Loading...
nl

Fotolezen? (Sephora)

Sephora
Sephora okt 14 '08
Hoi!

Ben nieuw op dit forum, kwam hier via google en zag dit topic toevallig...maakte me erg nieuwsgierig en ben benieuwd wat er valt te vertellen over m'n foto's.
De eerste foto is van vorig jaar (heb 'm gecropped want er stonden ook andere mensen op) en de tweede is recent, vorige week.

Foto 1
Foto 2

Ben benieuwd!

(Ok, bij nader inzien toch even een foto opgezocht waar ik helemaal opsta en IN de camera kijk en niet ernaast tongue
Hier komt-ie: Foto 3)
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 16 '08
Hoi Nymira,

Het is eigenlijk niet de bedoeling dat er fotolzingen via PB worden gedaan. Ook al ben je er onzeker over, is het voor iedereen een leerzame bezigheid, en nodigt het anderen ook uit om te lezen, en gelezen te worden. Dit onderdeel op Merudi is juist door deze openheid populaird geworden en heeft een groot aantal goede fotolezers opgeleverd laugh.

Dus gewoon proberen zou ik zeggen wink
Sephora
Sephora okt 16 '08
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Nymira,

Het is eigenlijk niet de bedoeling dat er fotolzingen via PB worden gedaan. Ook al ben je er onzeker over, is het voor iedereen een leerzame bezigheid, en nodigt het anderen ook uit om te lezen, en gelezen te worden. Dit onderdeel op Merudi is juist door deze openheid populaird geworden en heeft een groot aantal goede fotolezers opgeleverd laugh.

Dus gewoon proberen zou ik zeggen wink

smirk???
Snap 't niet, missch voor een ander topic bestemd denk ik smile
Ik hoop dat er iemand tijd (en zin!) heeft om m'n foto te lezen.
Mochten de foto's onduidelijk zijn dan hoor ik 't graag!
JulienMoorrees
Hoi Sephora,

Ik wil graag je foto lezen. Ik hoor ook graag wat er wel en niet klopt.

Als eerste valt me op, drie verschillende foto's met 3 verschillende gezichten. En dat is ook wel een beetje hoe je bent. Iemand met veel gezichten. Je kan het gezicht laten zien dat je het beste uitkomt in de situatie waar je in zit. En ik denk dat je zo af en toe, best "gebruik" maakt van deze vaardigheid, voor eigen bestwil wink.

Verder ben je wel heel erg gesloten. Ik heb het gevoel alsof je dit vanuit huis hebt meegekregen. Toch heb ik juist het idee dat je je hierbij helemaal niet zo prettig voelt. Het liefste wil je gewoon het diepste vanuit jouw hart zeggen, maar ben je niet in een omgeving waar je dit goed kan.

Iets dat ik niet kan plaatsen eigenlijk, maar draag jij een geheim met je mee, dat met liefde te maken heeft?

Ik zie ook een hele lieve en zorgzame kant bij je. Bij sommige dingen smelt je dan gewoon echt.

Ik heb ook het idee dat juist jonge kinderen zich altijd snel bij jou op je gemak voelen. Misschien doe je wel iets met kinderen, of werk je er mee. Maar mocht je dit niet doen, dan wil ik je zeker iets in die richting aanraden wink.

Verder zie ik ook nog een enorme interesse in het paranormale en spirituele. Toch wil ik je waarschuwen er niet teveel in door te draven. Ik heb het idee dat je namelijk af en toe, best obsessief in dingetjes kunt zijn. Dat je dan niet zo goed meer weet wanneer je moet stopen.

Helaas krijg ik op het moment niet meer door, dus ik hoor graag je reactie en wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
Sephora
Sephora okt 16 '08
Als eerste valt me op, drie verschillende foto's met 3 verschillende gezichten. En dat is ook wel een beetje hoe je bent. Iemand met veel gezichten. Je kan het gezicht laten zien dat je het beste uitkomt in de situatie waar je in zit. En ik denk dat je zo af en toe, best "gebruik" maakt van deze vaardigheid, voor eigen bestwil wink.

Haha...hier moest ik best wel om lachen, dat klopt idd

Verder ben je wel heel erg gesloten. Ik heb het gevoel alsof je dit vanuit huis hebt meegekregen. Toch heb ik juist het idee dat je je hierbij helemaal niet zo prettig voelt. Het liefste wil je gewoon het diepste vanuit jouw hart zeggen, maar ben je niet in een omgeving waar je dit goed kan.

Ja klopt ook, van huisuit meegekregen...ben er idd mee aan 't worstelen en 't gaat steeds beter moet ik zeggen wink

Iets dat ik niet kan plaatsen eigenlijk, maar draag jij een geheim met je mee, dat met liefde te maken heeft?

Niet zozeer een geheim (meer) maar heb wel een paar domme fouten begaan in 't verleden die met de liefde hebben te maken.

Ik zie ook een hele lieve en zorgzame kant bij je. Bij sommige dingen smelt je dan gewoon echt.

Ja moest net nog meehuilen met dat programma 'Zesde Zintuig'.

Ik heb ook het idee dat juist jonge kinderen zich altijd snel bij jou op je gemak voelen. Misschien doe je wel iets met kinderen, of werk je er mee. Maar mocht je dit niet doen, dan wil ik je zeker iets in die richting aanraden wink.

Ok cool, daar ben ik me niet echt van bewust, ik werk trouwens niet met kinderen maar heb wel een kinderwens! smile

Verder zie ik ook nog een enorme interesse in het paranormale en spirituele. Toch wil ik je waarschuwen er niet teveel in door te draven. Ik heb het idee dat je namelijk af en toe, best obsessief in dingetjes kunt zijn. Dat je dan niet zo goed meer weet wanneer je moet stopen.

Je hebt helemaal gelijk, meestal ga ik er zo ver in mee dat ik pas later als ik terugkijk besef dat ik er veelteveel aandacht aan heb besteed. Dan krijg ik altijd een rotgevoel terwijl dat eigenlijk niet nodig is. Ik moet gewoon wat rustiger aan doen wink

Tot zover mijn reacties!
Julien, echt heel erg bedankt voor je moeite!
Heb er vooral om moeten lachen omdat je gewoon gelijk hebt laugh
JulienMoorrees
Haha leuk en wat een snelle reactie. Bedankt!

p.s. ik doelde niet op je kinderwens, maar gewoon werken met kinderen. En dan vooral nieuwe-tijdse kinderen. Maar ik denk dat je nog wel wat zetjes in die richting zult meemaken. Deze lezing was gewoon de eerste wink.

Misschien moet je eens met deborah hier op het forum praten. Ze is al een tijdje niet meer zo actief geweest, maar ik heb zo'n idee dat jullie wel iets voor elkaar kunnen betekenen.

Groetjes. smile
Sephora
Sephora okt 17 '08
Origineel bericht van: NiMS
Haha leuk en wat een snelle reactie. Bedankt!

p.s. ik doelde niet op je kinderwens, maar gewoon werken met kinderen. En dan vooral nieuwe-tijdse kinderen. Maar ik denk dat je nog wel wat zetjes in die richting zult meemaken. Deze lezing was gewoon de eerste wink.

Misschien moet je eens met deborah hier op het forum praten. Ze is al een tijdje niet meer zo actief geweest, maar ik heb zo'n idee dat jullie wel iets voor elkaar kunnen betekenen.

Groetjes. smile

Ok grappig, ja zal wel kennis willen maken met deborah (is dat haar nickname op 't forum?). Bedankt nog voor je reading, je hebt 't goed gedaan in ieder geval! Ik herkende me in alles maar vooral bij die opmerking: Bij sommige dingen smelt je dan gewoon echt. Dat is echt letterlijk zo, als ik iets zie/meemaak dat me echt raakt dan voel ik dat echt in m'n hart. Soms hou ik ook echt m'n hand op m'n hart haha..
En die laatste is ook heel treffend, ben idd wat obsessief in sommige dingetjes (niet alleen met 't paranormale/spirituele), zonder dat ik 't doorheb.

Thanks again!
Groetjes!
Anne
Anne okt 17 '08
Hoi sephora,
Welkom op het forum smile
Wil je foto wel lezen hoor graag wat je ervan vind, wat klopt en wat niet.

Vasthoudend..................

Als je weet dat je ergens gelijk in hebt dan ga je daarvoor. Je voelt dan in jezelf dat je 100% gelijk hebt. Je hoort weinig anders van anderen mensen omdat je zo op je eigen oordeel bent vastgepint. Je geeft niet snel toe dat iets ook anders zou kunnen. Omdat je dan in jezelf de onmacht voelt dat je iets hebt weg gegeven van je eigen gevoel, je eigen standpunt wat je niet wilde.
Sommige mensen noemen je op dit punt erg dominant. Erg vasthoudend waar je soms een tikkeltje in doordraait.

Sterke wil....................

Je weet heel goed wat je wilt. Je hebt alles goed op een rijtje in jezelf en je weet waar je voor wilt gaan. Soms wijk je er wat van af en word je boos op jezelf dat je niet aan je eigen wil hebt gehouden. Soms is dat menselijk in het leven omdat de situaties die je tegen komt de mensen om je heen, je kan niet altijd alles volgen wat jij voor ogen hebt ookal zou dat erg mooi zijn. Neem het jezelf niet al te kwalijk als je soms eens afwijkt van je eigen wil.

Denker.........................

Je bent een denker, je denkt heel veel na over alles over elke situatie die je mee maakt of nog gaat mee maken. Je kan goed indenken hoe iets zou gaan verlopen en daardoor kan je in jezelf er rekening mee houden hoe je hier op reageert. Je denkt eerst na voordat je iets doet.

Op jezelf..................

Ik denk dat je erg op jezelf bent. Daarmee bedoel ik dat je het helemaal niet erg vind om lekker rustig iets voor jezelf te doen. Dit kan ook te maken hebben met het feit dat je al zoveel nadenkt over van alles en je dan gewoon even wilt ontspannen en alleen wilt zijn.
Mensen zien dat soms bij jou als terughoudend ze begrijpen het niet zo van je omdat ze je kennen als een gezellig leuk persoon.
Dat ben je ook maar op zijn tijd. Op zijn tijd gezellig leuk met anderen. en op zijn tijd lekker even rustig allen.

Liedevol persoon..................

Je bent iemand die veel liefde bezit. mensen om je heen willen graag bij je zijn omdat ze de warmte vanuit je hart kunnen voelen.

Spiritueel..............

Je bent ook spiritueel. Doordat je zon denker bent die zich van alles afvraagt en van alles bedenkt denk je vaak na over de zin van het leven. Je vind het een boeiend onderwerp waar je wel over kan blijven discusieren.
Je bent ook paranormaal begaafd. Ik denk dat je heel snel door hebt hoe iemand is. Misschien dat je ook andere gave's hebt maar dat weet ik niet.

Soms weet je het allemaal evenetjes niet meer je vind het soms moeilijk om te reageren op je eigen gevoelens emoties. Ze overompelen je soms. Mensen kennen jou als meerdere personen met verschillende kanten.
het is erg belangrijk dat je kan zijn wie je bent. Het begrijpen van je gevoelens en emoties is daarom heel belangrijk.

Dit was het tot nu toe smilemijn fotolezing
Ik hoor graag je reactie
Liefs aNNe
Sephora
Sephora okt 17 '08
Hi Anne!
Wat leuk dat je een reading hebt gedaan! Dankjewel!
Je hebt 't goed gedaan, hieronder m'n reacties smile

Quote:
Vasthoudend..................

Als je weet dat je ergens gelijk in hebt dan ga je daarvoor. Je voelt dan in jezelf dat je 100% gelijk hebt. Je hoort weinig anders van anderen mensen omdat je zo op je eigen oordeel bent vastgepint. Je geeft niet snel toe dat iets ook anders zou kunnen. Omdat je dan in jezelf de onmacht voelt dat je iets hebt weg gegeven van je eigen gevoel, je eigen standpunt wat je niet wilde.
Sommige mensen noemen je op dit punt erg dominant. Erg vasthoudend waar je soms een tikkeltje in doordraait.

Hmm denk dat ik best kan toegeven als ik fout zit maar dat ik dan boos ben op mezelf omdat ik me dan zo koppig heb gedragen. Voelt idd als onmacht.

Quote:
Sterke wil....................

Je weet heel goed wat je wilt. Je hebt alles goed op een rijtje in jezelf en je weet waar je voor wilt gaan. Soms wijk je er wat van af en word je boos op jezelf dat je niet aan je eigen wil hebt gehouden. Soms is dat menselijk in het leven omdat de situaties die je tegen komt de mensen om je heen, je kan niet altijd alles volgen wat jij voor ogen hebt ookal zou dat erg mooi zijn. Neem het jezelf niet al te kwalijk als je soms eens afwijkt van je eigen wil.

Haha wat toevallig! Dat gevoel had ik vanochtend nog over iets wat ik niet voor elkaar heb gekregen, maar dat ik wel wilde doen. Ik was een btje boos op mezelf.

Quote:
Denker.........................

Je bent een denker, je denkt heel veel na over alles over elke situatie die je mee maakt of nog gaat mee maken. Je kan goed indenken hoe iets zou gaan verlopen en daardoor kan je in jezelf er rekening mee houden hoe je hier op reageert. Je denkt eerst na voordat je iets doet.

Klopt helemaal smile

Quote:
Op jezelf..................

Ik denk dat je erg op jezelf bent. Daarmee bedoel ik dat je het helemaal niet erg vind om lekker rustig iets voor jezelf te doen. Dit kan ook te maken hebben met het feit dat je al zoveel nadenkt over van alles en je dan gewoon even wilt ontspannen en alleen wilt zijn.
Mensen zien dat soms bij jou als terughoudend ze begrijpen het niet zo van je omdat ze je kennen als een gezellig leuk persoon.
Dat ben je ook maar op zijn tijd. Op zijn tijd gezellig leuk met anderen. en op zijn tijd lekker even rustig allen.

Ook dat herken ik, ik vind 't heel fijn & gezellig om met anderen te zijn maar ik heb idd net zoveel behoefte (missch meer zelfs) om alleen te zijn. En er zijn ook veel mensen die dat niet begrijpen, voel ik.

Quote:
Liedevol persoon..................

Je bent iemand die veel liefde bezit. mensen om je heen willen graag bij je zijn omdat ze de warmte vanuit je hart kunnen voelen.

Wat lief dat je dat zegt blush

Quote:
Spiritueel..............

Je bent ook spiritueel. Doordat je zon denker bent die zich van alles afvraagt en van alles bedenkt denk je vaak na over de zin van het leven. Je vind het een boeiend onderwerp waar je wel over kan blijven discusieren.
Je bent ook paranormaal begaafd. Ik denk dat je heel snel door hebt hoe iemand is. Misschien dat je ook andere gave's hebt maar dat weet ik niet.

Ja, ik hou van filosofie...vind 't idd erg boeiend en zou er 't liefst 24/7 mee bezig zijn (oooh daar heb je 't obsessieve weer he nims! Haha). Dat paranormale gedeelte zie ik eigenlijk niet zo in mezelf, Bezoeker wees me er ook al op wink
Ik heb geen idee of ik 'gaves' heb of niet, ben me er in ieder geval niet van bewust. Het kan zijn dat je dat missch (op Foto 3, naast me) bij m'n nicht leest, zij is namelijk wel gevoelig op gebied van helderzien.

Quote:
Soms weet je het allemaal evenetjes niet meer je vind het soms moeilijk om te reageren op je eigen gevoelens emoties. Ze overompelen je soms. Mensen kennen jou als meerdere personen met verschillende kanten.
het is erg belangrijk dat je kan zijn wie je bent. Het begrijpen van je gevoelens en emoties is daarom heel belangrijk.

Ja kan ik me ook wel in vinden wat m'n emoties betreft, ik probeer m'n eigen emoties te begrijpen...war ze vandaan komen etc. Dat mensen verschillende kanten van mij zien, weet ik eigenlijk niet?
Anne
Anne okt 20 '08
Hoi sephora,

Het klopt wat je schrijft dat ervaar ik ook zo.

''''Ook dat herken ik, ik vind 't heel fijn & gezellig om met anderen te zijn maar ik heb idd net zoveel behoefte (missch meer zelfs) om alleen te zijn. En er zijn ook veel mensen die dat niet begrijpen, voel ik''''''''''

Mensen begrijpen dat niet zo dat als je liever alleen wilt zijn en je eigen ding wilt doen. Ik heb dat ook heel erg wil niet zo altijd met mensen om me heen zijn omdat ik dan zoveel dingen van hun voel en weet en daardoor heb ik geen rust in mezelf.
Ik hou er ook erg van om te filosoferen en veel na te denken. We lijken wel een beetje op elkaar smile
Waarom kwam je op het idee je foto te laten lezen hier?

Liefs aNNe
Sephora
Sephora okt 20 '08
Hi Anne,

Ja dat heb ik ook, niemand van m'n vriendenkring weet dit maar ik kan niet te lang met hun blijven hangen/kletsen, ik krijg vaak hoofdpijn of ben uitgeput als ik weer thuis ben. Is af en toe wel vervelend maar aan de andere kant, als ik bij de juiste mensen ben kan ik soms ook echt een enorme 'energie-boost' krijgen...

Ik ben de laatste tijd erg veel bezig met m'n persoonlijke ontwikkeling. Wie ben ik, wat zijn m'n kwaliteiten & m'n negatieve kanten. Vooral de negatieve kanten vind ik erg interessant omdat ik daar toch 't meeste van leer. En wil er een beetje voor mezelf achterkomen wat ik nou wil in m'n leven, wat kan ik bijdragen aan deze wereld (ja klinkt heel idealistisch maar missch ben ik dat ook wel haha) smile
Daarom dacht ik dat een fotoreading wel goed was voor mij (maar natuurlijk ook een oefening voor de fotoreaders!), gewoon nieuwsgierigheid dus laugh

Liefs!
witte
witte okt 20 '08
hello,

ik wil graag dat iemand mijn foto leest en van mijn man.
en hoe moet ik deze fotos binnen brengen.
NiN
NiN okt 20 '08
Misschien kun je beter even een nieuw topic hiervoor openen Witte.

Daar kun je dan alle uitleg krijgen die je nodig hebt om een foto te plaatsen.
Thomas A
Thomas A okt 20 '08
ja nieuwe topic bij fotolezen openen Witte. Jouw man moet dat volgens de regels van Merudi zelf doen!

groetjes
witte
witte okt 20 '08
ik ben niet mee wat bedoel jij met nieuw topic.
Sephora
Sephora okt 20 '08
Hi Witte,

Als je in het gedeelte 'Fotolezen' komt, klik je op 'Nieuw onderwerp' en dat kan je je eigen topic beginnen wink
Dan kan je ook gelijk vragen of iemand je kan helpen met je foto's op dit forum te zetten (zodat 't gelezen kan worden) en ook kunnen mensen je dan een en ander uitleggen over de regels van het fotolezen.

Succes! smile
witte
witte okt 20 '08
begrepen dank u
NiN
NiN okt 20 '08
Een nieuw topic voor/over jezelf bij het onderdeel fotolezen.

je zit nu namelijk in het fototopic van iemand anders, snap je?

Anne
Anne okt 20 '08
Hoi Hoi Sephora

Dat is erg goed van je dat je laatste tijd bezig bent met jezelf ontwikkelen en jezelf leren kennen en begrijpen wie je bent. Daar word je erg sterk van smileHeel goed van je smile

Ik heb dat ook erg vaak last van hoofdpijnen en jezelf niet meer zo fit voelen als je te lang bij sommige mensen blijft.
Ik denk dat je dan heel goed de gevoelens van anderen mensen kan voelen?? Heb je dat zelf al door?
Want ik denk namelijk dat het bij jou nog wat onbewust gaat maar dat als je het beter ontwikkelt het een gave van je kan worden.
Mensen aanvoelen en sferen in bepaalde ruimtes voelen.
Heb je dit wel eens of kan je er in vinden herken je het?

Liefs aNNe
Sephora
Sephora okt 20 '08
Hey Anne!

Ik heb je ook al een PB gestuurd smile
Maar ik denk wel dat ik 't heb geprobeerd weg te stoppen. Ik zeg altijd maar tegen mezelf dat 't tussen m'n oren zit. Vooral omdat er mensen in m'n leven zijn, m'n vader & m'n man (allebei ongeveer hetzelfde karakter, typische mannen...no offence winkhaha) die me dan te 'zweverig' vinden. Ik zeg er wel bij dat ik me bewust ben dat ik wat meer moet aarden maar het maakt me ook onzeker. Beeld ik 't me allemaal maar in dat ik dingen aanvoel? Ik ben er heel voorzichtig mee in ieder geval en ben bang dat ik me erin verlies, dat ik 't allemaal maar verzin omdat ik best een rijk fantasieleven heb en als kind altijd al een dromer was.
Misschien dat 't daarom nog onbewust gaat.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki