Loading...
nl

ik ben zeer benieuwd ! ;-)

Nymira
Nymira okt 15 '08

mijn nieuwschierigheid wint het van mijn angst mn foto te plaatsen en in de openbaarheid te treden....k'ben benieuwd wat jullie eruit halen...!

Nymira.
Delen:
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 15 '08
Hee Nymira, leuk om je hier te zien grin
Liefs!
Anne
Anne okt 15 '08
Hej nymira ik zal komende dagen je foto is lezen smile
Goed dat je hem neer heb gezet
Liefs aNNe
Nymira
Nymira okt 16 '08
hoi, ja ik hoef van jou (helaas) niet veel meer te verwachten he...;-) heb immers al een fantastisch treffende reading van je gehad....ga zo door bezoeker met je wijze inzichten ;-) liefs Nymira.
Nymira
Nymira okt 16 '08
Hoi Anne, leuk...ik zie het wel tegemoet een dezer dagen...
liefs Nymira.
misschien handig nog toe te voegen dat ik ook zit met een vraag en dat is dat ik bepaalde weerstanden voel om stappen te zetten en ik soms niet goed weet waar dat mee te maken heeft..
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 16 '08
Origineel bericht van: Nymira
hoi, ja ik hoef van jou (helaas) niet veel meer te verwachten he...;-) heb immers al een fantastisch treffende reading van je gehad....ga zo door bezoeker met je wijze inzichten ;-) liefs Nymira.

laugh

Heerlijk mens, is erg lief van je! Ik hoop i.i.g. dat je er iets aan gehad hebt. En ik hoop daarbij dat je nog meer dingen krijgt aangereikt die jou tot die keuze of stap in jezelf kunnen brengen.

Liefs!!

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 16 '08
Hoi Nymira,

Ik wil ook graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel en niet klopt.

Als eerste wil ik je medium-gaves even naar de oppervlakte brengen. Je kan met overledenen communiceren en misschien ook nog wel geesten zien. Het is in ieder geval erg sterk aanwezig en mocht je daar nog niet zoveel mee bezig zijn, dan wil ik je aanraden om daar wat meer in te verdiepen.

Ik zie ook een beetje dat je jezelf in sommige opzichten verwaarloosd. Alsof je vindt dat je dat niet verdient hebt. Ik vraag me af waarom je dat doet, en of dat iets met misbruik te maken heeft. (Sorry als ik nu iets heel vervelends zeg).

Verder ben je heel erg gevoelig en kom je daardoor niet altijd even duidelijk over op andere mensen. Ik weet eigenlijk niet of je je bewust bent van hoe jij over komt op andere mensen. Ik heb namelijk het idee dat mensen jou altijd iets langer aankijken dan normaal, of iets bijzonders in je zien dat ze niet kunnen plaatsen. Ik weet alleen niet of je hiervan zelf ook bewust bent.

Ik vind jou een heel erg open persoonlijkheid, en houdt niet van geheimen. Je hebt zelf ook eigenlijk geen geheimen en kan dus soms ook iets te makkelijk eruit gooien waarvan het achteraf niet zo handig was.

Daarmee komt wel je eerlijkheid naar boven, want goudeerlijk dat ben je wel. Helaas niet altijd in je eigen voordeel, maar je voelt je er goed bij smiledus stop daar ook vooral niet mee.

Dat je onzeker bent, weet je zelf ook en is echt nergens voor nodig. Dat jij niet doorsnee bent, is niet iets waarom je er een punt van moet maken. Tenslotte maken zij er een punt van, en ben jij gewoon wie je bent laugh.

Tot slot wil ik nog wel iets zeggen over het chaotische in je. Wat meer structuur in je leven zou je wel eens kunnen helpen. Want ik heb het gevoel dat dat op dit moment ontbreekt in je leven. Maar ik wil er wel bij zeggen, als je er geen last van hebt, moet je er vooral niets aan doen!

Goed dit was mijn lezing. Ik ben erg beniewd naar je reactie en wat je ervan vindt. Vooral vind ik het leuk om te horen wat wel / niet klopt.

Groetjes Julien.

p.s. Bezoeker, waar kan ik jouw lezing vinden op het forum? Ik heb hem namelijk niet voorbij zien komen. Zou je hem toch alsnog even in dit topic online willen zetten, want dat is wel een beetje "policy" om geen prive fotolezingen op merudi te doen. (Vraag me er anders maar even naar dan leg ik het je wel uit.)
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 16 '08
Hoi Nims,

Excuses daarvoor, het was meer een gesprek en daarin ontstond een lezing over en weer (zie ook roep eens wat). Geen enkel probleem natuurlijk en ik heb er eerlijk gezegd ook niet bij stil gestaan hoor. Ik laat het graag aan Nymira over of ze deze wil plaatsen.

Liefs!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '08
Geen enkel probleem hoor. Ik doe ook mijn "taak" als administrator maar wink. En als Nymira er geen bezwaar tegen heeft, dan lees ik het ook graag.
Nymira
Nymira okt 17 '08
Hoi Julien,

bedankt voor jouw lezing..k'ben er eventjes stil van...ik reageer later op de dag.. want wil daar even aandachtig voor gaan zitten..
wat de lezing van bezoeker betreft die is inderdaad toen spontaan ontstaan en wil ik er zeker wel bijzetten....maar omdat daar wat dingetjes al uitgediept zijn wil ik er nog even mee wachten, aangezien er misschien nog anderen zijn die nog een lezing willen plaatsen zoals bijv. eh Anne ? winkof wellicht Thomas.. )of iemand anders nog...
En dan zal ik een dezer dagen die reading er ook bijzetten,
goed ? groetjes van Nymira...
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '08
Is prima hoor, ik ben benieuwd naar je reactie.
Nymira
Nymira okt 18 '08
Hi Julien,

allereerst bedankt voor je supertreffende lezing en wil graag even reageren.....
Als eerste wil ik je medium-gaves even naar de oppervlakte brengen. Je kan met overledenen communiceren en misschien ook nog wel geesten zien. Het is in ieder geval erg sterk aanwezig en mocht je daar nog niet zoveel mee bezig zijn, dan wil ik je aanraden om daar wat meer in te verdiepen.

* frappant dat je dat zegt!! ik kreeg er kippevel van.... het is me weleens vaker gezegd...(t'zal later misschien een grotere rol gaan spelen )maar heb het kraantje denk ik een beetje dichtgedraaid omdat ik een poosje niet goed in mijn lichaam zat (door traumatische gebeurtenissen in het verleden)en 'gek' werd van al die indrukken..ik heb me eerst op het aarden gericht en het gewoon maar fatsoenlijk aanwezig zijn, wat wel belangrijk is als je je met deze zaken bezighoud.
geesten zie ik niet...dwz. als 'fysieke'energieverschijning maar zie en voel ze wel als een innerlijk beeld.
langzaam gaat het kraantje nu weer open maar zit er nog een oude angst op...om dit naar buiten te brengen en hierop te leren vertrouwen..maar dankzij het forum kan ik hier dus goed mee oefenen smile
(n.b Ik ga in januari beginnen aan een lichtwerkopleiding.)

Ik zie ook een beetje dat je jezelf in sommige opzichten verwaarloosd. Alsof je vindt dat je dat niet verdient hebt. Ik vraag me af waarom je dat doet, en of dat iets met misbruik te maken heeft. (Sorry als ik nu iets heel vervelends zeg).

* geeft niet als je iets vervelends zegt , liever iemand die iets vervelends zegt waar ik wat mee kan dan iemand die dat niet durft te zeggen.
Ja, eigenlijk heb je gelijk als ik goed naar mezelf kijk....ik heb mezelf de laatste tijd een beetje aan de kant gezet en niet zo goed voor mezelf gezorgd..
misbruik zeg je...kun je dat wat toelichten? er speelt nl. wel iets op dit moment en ben benieuwd of het datgene is wat jij bedoeld....

Verder ben je heel erg gevoelig en kom je daardoor niet altijd even duidelijk over op andere mensen. Ik weet eigenlijk niet of je je bewust bent van hoe jij over komt op andere mensen. Ik heb namelijk het idee dat mensen jou altijd iets langer aankijken dan normaal, of iets bijzonders in je zien dat ze niet kunnen plaatsen. Ik weet alleen niet of je hiervan zelf ook bewust bent.

* haha grappig dat je dat zegt....jij zegt dat dat is omdat ze iets bijzonders in me zien...ik denk weleens dat ze dat doen omdat ze iets vreemds aan me zien..of niet zo goed weten hoe ze me moeten plaatsen..of zich wellicht niet zo op hun gemak voelen bij me...
een eerste indruk vind ik weleens lastig en verwarrend..en dat bedoel je denk ik met dat onduidelijk overkomen...omdat ik zoveel voel en dat er vaak nogal verschil zit tussen wat iemand zegt en wat iemand uitstraalt , maar dingen ook nog weleens naar me toehaal die eigenlijk bij de ander thuishoort....en soms dingen meen te 'horen'die anderen denken, en dat is knap lastig soms...

Ik vind jou een heel erg open persoonlijkheid, en houdt niet van geheimen. Je hebt zelf ook eigenlijk geen geheimen en kan dus soms ook iets te makkelijk eruit gooien waarvan het achteraf niet zo handig was.

* nee ik niet zo goed tegen geheimen en wil soms het naadje van de kous weten als ik voel dat iemand iets achterhoud of de zaken anders voorspiegelt dan ze zijn...dus oprechtheid staat bij mij hoog in het vaandel.
en klopt, af en toe gooi ik er weleens te snel dingen uit, en vergeet soms dat het voor mij 'transparant'zijn van andere mensen niet door iedereen zo beleefd wordt, en niet door iedereen op prijs wordt gesteld.

Dat je onzeker bent, weet je zelf ook en is echt nergens voor nodig. Dat jij niet doorsnee bent, is niet iets waarom je er een punt van moet maken. Tenslotte maken zij er een punt van, en ben jij gewoon wie je bent .
*die onzekerheid is nog een restant van vroeger*

Tot slot wil ik nog wel iets zeggen over het chaotische in je. Wat meer structuur in je leven zou je wel eens kunnen helpen. Want ik heb het gevoel dat dat op dit moment ontbreekt in je leven. Maar ik wil er wel bij zeggen, als je er geen last van hebt, moet je er vooral niets aan doen!

* haha, ben redelijk chaotisch...maar heb nog wel orde in mijn eigen chaos ! ik weet precies waar alles ligt in mijn huis...(het ziet er bij mij zelfs fantastisch opgeruimd uit smilemaar t'hangt ook een beetje samen met mijn gemoedstoestand denk ik....
mmjaa, wat die structuur betreft..die is prima zoals die nu is.
Verrassend goed Julien, wat jij uit een foto haalt en ik vind je directheid prettig ! lieve groet Nymira.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 18 '08
Ik ben blij dat je er blij mee bent smile. En bedankt voor je reactie. Wat betreft misbruik heb ik niet iets concreets, maar alleen maar dat misbruik een rol speelt.
Nymira
Nymira okt 18 '08
Er is op dit moment wel een persoon om me heen waarvan ik twijfel of het goed voor me is..omdat het nogal wat energie vergt..ik geef meer dan dat ik er voor terugkrijg, en moet hierin een beslissing gaan nemen denk ik voor eigen bestwil ...dat was ook de vraag waar ik mee zat..waarschijnlijk voel je dat..en is dit het zoveelste signaal wat ik krijg dat ik mezelf tekort doe..
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 18 '08
Het zou kunnen, ik weet het niet. Ga af op je gevoel en doe er iets mee smile.
Nymira
Nymira okt 19 '08
Hierbij nog even de reading van bezoeker..

Zoals beloofd hierbij ook mijn reactie. Houd je voor ogen dat het slechts mijn kijk op jou is, volg altijd je eigen gevoel hoor.

Ik begin maar gewoon te schrijven, ik zie wel wat ik wil gaan zeggen...

Om allereerst even in te gaan op jouw specifieke vraag omtrent de persoon waar je mee omgaat..denk ik dat het iemand is die niet zo goed weet wat ie wil, is het niet? en soms wat moeite heeft met het nemen van verantwoording en dat botst met jouw (soms te) grote verantwoordelijkheidsgevoel. Het gevaar is dat jij het juk dubbel gaat dragen en je dan soms wat alleen voelt staan.

Heb ook het gevoel dat je in wezen ook een vrijbuiter bent maar dat in jezelf soms niet zo ziet..... Maar er zijn ook andere factoren die maken dat je iets minder vrij bent en ik vermoed dat dat met kinderen te maken heeft.

Je bent absoluut niet bang voor confrontaties. Geloof me dat is een bijzondere mooie eigenschap die je verder helpt. Je gaat na wat twijfel dwars door de dingen heen en dat is goed, al voel je natuurlijk soms de weerstand en ga je twijfelen aan jezelf. Niet doen! Kijk daar eens goed en kritisch naar, waar zit em die weerstand, is dat niet jouw binnenste die je iets verteld. Irritatie is ook zo´n signaal, een nuttig signaal, luister er naar. Ieder mens is waardevol, maar welke mensen helpen jou ook verder?

Ik vind je een heel mooi mens, bijzonder gevoelig en integer. Jij bent enorm veelzijdig, enerzijds kun je heel sterk zijn, maar tegelijkertijd súpergevoelig en meelevend. Pas een klein beetje op dat het niet in dragen omslaat, want je bent echt geneigd om in het meedragen van andermans probleem om te slaan. Soms denk je dat dat de bedoeling hier is. Maar medelijden is iets totaal anders als medeleven of medelijden. Neem daar gerust eens wat meer afstand van. Wees niet bang, Je lijkt niet op de mensen uit je jeugd, helemaal niet zelfs.

Wanneer dat eenmaal gebeurd vraag je jezelf ook wel eens af hoe dat nu kon gebeuren en sla om in een sterke houding, alsof je jezelf steeds bij wilt sturen. Het is goed daar naar een balans te zoeken in jezelf, soms wat meer afstand te houden en de ander te laten komen. Voel maar gewoon of iets je bevalt of niet en laat het daar bij.

Je bent bijzonder kunstzinnig, hebt oog voor harmonieuze en creatieve dingen en ik heb het gevoel dat er een nieuw pad voor je ligt. Het zal me niets verbazen als je een andere weg in wilt slaan, maar nog niet zo goed durft. In zeker zin ben je een beetje bang voor veranderingen. Maar ik heb het gevoel dat je toch het beste gewoon je hart kunt volgen, natuurlijk dat kan niet onbezonnen, maar regel dat zo goed mogelijk dat je van een minimum kunt rondkomen en aanvaard de consequenties en vertrouw erop dat je de hulp krijgt die nodig is. Ik zie een stroom over je heen komen. Een stroom van creativiteit en comfort.

om nog even op die persoon terug te komen.. vraag jezelf eens heel eerlijk af, of het bevredigend is voor jou, of dat het je ergens belemmerd. En waar ben je precies bang voor? Probeer anders een time-out, ga even los en kijk eens hoe dat gaat. Kies dan eens opnieuw wat je wel of niet wilt!

Het lijkt alsof jij afhankelijk bent, maar dat ben je helemaal niet, in relaties is het meestal andersom en voelt de man die je treft de onafhankelijk in jou.

Je bent momenteel wat bang in het diepe te springen, ergens zit er nog een oude veroordeling (van huis uit) in jou, die je parten speelt als een stemmetje op de achtergrond, dat is alles.

Laat je familie even voor wat het is. Kunnen jullie delen dan is dat goed, maar is het niet, dan laat het maar even. Het is niet altijd zo dat je de dingen maar goed moet houden of moet bemiddelen, soms is een afstand, ruimte voor jezelf de rijkdom op zich. Iets om ook binnen je familie te leren en hen in die afstand dankbaar voor te zijn.

Ik zie dat een beetje als een kind dat begint te sparen, het doet een duit in zijn spaarpot en van de ouders krijgt het er de rest van een bedrag bij. Zo werkt het ook in de universele
eenheid. Zet een stap en merk op dat er hulp naar je toekomt in de vorm die goed voor je is.

Ik heb dan ook sterk de indruk dat er meer veranderingen voor de deur staan. In je vriendenkring, je werkomgeving, je woonomgeving. Het is aan jou waar je het eerste begint, heus zet gewoon een stap die je hart je ingeeft. Ik weet zeker dat je het ook voelt. Begin gewoon met opruimen, alleen nog te doen wat jou goed voelt. Je bent aan het transformeren op alle vlakken, dus geef je maar over, het is onvermijdelijk want dit is wat jij diep van binnen wilt. Voel maar..

Verder ben je een leeuw als het om onrecht gaat en ben je een enorme doorzetter. Je hebt veel gevoel voor je medemens, bent heel intuitief, doortastend en kritisch. Een waar, sterk zonnetje in huis. Maar zie jij je eigen schoonheid ook? Kijk eens goed, want je bent een pracht.

Ik wens je alleen mensen op je pad die je verrijken en die jou tot bloei kunnen laten komen, vrij van beperkingen of jaloezie, want daar heb je nogal eens mee te maken gehad.
Gun jezelf het beste en haal je schouders op, sommige mensen zijn eenmaal veelzijdig en steken wat verder boven het maaiveld uit, niets mis mee. Dus kijk goed rond en ontmoet die anderen die er net als jij bovenuit steken, wees zeker kritisch, zij helpen je daadwerkelijk te groeien en te bloeien.

Als een lotus die ieder jaar opnieuw transformeert.

Geef je maar over..en stap door veranderingen heen.

Nou Nymira, ik weet nooit wat er precies komt, soms weet ik niet waarom ik dingen schrijf, maar ik dat jij het begrijpt en dat dit hetgene is wat jouw onderliggende vraag een beetje beantwoord, het kan zijn dat er wat typfoutjes in staan of dat mijn zinsopbouw niet al te best is. Ik hoop dat je daar doorheen kunt lezen.

Als je nog vragen hebt of als je de dingen anders voelt hoor ik het natuurlijk heel graag! Natuurlijk vind ik het wel fijn om te weten of je er iets mee kunt en of ik geen onzin zit te vertellen

Veel liefs,

bezoeker
Anne
Anne okt 20 '08
Nymira,

Heb eindelijk wat tijd om je foto te lezen zoals ik had beloofd smile
Hoor graag van je wat je ervan vind en denkt.

Gevoeligheid..........

Je bent een erg gevoelig persoon dat heeft ook te maken met je gave. Je trekt dingen erg gauw op jezelf. Als mensen wat vertelllen in het algemeen over mensen dan vergelijk jij jezelf daar altijd mee om te kijken of je niet ''raar'' bent ''anders dan anderen'' Dit zijn uitspraken van vroeger je voelde je vroeger toen je jonger was vaak anders dan anderen en je dacht dat je raar was omdat mensen je gevoeligheid Jou niet konde begrijpen. Het is nu wel minder geworden maar er rest nog een stukje van dat verleden in je.

Gaves.............

Je hebt veel gaves. Heldervoelend Helderwetend Helderziend denk ik misschien nog wel meer.
Je voelt dingen heel goed aan van andere mensen en je weet dingen ook erg goed van andere mensen. Je ziet vaak beelden voor je die wat te betekenen hebben en die jij doorgeeft aan die persoon waar het voor bestemd is. Een soort doorgeefluik ben je. Je voelt en weet dingen en je ziet ook dingen en weet ze over te brengen aan de mensen waar ze voor gelden. Soort boodschapper.

Spiritueel........

Je bent erg spiritueel. Mede dankzij je gaves maar ik denk dat het altijd al in je zat dat je het spirituele erg interessant vond en je er thuis voelde net zoals het paranormale. Wel was je in het begin wat angstig en soms nog wel eens.
Het voelt net of je in een vorig leven een heks bent geweest of iemand die erg veel wist spiritueel was maar denk aan een heks. Je was in je vorige leven ook erg spiritueel. Je uitte dat ook in het openbaar maar dat werd niet in dank afgenomen. Hierdoor ben je in dit leven er ook nog wat ''voorzichtig mee en angstig soms''.

Dit leven...............

Je bent iemand die altijd eerlijk is. Die angstig is en op let wanneer zei haar ding kan zegen. Je bent niet iemand die maar in het rond schreeuwt. Je bent heel rustig en heel stil vinden mensen je. Maar als je wat te zegen hebt dan laat je dat ook wel horen je bent alleen soms nog wat angstig hiermee. Je twijfelt vaak aan jezelf of je alles wel goed doet. Ik denk dat het komt doordat je veel dingen hebt meegemaakt die niet zo leuk waren in dit leven en daardoor angstig ben en oplettend.

Je laat ook vaak over je heen lopen omdat je jezelf niet altijd zo hard laat horen. Niet dat dat niet goed is. Maar op komen voor jezelf vond je erg moeilijk en nu nog wel een klein beetje. Je laat soms over je heen lopen wat helemaal niet nodig is.
Je bent een sterk persoon met een goed hard die heel krachtig is de mensen zouden eerder ''bang'' van jou moeten zijn ookal is dat niet het goede word dan jij voor hun.
Nymira
Nymira okt 21 '08
Hoi Anne, bedankt ook voor jouw goede lezing..

mijn bold en kleurknoppen werken gewoon echt niet mad!! dus maar even met een sterretje dan..

Gevoeligheid..........

Je bent een erg gevoelig persoon dat heeft ook te maken met je gave. Je trekt dingen erg gauw op jezelf. Als mensen wat vertelllen in het algemeen over mensen dan vergelijk jij jezelf daar altijd mee om te kijken of je niet ''raar'' bent ''anders dan anderen'' Dit zijn uitspraken van vroeger je voelde je vroeger toen je jonger was vaak anders dan anderen en je dacht dat je raar was omdat mensen je gevoeligheid Jou niet konde begrijpen. Het is nu wel minder geworden maar er rest nog een stukje van dat verleden in je.

*Dit doe ik nog weleens ja...ik ben totaal niet in een 'spirituele' omgeving grootgeworden en het paranormale was van de duivel....er is me dus altijd verteld dat ik erg achterdochtig en het niet klopte wat ik zei.. dat heeft me vaak aan mezelf doen twijfelen*

Gaves.............

Je hebt veel gaves. Heldervoelend Helderwetend Helderziend denk ik misschien nog wel meer.
Je voelt dingen heel goed aan van andere mensen en je weet dingen ook erg goed van andere mensen. Je ziet vaak beelden voor je die wat te betekenen hebben en die jij doorgeeft aan die persoon waar het voor bestemd is. Een soort doorgeefluik ben je. Je voelt en weet dingen en je ziet ook dingen en weet ze over te brengen aan de mensen waar ze voor gelden. Soort boodschapper.

blushnou nou nou....zal ik gelijk maar een blauwe jurk aantrekken dan? (ik heb ook ingestraald water te koop) zoals je misschien hebt gelezen heb ik me gedeeltelijk voor deze gevoeligheden afgesloten omdat ik dat niet kon handelen doordat de aarding nog niet helemaal stevig genoeg is.*

Spiritueel........

Je bent erg spiritueel. Mede dankzij je gaves maar ik denk dat het altijd al in je zat dat je het spirituele erg interessant vond en je er thuis voelde net zoals het paranormale. Wel was je in het begin wat angstig en soms nog wel eens.
Het voelt net of je in een vorig leven een heks bent geweest of iemand die erg veel wist spiritueel was maar denk aan een heks. Je was in je vorige leven ook erg spiritueel. Je uitte dat ook in het openbaar maar dat werd niet in dank afgenomen. Hierdoor ben je in dit leven er ook nog wat ''voorzichtig mee en angstig soms''.

* Ja dat klopt het spirituele heeft me van kleins af aan al getrokken en voelde heel vertrouwd voor mij ...helaas moest mijn (zwaar gereformeerde) omgeving er niets van weten en baden ze in stilte voor me (en nog steeds)dat ik tot inkeer zou komen en wellicht nog voor de ondergang gered kan worden.
Een heks? haha....ja, een echte heks, en ben verschillende keren gekooid, verketterd en in slangenkuilen geworpen.
Dat zal me nu niet weer gebeuren! wink
deze oude angst die hier nog op zit kwam zo duidelijk naar voren toen mijn eerste reading erbij stond,,,het zweet brak me letterlijk uit en had echt het gevoel ...nu weten ze me te vinden , had ik mijn mond maar gehouden, een soort onbewuste doodsangst leek het wel...
maarre ben jij ook niet een klein gemeen heksje geweest? wink

Dit leven...............

Je bent iemand die altijd eerlijk is. Die angstig is en op let wanneer zei haar ding kan zegen. Je bent niet iemand die maar in het rond schreeuwt. Je bent heel rustig en heel stil vinden mensen je. Maar als je wat te zegen hebt dan laat je dat ook wel horen je bent alleen soms nog wat angstig hiermee. Je twijfelt vaak aan jezelf of je alles wel goed doet. Ik denk dat het komt doordat je veel dingen hebt meegemaakt die niet zo leuk waren in dit leven en daardoor angstig ben en oplettend.

* Ja dat klopt , ik twijfel nog weleens teveel voordat ik wat ga zeggen en wik en weeg alles goed af...ik hou absoluut niet van rondschreeuwen of andere mensen die dat doen..en teveel gekakel en geklets terwijl het over niks gaat...maar flap er aan de andere kant soms ook weer te snel iets uit omdat ik wel direct weer ben..(beetje een tegenstijdigheid in mezelf denk ik)
alhoewel, tegenstrijdig....ook weer niet..het zit beide wel in me al naar gelang de situatie, en mijn gevoel van onveilig/veiligheid. Dit heeft grotendeels nog te maken met een staartje uit mijn jeugd waarin eenzaamheid en een gevoel van niet begrepen voelen een grote rol heeft gespeeld.

Je laat ook vaak over je heen lopen omdat je jezelf niet altijd zo hard laat horen. Niet dat dat niet goed is. Maar op komen voor jezelf vond je erg moeilijk en nu nog wel een klein beetje. Je laat soms over je heen lopen wat helemaal niet nodig is.
Je bent een sterk persoon met een goed hard die heel krachtig is de mensen zouden eerder ''bang'' van jou moeten zijn ook al is dat niet het goede word

* dit klopt niet helemaal....ben wel tolerant maar laat NIET over me heenlopen..
al kan het zijn dat mensen zich in eerste instantie daar weleens in vergissen omdat ik soms kwetsbaar kan overkomen en misschien reageer ik niet a la minute op iets..omdat dingen nogal bij me binnen kunnen komen en ik snel geshoqeerd kan zijn, en ahw dan even uit het lood geslagen ben.
maar ik herstel me weer en kom daar later dan zeker op terug om het een en ander recht te zetten en kan daar dan ook best heel direct en fel in zijn... (alhoewel ik dit in grote groepen wel weer lastiger vind )

Anne het klopt bijna allemaal......dankjewel!
Anne
Anne okt 21 '08
Hej nymira,

Hoop dat je verder wat hebt aan de fotolezing of er wat mee kan smile

Maar is het echt zo dat je in je vorige leven een heks bent geweest? Heb je dat laten onderzoeken of denk je dat tongue

* Ja dat klopt het spirituele heeft me van kleins af aan al getrokken en voelde heel vertrouwd voor mij ...helaas moest mijn (zwaar gereformeerde) omgeving er niets van weten en baden ze in stilte voor me (en nog steeds)dat ik tot inkeer zou komen en wellicht nog voor de ondergang gered kan worden.
Een heks? haha....ja, een echte heks, en ben verschillende keren gekooid, verketterd en in slangenkuilen geworpen.
Dat zal me nu niet weer gebeuren!
deze oude angst die hier nog op zit kwam zo duidelijk naar voren toen mijn eerste reading erbij stond,,,het zweet brak me letterlijk uit en had echt het gevoel ...nu weten ze me te vinden , had ik mijn mond maar gehouden, een soort onbewuste doodsangst leek het wel...
maarre ben jij ook niet een klein gemeen heksje geweest?.....

Of ik een klein heksje ben geweest tonguemisschien wel in me vorige leven zou best kunnen. Had daar laatst nog over nagedacht winkeigenlijk.

Liefs aNNe
Nymira
Nymira okt 21 '08
Hooii Anne,

JA..... ik heb zeker wat gehad aan alledrie de fotolezingen!..alhoewel er ook dingen aangeraakt zijn die ik niet zo leuk vond om te lezen..maar juist ook deze dingen zijn uiteindelijk positief.
wat betreft de 'gaves' vond ik die er wel erg uitgelicht..ikzelf heb enigzins moeite met het woord gave maar noem het liever gevoeligheden.
maar daardoor realiseer ik me wel des temeer dat de wisselende sferen/gevoelens die ik ervaar in verschillende ruimtes vnl. energieeen van anderen zijn die ik oppik en ik daar dus niets mee hoef of dat dat iets met mij te maken heeft en daardoor meer ruimte in mezelf krijg en meer bij mijn kern kan blijven.

En nog meer onderscheid kan maken tussen wanneer ik zelf getriggerd wordt door iets (eigen emotie) of wanneer ik iets oppik van buitenaf. en ook dat het zien van innerlijke beelden met het bijbehorende gevoel..wat voor mij zo gewoon is...in werkelijkheid best eens overledenen of entiteiten/gidsen van anderen zouden kunnen zijn...ipv. dagdromen/fantasieen van mezelf..maar omdat het zo 'gewoon' en je het altijd hebt gedaan denk je er niet zo bij na....maar zodra er etiketten op worden geplakt als 'helderziende'of 'communiceren met overledenen' oid. voel of zie ik niets meer en gaat de mind ertussen zitten..idemdito met angst dit werkt net zo belemmerend.

Maar om even op dat kleine heksje terug te komen...ik weet bijna wel zeker dat je er eentje bent geweest. wink
over mijn eigen hekszijn..het is me eens eerder verteld maar heb zelf ook flashbacks ervaren van verschillende periodes maar daar wil ik nu niet teveel op ingaan.
dus je had het goed gezien hoor ! lieve groet nymira.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420