Hi Julien,
allereerst bedankt voor je supertreffende lezing en wil graag even reageren.....
Als eerste wil ik je medium-gaves even naar de oppervlakte brengen. Je kan met overledenen communiceren en misschien ook nog wel geesten zien. Het is in ieder geval erg sterk aanwezig en mocht je daar nog niet zoveel mee bezig zijn, dan wil ik je aanraden om daar wat meer in te verdiepen.
*
frappant dat je dat zegt!! ik kreeg er kippevel van.... het is me weleens vaker gezegd...(t'zal later misschien een grotere rol gaan spelen )maar heb het kraantje denk ik een beetje dichtgedraaid omdat ik een poosje niet goed in mijn lichaam zat (door traumatische gebeurtenissen in het verleden)en 'gek' werd van al die indrukken..ik heb me eerst op het aarden gericht en het gewoon maar fatsoenlijk aanwezig zijn, wat wel belangrijk is als je je met deze zaken bezighoud.
geesten zie ik niet...dwz. als 'fysieke'energieverschijning maar zie en voel ze wel als een innerlijk beeld.
langzaam gaat het kraantje nu weer open maar zit er nog een oude angst op...om dit naar buiten te brengen en hierop te leren vertrouwen..maar dankzij het forum kan ik hier dus goed mee oefenen
(n.b Ik ga in januari beginnen aan een lichtwerkopleiding.)
Ik zie ook een beetje dat je jezelf in sommige opzichten verwaarloosd. Alsof je vindt dat je dat niet verdient hebt. Ik vraag me af waarom je dat doet, en of dat iets met misbruik te maken heeft. (Sorry als ik nu iets heel vervelends zeg).
*
geeft niet als je iets vervelends zegt , liever iemand die iets vervelends zegt waar ik wat mee kan dan iemand die dat niet durft te zeggen.
Ja, eigenlijk heb je gelijk als ik goed naar mezelf kijk....ik heb mezelf de laatste tijd een beetje aan de kant gezet en niet zo goed voor mezelf gezorgd..
misbruik zeg je...kun je dat wat toelichten? er speelt nl. wel iets op dit moment en ben benieuwd of het datgene is wat jij bedoeld....
Verder ben je heel erg gevoelig en kom je daardoor niet altijd even duidelijk over op andere mensen. Ik weet eigenlijk niet of je je bewust bent van hoe jij over komt op andere mensen. Ik heb namelijk het idee dat mensen jou altijd iets langer aankijken dan normaal, of iets bijzonders in je zien dat ze niet kunnen plaatsen. Ik weet alleen niet of je hiervan zelf ook bewust bent.
*
haha grappig dat je dat zegt....jij zegt dat dat is omdat ze iets bijzonders in me zien...ik denk weleens dat ze dat doen omdat ze iets vreemds aan me zien..of niet zo goed weten hoe ze me moeten plaatsen..of zich wellicht niet zo op hun gemak voelen bij me...
een eerste indruk vind ik weleens lastig en verwarrend..en dat bedoel je denk ik met dat onduidelijk overkomen...omdat ik zoveel voel en dat er vaak nogal verschil zit tussen wat iemand zegt en wat iemand uitstraalt , maar dingen ook nog weleens naar me toehaal die eigenlijk bij de ander thuishoort....en soms dingen meen te 'horen'die anderen denken, en dat is knap lastig soms...
Ik vind jou een heel erg open persoonlijkheid, en houdt niet van geheimen. Je hebt zelf ook eigenlijk geen geheimen en kan dus soms ook iets te makkelijk eruit gooien waarvan het achteraf niet zo handig was.
*
nee ik niet zo goed tegen geheimen en wil soms het naadje van de kous weten als ik voel dat iemand iets achterhoud of de zaken anders voorspiegelt dan ze zijn...dus oprechtheid staat bij mij hoog in het vaandel.
en klopt, af en toe gooi ik er weleens te snel dingen uit, en vergeet soms dat het voor mij 'transparant'zijn van andere mensen niet door iedereen zo beleefd wordt, en niet door iedereen op prijs wordt gesteld.
Dat je onzeker bent, weet je zelf ook en is echt nergens voor nodig. Dat jij niet doorsnee bent, is niet iets waarom je er een punt van moet maken. Tenslotte maken zij er een punt van, en ben jij gewoon wie je bent .
*die onzekerheid is nog een restant van vroeger*
Tot slot wil ik nog wel iets zeggen over het chaotische in je. Wat meer structuur in je leven zou je wel eens kunnen helpen. Want ik heb het gevoel dat dat op dit moment ontbreekt in je leven. Maar ik wil er wel bij zeggen, als je er geen last van hebt, moet je er vooral niets aan doen!
*
haha, ben redelijk chaotisch...maar heb nog wel orde in mijn eigen chaos ! ik weet precies waar alles ligt in mijn huis...(het ziet er bij mij zelfs fantastisch opgeruimd uit
maar t'hangt ook een beetje samen met mijn gemoedstoestand denk ik....
mmjaa, wat die structuur betreft..die is prima zoals die nu is.
Verrassend goed Julien, wat jij uit een foto haalt en ik vind je directheid prettig ! lieve groet Nymira.