Loading...
nl

Hoi!

Sephora
Sephora okt 14 '08
Hallo iedereen!

Even voorstellen, ik ben een jongedame van 23, hou van tekenen & schilderen en ben hier toevallig een keertje terecht gekomen via google. Ik vind de artikelen op deze site erg mooi om te lezen, hopelijk kan ik nog een keertje tijdmaken om echt alles door te nemen! wink

Fijne dag iedereen!
Delen:
Maris1976
Maris1976 okt 14 '08
Hoihoi, welkom hier Sephora, wat een mooi plaatje heb je bij je naam staan smile

Liefs Maris
Thomas A
Thomas A okt 14 '08
Wees welkom Sephora, laat je inspireren en inspireer..........
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 14 '08
Ook wil ik je een warm welkom wensen. Leuk dat je even langs komt en ik wens je veel inzicht bij het lezen van alles wat je hier kunt vinden. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!
NiN
NiN okt 14 '08
Ook van mij een warm welkom!
nikskeuh
nikskeuh okt 14 '08
welkom Sephora smile

wat teken en schilder je al zoal?

groetjes
nikskeuh
admin
admin okt 14 '08
Hoi Sephora, ja je hebt een waanzinnig mooie avatar!
Gezellig dat je erbij komt!

Sephora
Sephora okt 14 '08
Thank yoooou! laugh
Die foto komt van de portfolio van Rarindra Prakarsa, schitterende foto's...en volgens mij hebben een paar van z'n foto's een keer in de Happinez gestaan.

@nikskeuh: Ik ben nu vooral bezig met realistische portretten (potloodschetsen & acrylschilderijen), gewoon om de techniek goed onder de knie te krijgen. Zal binnenkort wel wat dingetjes posten smile
Thomas A
Thomas A okt 14 '08
Jeetje wat een (voor mij) adembenemend mooie foto's. Dank je wel Sephora!!!!!!!!!

haha je inspireert!!!!
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 14 '08
Welkom Sephora!

Mooie (nick) naam zeg! Betekend meisje.
Deze foto´s zijn prachtig, er hebben er een aantal in de happinez gestaan, ik heb er toen een collage mee gemaakt..
gast
gast okt 15 '08
Wat een mooie foto's zeg. Prachtig dat licht!

Welkom trouwens (zou ik bijna vergeten)
nikskeuh
nikskeuh okt 15 '08
Origineel bericht van: Sephora
Ik ben nu vooral bezig met realistische portretten (potloodschetsen & acrylschilderijen), gewoon om de techniek goed onder de knie te krijgen. Zal binnenkort wel wat dingetjes posten smile

is goed smilekvind kunst in elke vorm mooi (van tekenen tot zingen tot dansen, noem maar op).

Veel plezier hier nog op Merudi.
Sephora
Sephora okt 15 '08
Origineel bericht van: nikskeuh
Origineel bericht van: Sephora
Ik ben nu vooral bezig met realistische portretten (potloodschetsen & acrylschilderijen), gewoon om de techniek goed onder de knie te krijgen. Zal binnenkort wel wat dingetjes posten smile

is goed smilekvind kunst in elke vorm mooi (van tekenen tot zingen tot dansen, noem maar op).

Veel plezier hier nog op Merudi.

Cool smile
Teken/schilder je zelf ook nikskeuh?
nikskeuh
nikskeuh okt 15 '08
Ik heb hier thuis enkele tekeningen liggen (meestal elven, maar ook een middeleeuws schip in een storm, draak en een soort van tijger).
De meeste zijn overlijnd met zwarte inkt.

Ik herinner mij nog de tekenles op het eerste/tweede middelbaar, ik vond het altijd leuk, jammer dat ik het nu niet meer heb.
Maar toch krijg ik soms de kriebels en teken ik wat. smile
Lena
Lena okt 19 '08
Sephora hallo,
veel leesplezier alvast!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies