus ik zou zeggen, houdt nog even vol!
Destiny
Destiny dec 14 '06
Even volhouden je zal er later profijt van hebben
Heaven
Heaven dec 14 '06
Ja ik ga ook wel volhouden en weet ook wel dat ik het uiteindelijk wel haal.. Ik doe trouwens de opleiding ICT.. Tja vrouwen en computers hé...
Maargoed dat is het probleem niet.. binair rekenen kan ook een vrouw, programmeren ook en javascript schrijven is ook een eitje...
hahaha maar het intresseerd me allemaal niet zo die informatie.. het is niet meer zo dat het 'leuk' is om te leren..

Maargoed.. welllicht een andere opleiding..

Of toch werken...?
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '06
Vrouwen en computers haha. Sommige zijn er super handig in. Maar over het algemeen .....
Thomas A
Thomas A dec 19 '06
NiMS let je wel op de doelstelling van het forum
JulienMoorrees
Ik was nog niet klaar ;)...

Maar over het algemeen zijn ze heel lief.
Heaven
Heaven dec 19 '06
Tja, wat moet ik daar nou op zeggen hé
LPChip
LPChip dec 19 '06
Het is niet zo dat vrouwen slechter zijn met een computer dan mannen, maar vrouwen hebben zelf vaak de mentaliteit dat ze het zelf niet kunnen. Als je denkt dat je iets niet kan, dan kan je het ook niet.

Zo heb ik een collega, die zelf zegt dat ze slecht is met computers en dat ze altijd stuk gaan bij haar enzo, maar als ik ondertussen zie dat wanneer ze een vraag stelt, die best moeilijk is, en ook nog zelf het antwoord geeft, zegt dat eigenlijk genoeg.

Dat gaat zeg maar zo:

"Hoe moet ik in excel die cellen verbergen? Dat is toch selecteren zo, en dan met rechts verbergen, toch? Ja, ik ben ook zo slecht met computers..."
Destiny
Destiny dec 19 '06
ahum ?? er zijn zeker geen mannen die de computer om zeep kunnen helpen?

zeker netzoiets als mannen rijden beter??

vrouwen zijn zeker alleen maar goed voor sex en in de keuken?

donderop zeg ook vrouwen kunnen wat!
Heaven
Heaven dec 19 '06
hahahahaha!!!! das nog eens een goed andwoord :D:D
Destiny
Destiny dec 19 '06
ja kom het is toch zo...

Mannen hebben ook wel dingen die ze niet kunnen hoor...
Het is niet zo dat in elke vrouw een dom blondje schuilt!

mannen kunnen niet koken... mannen kunnen het huishouden niet zoals het hoort vergeten altijd wat...

mannen kunnen hun eigne kleren niet wassen... mannen kennen geen gevoelens

Zo kan ik ook beginnen

Jeetje nims dit had ik nou niet van jou verwacht en lchip.. tjah

Neej sorry kan me er erg kwaad om maken!
Wendy's
Wendy's dec 19 '06
wahahah.. geweldig dit! :D
Mimi*
Mimi* dec 19 '06
Goeie Destiney,

ze zeggen wel allemaal vrouwen doen niks maar die doen meer dan mannen. Ze gaan werken komen thuis en vragen wanneer gaan we eten en dan gaan ze op de bank liggen en tv kijken of de krant uitgebreid lezen! Maar dat doen niet alle mannen he! ;)
Destiny
Destiny dec 19 '06
Nee okee niet alle mannen doet het.. maar over het algemeen wel :p Die van mij doet het gelukkig niet is een uitzondering wat mannen betreft... ik ben soms wel beter met de pc dan hem! En hij soms beter in de huishouding dan ik... Dus jah... maar vind het gewoon onzin om zoiets aante kaarten
Mannen zijn niet altijd beter... Jullie zijn juist veel slechter omdat jullie alleen maar denken dat jullie goed zijn terwijl dit niet zo is
Heaven
Heaven dec 19 '06
hahahaha zo nims, wat je nu allemaal wel niet los maakt :p
JulienMoorrees
Toch opvallend dat alleen de vrouwen hierop meteen reageren. Uiteraard zijn er uitzonderingen daarom zei ik ook, over het algemeen....

En ja, over het algemeen zijn vrouwen slechter in autorijden. Voel je vooral niet aangesproken als je wel goed kunt rijden of kunt computeren. Toch zou je een aan een grote groep moeten vragen of ze het verschil kunnen uitleggen tussen: Een
CPU
Harde Schijf
Intern Geheugen

(p.s. Heaven is uitgesloten ;)).
JulienMoorrees
 Quote:
Origineel van Mimi*:
Goeie Destiney,

ze zeggen wel allemaal vrouwen doen niks maar die doen meer dan mannen. Ze gaan werken komen thuis en vragen wanneer gaan we eten en dan gaan ze op de bank liggen en tv kijken of de krant uitgebreid lezen! Maar dat doen niet alle mannen he! ;)
Idd, zo kook ik namelijk iedere dag het eten :).
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420