Loading...
nl

Hoe kun je dingen in dit leven oplossen die te maken hebben met vorige levens??

Charlie
Charlie feb 7 '07
De vraag die ik eigenlijk bedoelde, was hoe ik mijn ziel "opgeruimd" kan krijgen, om dit soort dingen af te sluiten. Wat heb ik toen voor les gehad die kennelijk nu in dit leven weer terug komt? Wat is mijn les in deze?? Dit bedoelde ik meer!!!!!
Thomas A
Thomas A feb 7 '07
De ziel hoeft niet opgeruimd, dat was hij al. Wat wij echter niet doen is er naar luisteren. De ziel is ons ge-weten en zal ons de weg wijzen naar sereniteit en harmonie (innerlijke stilte). De les die we hier te leren hebben is los komen van ons ego. Je weet wel dat aspect in ons dat ons telkens weer in de problemen brengt. Het is zal alles doen om ons gekwetst en verontwaardigd te doen voelen. Dus gaan we ruzie maken en boos worden en zo, in plaats van begrijpen waardoor de ander zo deed en zijn/haar pijn kunnen zien. Ondertussen zien we op die manier ook onze pijn niet en kan het "lekker" door gaan.
Onze les hier is leren in liefde te gaan staan; naar onszelf en naar die ander.......

De rest wat je wil weten kom je gedurende je leven allemaal tegen, dus mag je rustig zijn.

Thomas
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Dan heb ik geleerd want sinds 1 jaar leef ik zo en het voelt beter dan in haat en nijd leven.
Charlie
Charlie feb 7 '07
Ik weet soms niet echt hoe ik me voel. Ik weet wel dat ik tegenwoordig niet makkelijk mijn emoties kan tonen. Het wil niet. Behalve met liefde. Die lukt wel. Maar bijv. tranen en dergelijke. Dat gaat niet helemaal meer. Soms heb ik zin om een potje te janken, maar lukt het niet. En dat vind ik jammer!!!
Thomas A
Thomas A feb 7 '07
Ja dat is jammer, dat betekent dat je nog vasthoud. Angst de controle te verliezen. Doe er verder ook geen moeite voor er iets aan te doen, het gebeurd eerdaags vanzelf. het heeft ook veel met onze wil te maken en die zit weer vast geplakt aan ons ego.

De wens dat dingen goed komen is voldoende

Thomas
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Heb ik ook meis net of je alles opgehuild heb ik accepteer het maar gewoon of zet een droevig nummer van André Hazes op en dan lukt het soms vanzel;f maar idd steeds meoilijker. Komt misschien ook wel omdat we gegroeid zijn.

Liefs
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
:)"Soms zijn tranen je beste vrienden, al vecht je er tegen als je vijanden"

Liefs
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela