Loading...
nl

Supposedly ruimteschip 14 Oktober

Lena
Lena okt 26 '08
ja het spreekt smile
Beschermengel
Beschermengel okt 26 '08

Lena, ja dat gevoel heb ik ook heel sterk!

Gast, het filmpje van yutube ..erg mooi...wat ik ook zie is de handen met de vingers gespreid zodat je een V ziet, precies zoals ik beschrijf in Geestverschijningen: Het V teken en het losse vel ..wat ook weer te maken heeft met het onderwerp Ruimteschip bij Geestverschijningen ..erg leuk om te zien!
Lena
Lena okt 26 '08
ik schreef in een eerder bericht ben ik op zoek naar bewijs?
ik ben er nog niet over uit,maar zag 2x een bolletje van licht buiten en weet nog steeds niet of het juist was confused

maar had ook al een keer een lichtflits lang geleden op de trap gezien ,maar heb ik eigenlijk nog geen flauw idee wat het is.
NiN
NiN okt 26 '08
Mooi filmpje wel die laatste!
nikskeuh
nikskeuh okt 31 '08
En waar zijn die aankondigen en meldingen over heel internet nu???

Wat als die zogenaamde '14 oktober' een test was van een sluw en intelligent buitenaards ras om te kijken hoe de mensheid zou reageren?
Renco
Renco okt 31 '08
Hey hey

Ik heb eigelijk helemaal er niets over gehoord op tv of internet, alleen via dit soort forums krijg ik er wat informatie over en zie ik kleine filmpjes van da het in het nieuws was. Maar eiglijk als je er totaal niet op had gelet of had geweten, had je het niet eens gemerkt.

Renco
Harbringer
Harbringer nov 10 '08
http://nl.youtube.com/watch?v=LzEqbMKh2ME&

Gast die een alien zou gezien hebben rond 14 oktober ofzo.. dik nep, maar goedgemaakt zou ik zeggen.
Wendy's
Wendy's dec 1 '08
ik heb 2 of 3 weken geleden hier in turkije op het nieuws gezien een ufo!! en ze hadden er beelden van uitgezonden! kei engg
Lena
Lena dec 1 '08
vertel.... waarom eng?
Wendy's
Wendy's dec 2 '08
was rond.. bietje vorm als een 'stop'-verkeersbord.
en had paarse lichtjess.

en toen zapte mijn vriendje verderr
Lena
Lena dec 3 '08
ja het zal even raar zijn,
maar wat zou er eng aan zijn?
stel dat ufo,s echt bestaan,dan zijn er al velen voorbij gevlogen wink
Beschermengel
Beschermengel dec 12 '08

Ik kan het niet verstaan......maar de beelden vindt ik toch wel mooi, kreeg er kippevel van!

Wendy's
Wendy's dec 12 '08
jammer dat youtube het hier in turkije niet doet.. wat is er te zien?
Eruan
Eruan dec 12 '08
Het is een fascinerend filmpje. Je ziet de lucht en een stuk skyline bij nacht. Er komen allemaal lichtjes tevoorschijn die als het ware in formatie vliegen.. smile
Maris1976
Maris1976 dec 12 '08
Zijn het niet gewoon thaise balonnen die gebruikt worden bij feesten?
http://nl.youtube.com/watch?v=OpRMRM6VtKc
Maris1976
Maris1976 dec 12 '08
Ze worden ook wel ufo balonnen genoemt en vaak aangezien als ufo's.
Beschermengel
Beschermengel dec 12 '08

Wat jammer dat je het filmpje niet kunt zien Wendy , ja zoals Anniek het beschrijft klopt...het is in Santiago gemaakt op 10 december 2008..zo te zien gaat het om best een groot ruimteschip.
Beschermengel
Beschermengel dec 12 '08

Het is een mooi filmpje Maris, smilemaar ik zie toch andere lichtjes ..het is natuurlijk altijd gissen zeker weten doen we het nooit Tenzij we het zelf zien...en ga dan maar is mensen proberen uit te leggen wat je gezien hebt!

Geef niets hoor, we proberen altijd eerst te kijken of het een andere oorzaak is ..doe ik ook! maar bij dit filmpje kreeg ik kippevel en meestal zit ik dan wel goed.
gast
gast dec 12 '08
Ik denk dat het ook zoiets is Maris. Ik geloof er zelf niet zo in, als er al een buitenaards vliegmachine hier zou komen, dat ze aards kunstlicht zouden gebruiken.
Het is zo makkelijk om mensen iets "wijs" te maken wink
Maris1976
Maris1976 dec 12 '08
Maar de lichtjes gaan op een gegeven moment ook allemaal een andere richting uit, alsof de formatie even uit elkaar valt.

Er zijn een hoop filmpjes te zien op internet, de een nog geloofwaardiger als de ander en wat mij opvalt is dat de kwaliteit altijd slecht is, of onverstaanbaar, veelal veraf, zoomen ze in dan wordt het beeld wazig.

Ik heb nog nooit een overtuigend filmpje gezien waar niet super op werd getrilt.
Ik weet het niet....
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske