Loading...
nl

ik ben zeer benieuwd ! ;-)

Anne
Anne nov 15 '08
Maar om even op dat kleine heksje terug te komen...ik weet bijna wel zeker dat je er eentje bent geweest.

hahahha misschien wel ja tongueweet het niet precies weet niet hoe ik het moet weten?

over mijn eigen hekszijn..het is me eens eerder verteld maar heb zelf ook flashbacks ervaren van verschillende periodes maar daar wil ik nu niet teveel op ingaan

Dat is erg apart dat je flashbacks erover hebt, jammer dat je er niet teveel op in wil gaan.

Liefs aNNe
Nymira
Nymira nov 16 '08
hoi Anna,

weet je ook waarom je het graag wilt weten wat je in een vorig leven bent geweest? Is het gewoon uit nieuwschierigheid en lijkt het je leuk om te ervaren of is het omdat je nu dingen niet duidelijk hebt en er puzzelstukjes ontbreken ?
Voor mij waren het bepaald geen prettige flashbacks, vnl. het gevoel van niet te mogen zijn wie ik ben, en daar erg alleen in te staan....in een beangstigende omgeving waarin bepaalde machtshebbers mij vertelden wat te doen en mijn lot konden bepalen... ik heb het een paar keer ervaren tijdens een verruimd bewustzijn...oa een keer tijdens een sjamanistisch ayahuascaritueel..na een healingbijeenkomst..en tijdens een ademsessie...en dit kwam spontaan ik was er niet bewust naar op zoek , maar het heeft mij meer begrip gebracht over bepaalde angsten in het nu en het begrijpen waar dat mee te maken heeft maar dat dit nu in deze tijd er volledig kan en mag zijn..
Anne
Anne dec 2 '08
Hej Nymira,

Beetje laten reactie maar was het helemaal vergeten blush

Ik zou het interessant vinden om te weten wie ik was in vorige levens, maar ook zouden er voor mijn gevoel puzzelstukken in een vallen wat betreft dit leven. Ik zou naar mijn gevoel het leven van nu beter kunnen begrijpen en nog beter begrijpen wie ik nu ben smile

Krijg jij die flashbacks spontaan of was je onder behandeling van regressietherapie?

Liefs aNNe
Nymira
Nymira dec 3 '08
heej Anne,

Zie voor de antwoorden mijn laatste stukje...
maar als je er meer over wilt weten is een professionele reading misschien ook een idee? lieve groet Nymira.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420