Origineel bericht van: Lena10
kritiek, kritisch zijn, of zoals jij het liever noemt feeback is gewoon onderdeel van het leven dus begrijp nog steeds je weerstand hier niet in
een opsomming van wat er mis is met de mens op allerlei gebied is echter ook geen goede feedback ik zou er haast somber van worden
een opsomming van wat er mis is met de mens op allerlei gebied is echter ook geen goede feedback ik zou er haast somber van worden
Nou het is niet alleen kommer en kwel hoor en er is niets mis met de mens, en dat staat er ook niet naar mijn idee.
Er zijn wel maatschappelijke ontwikkelingen gaande die ons niet somber hoeven te maken maar die wel ergens het resultaat van zijn. Waar we dus, net zoals je jouw manier van met kritiek omgaan uitlegt, eens naar kunnen kijken. Het gaat over medemensen en ik weet natuurlijk niet hoe dat voor jou is, maar mij raakt dat wel hoor.
Vind het ook wel opvallend dat juist jij dit zegt, want ik heb al regelmatig zien gebeuren dat wanneer iemand hier iets uitspreekt naar een ander, wat misschien niet eens als kritiek bedoeld is, jij de eerste bent die reageert en complimentjes gaat geven en/of datgene wat gezegd is, als niet waar of onterecht te benoemen. Ik vraag me af of jij daar wel zo goed mee om kunt gaan?
Fijn he kritiek?!
Bovenstaande is niet bedoeld om je te kwetsen, ik wilde alleen iets laten zien, omdat jij zelf al aangaf dat je er goed tegen kunt en dit je waarschijnlijk niet zal kwetsen.
Ik heb hier alleen maar weergegeven wat ik je zie doen. Het is niet opbouwend wat er staat, maar nog niet eens zo erg als kritiek soms kan gaan, ik had ook nog een hele invulling kunnen geven. En vind jij dat gewoon, iets om van te leren?
Het zegt ook helemaal niets over wie je bent. En is zeer beperkt want dit is een forum, ik zie vanuit mijn perceptie en we zien hier maar een heel klein stukje van elkaar. Wellicht heb ik tientallen andere berichten van jou gemist die totaal iets anders laten zien.