Hoi sephora,
Welkom op het forum
Wil je foto wel lezen hoor graag wat je ervan vind, wat klopt en wat niet.
Vasthoudend..................
Als je weet dat je ergens gelijk in hebt dan ga je daarvoor. Je voelt dan in jezelf dat je 100% gelijk hebt. Je hoort weinig anders van anderen mensen omdat je zo op je eigen oordeel bent vastgepint. Je geeft niet snel toe dat iets ook anders zou kunnen. Omdat je dan in jezelf de onmacht voelt dat je iets hebt weg gegeven van je eigen gevoel, je eigen standpunt wat je niet wilde.
Sommige mensen noemen je op dit punt erg dominant. Erg vasthoudend waar je soms een tikkeltje in doordraait.
Sterke wil....................
Je weet heel goed wat je wilt. Je hebt alles goed op een rijtje in jezelf en je weet waar je voor wilt gaan. Soms wijk je er wat van af en word je boos op jezelf dat je niet aan je eigen wil hebt gehouden. Soms is dat menselijk in het leven omdat de situaties die je tegen komt de mensen om je heen, je kan niet altijd alles volgen wat jij voor ogen hebt ookal zou dat erg mooi zijn. Neem het jezelf niet al te kwalijk als je soms eens afwijkt van je eigen wil.
Denker.........................
Je bent een denker, je denkt heel veel na over alles over elke situatie die je mee maakt of nog gaat mee maken. Je kan goed indenken hoe iets zou gaan verlopen en daardoor kan je in jezelf er rekening mee houden hoe je hier op reageert. Je denkt eerst na voordat je iets doet.
Op jezelf..................
Ik denk dat je erg op jezelf bent. Daarmee bedoel ik dat je het helemaal niet erg vind om lekker rustig iets voor jezelf te doen. Dit kan ook te maken hebben met het feit dat je al zoveel nadenkt over van alles en je dan gewoon even wilt ontspannen en alleen wilt zijn.
Mensen zien dat soms bij jou als terughoudend ze begrijpen het niet zo van je omdat ze je kennen als een gezellig leuk persoon.
Dat ben je ook maar op zijn tijd. Op zijn tijd gezellig leuk met anderen. en op zijn tijd lekker even rustig allen.
Liedevol persoon..................
Je bent iemand die veel liefde bezit. mensen om je heen willen graag bij je zijn omdat ze de warmte vanuit je hart kunnen voelen.
Spiritueel..............
Je bent ook spiritueel. Doordat je zon denker bent die zich van alles afvraagt en van alles bedenkt denk je vaak na over de zin van het leven. Je vind het een boeiend onderwerp waar je wel over kan blijven discusieren.
Je bent ook paranormaal begaafd. Ik denk dat je heel snel door hebt hoe iemand is. Misschien dat je ook andere gave's hebt maar dat weet ik niet.
Soms weet je het allemaal evenetjes niet meer je vind het soms moeilijk om te reageren op je eigen gevoelens emoties. Ze overompelen je soms. Mensen kennen jou als meerdere personen met verschillende kanten.
het is erg belangrijk dat je kan zijn wie je bent. Het begrijpen van je gevoelens en emoties is daarom heel belangrijk.
Dit was het tot nu toe
mijn fotolezing
Ik hoor graag je reactie
Liefs aNNe